Куцевич, В. В. (доктор архітектури). Підприємства торгівлі. Архітектурно-типологічні особливості та нормативне забезпечення їх проектування та будівництва. / В. В. Куцевич> // Будівництво України : Науково-виробничий журнал. - 2009. - № 9/10. - С. 9-15 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0135-1699 Рубрики: Будівництво Строительство Україна Кл.слова (ненормовані): нормативне забезпечення -- підприємства торгівлі -- об'єкти обслуговування -- типологічні особливості -- торговельні центри -- торговельні зали -- нормативні положення -- нормативное обеспечение -- предприятия торговли -- объекты обслуживания -- типологические особенности -- торговые центры -- торговые залы -- нормативные положения -- проектування підприємств торгівлі -- архітектура підприємств торгівлі -- проектирование предприятий торговли -- архитектура предприятий торговли Анотація: Аналіз підприємства торгівлі. Архітектурно-типологічні особливості та нормативне забезпечення їх проектування та будівництва. |
Несміянова, М. В. (магістрант; Національний університет харчових технологій). Аналіз ефективності використання торговельних площ [Текст] / М. В. Несміянова, Н. М. Соломянюк> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 12. - С. 29-35 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Экономика Економіка Экономика торгового предприятия Економіка торговельного підприємства Украина Україна Кл.слова (ненормовані): эффективность использования торговых площадей -- ефективність використання торговельних площ -- отделы магазинов -- відділи магазинів -- оценочные методы -- оціночні методи -- потребительская привлекательность -- споживча привабливість -- производственная аналитика -- виробнича аналітика -- пространственное планирование -- просторове планування -- торговое пространство -- торговельний простір -- торговые залы -- торговельні зали -- торговые площади -- торговельні площі Анотація: Розглянуто основні методи аналізу ефективності використання торговельних площ як по магазину в цілому, так і по окремих відділах, наведено шляхи дослідження привабливості торговельного простору. Дані методики доцільно використовувати торговельним підприємствам для виявлення слабких місць в плануванні торгової площі та роботі магазину в цілому, отримання високих прибутків та ефективного функціонування на ринку рітейлу в умовах жорсткої конкуренції. Утримувачі документа: ДЦГБ Дод.точки доступу: Соломянюк, Н. М. (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу; Національний університет харчових технологій); Школьный, киевский магазин \о нем\Шкільний, київський магазин \про нього\ |