Корж, Марина (кандидат экономических наук, Донбасская государственная машиностроительная академия, Краматорск). Влияние психологических аспектов управления изменениями на эффективность управления маркетингом на предприятих промышленной сферы / М. Корж> // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 9. - С. 66-69 : ил., рис
Рубрики: Економіка Менеджмент Экономика Менеджмент Україна Кл.слова (ненормовані): промислові підприємства -- психологія управління -- управління маркетинговою діяльністю -- управління маркетингом -- промышленные предприятия -- психология управления -- управление маркетинговой деятельностью -- управление маркетингом -- маркетинговая деятельность -- психологический портрет предприятия -- психологічний портрет підприємства -- психология управления предприятием -- управление предприятием Анотація: Проведена оценка путей адаптации отечественных крупных промышленных предприятий к рыночным условиям хозяйствования путем использования психологических аспектов управления изменениями и разработана модель управления маркетинговой деятельностью путем наилучшего их сочетания в данной системе. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (21.11.2008р. Інв.2001ж - Б.ц.) (вільний) |
Григорук, Павло (кандидат технічних наук; Хмельницький національний університет). Механізм управління процесом прийняття маркетингових рішень / П. Григорук> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 57-60 : рис. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність -- управління маркетинговою діяльністю -- маркетингові рішення -- прийняття маркетингових рішень -- управлінські рішення -- розробка рішень -- процес прийняття рішень -- механізм управління процесом прийняття маркетингових рішень -- муппмр -- модельний базис муппмр -- маркетинговая деятельность -- управление маркетинговой деятельностью -- маркетинговые решения -- принятие маркетинговых решений -- управленческие решения -- разработка решений -- процесс принятия решений -- механизм управления процессом принятия маркетинговых решений Анотація: Досліджено структуру процесу прийняття маркетингового рішення, встановлено зміст та порядок взаємодії його основних елементів. Визначено та обгрунтовано складові механізму управління процесом прийняття маркетингового рішення й побудовано його організаційну структуру. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Аронова, В. В. Маркетингова діяльність як об'єкт цілеспрямованого розвитку / В. В. Аронова, А. С. Харченко> // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 20-25
Україна Украина Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью -- ринкове середовище -- рыночная среда -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга Дод.точки доступу: Максимова, Т. С. \ред.\; Харченко, А. С.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Килипенко, Володимир Володимирович (аспірант; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки"). Теоретичний зміст і сутність управління маркетинговою діяльністю [Текст] / В. В. Килипенко> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2016. - № 11. - С. 86-93 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Економіка Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- управління маркетингом -- управления маркетингом -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью -- системи управління -- системы управления -- процес управління -- процесс управления -- функції управління маркетингом -- функции управления маркетингом Анотація: Визначено теоретичний зміст та сутність поняття "управління маркетинговою діяльністю". Висвітлено етимологію й розглянуто зміст поняття "управління маркетинговою діяльністю" як органічного поєднання окремих понятійних утворень: маркетингу та менеджменту. Розглянуто підхід щодо розуміння маркетингового управління як процесу і як системи, що має підсистеми, елементи й механізми їх взаємозв'язку. Визначено цільові, функціональні, структурні та процесуальні характеристики. Розроблено схему взаємозв'язку між загальними функціями управління маркетингом у процесі управління маркетинговою діяльністю підприємства. Визначено основні елементи й виділено в окрему систему понять категоріальні характеристики змісту поняття "управління маркетинговою діяльністю". Проаналізовано підходи до формулювання дефініції "управління маркетинговою діяльністю" та запропоновано власне визначення поняття. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ |
Килипенко, Володимир Володимирович (аспірант; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки"). Інструменти маркетингової діяльності в управлінні підприємством [Текст] / В. В. Килипенко> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2017. - № 8. - С. 82-86. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Економіка Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): управління підприємством -- управление предприятием -- маркетинг на підприємстві -- маркетинг на предприятии -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью -- напрями маркетингової діяльності -- направления маркетинговой деятельности -- інструменти маркетингової діяльності -- инструменты маркетинговой деятельности -- маркетингові служби -- маркетинговые службы -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- просування товарів -- продвижение товаров -- товарна політика -- товарная политика Анотація: Розглянуто роль інструментів маркетингової діяльності в загальній системі управління підприємством. Розглянуто вплив на маркетингову діяльність допоміжних інструментів маркетингу: системи маркетингової інформації, системи маркетингового планування, системи маркетингового контролю та структури організації маркетингової служби. Висвітлено основні взаємозв’язки інструментів маркетингової діяльності та їх роль у формуванні маркетингової політики підприємства. Запропоновано алгоритм порядку комбінування маркетингових інструментів, що дозволяє здійснювати якісне управління маркетинговою діяльністю та гнучко реагувати на зміни маркетингового середовища. Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ |