Бєлявцев, Михайло. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств / М. Бєлявцев, М. Беспята> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 24-26. - Библиогр.: с. 26. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): економічна ефективність -- стратегічне управління -- збут -- ринкова економіка -- корпоративна культура -- підприємства -- інформаційне забезпечення -- экономическая эффективность -- стратегическое управление -- сбыт -- рыночная экономика -- предприятия -- информационное обеспечение -- управління збутом -- управление сбытом Анотація: Оцінювання економічної ефективності стратегічного маркетингового управління збутом. Дод.точки доступу: Беспята, Марина Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Янишин, Я. С. (кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедри міжнародної економіки та менеджменту ЗЕД; Львівський національний аграрний університет). Удосконалення організації управління збутом продукції в агропідприємстві / Я. С. Янишин, Ю. П. Кашуба> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2013. - № 9. - С. 67-70. - (Аграрний менеджмент і підприємництво). - Бібліогр. наприкінці ст., 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
Сельскохозяйственная продукция Кл.слова (ненормовані): рынки сельскохозяйственной продукции -- ринки сільськогосподарської продукції -- сбыт сельскохозяйственной продукции -- збут сільськогосподарської продукції -- сбытовая политика -- збутова політика -- агропредприятия -- агропідприємства -- управление сбытом -- управління збутом -- сбытовая деятельность предприятий -- збутова діяльність підприємств -- продаж сільськогосподарської продукції -- продажа сельскохозяйственной продукции -- маркетинговые концепции -- маркетингові концепції -- рыночная экономика -- ринкова економіка -- отечественная продукция -- вітчизняна продукція -- спрос потребителей -- попит споживачів -- платежеспособный спрос потребителей -- платоспроможний попит споживачів Анотація: Обґрунтовано важливість організації управління збутом для агропідприємств, досліджено теоретичні й методичні засади управління збутовою діяльністю, проаналізовано чинники, які необхідно враховувати при управлінні збутом у сільськогосподарських підприємствах, визначено суть і значення маркетингової концепції в останніх. Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Дод.точки доступу: Кашуба, Ю. П. (кандидат економічних наук; Львівський національний аграрний університет) |