Бикова, О. В. (к. т. н.).
    Про питання необхідності коригування програм навчальних дисциплін з безпеки з урахуванням основних положень "Концепції державної програми розвитку освіти" / О. В. Бикова // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 7/8. - С. 51-53. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчальні програми -- навчальні дисципліни -- система освіти -- стандарти освіти -- безпека життєдіяльності -- професійні компетенції -- універсальні компетенції -- нормативно-правове регулювання -- державні програми -- учебные программы -- учебные дисциплины -- система образования -- стандарты образования -- безопасность жизнедеятельности -- профессиональная компетенция -- универсальная компетенция -- нормативно-правовое регулирование -- государственные программы
Анотація: Про підвищення ролі освіти у забезпеченні рівня безпеки держави, перелік загальнопрофесійних компетенцій щодо безпеки та критерії оцінки викладання БЖД.


Дод.точки доступу:
Осипенко С. І. (к. т. н.); Єременко С. А.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.1891ж - Б.ц.) (вільний)




    Калюжний, Р. (доктор юридичних наук; професор; начальник кафедри управлвіння в органах внутрішніх справ (Київський національний університет внутрішніх справ)).
    Сучасний навчально-методичний посібник за вимогами кредитно-модульної системи : рецензия / Р. Калюжний // Право України : юридичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 184-185
Рец. на навчальний посібник "Судові та правоохоронні органи України" / А. Галай, С. Г. Стеценко, С. М. Тимченко, О. Ф. Штанько. - К.: Всеукраїнська асоціація видавців "Правова єдність", 2008.-208с.

Рубрики: Право
   Органи юстиції

   Право

   Органы юстиции

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
кредитно-модульна система -- рецензії -- судові органи -- правоохоронні органи -- навчально-методичні посібники -- спеціалісти-юристи -- вищі навчальні заклади -- навчальні програми -- юридичні дисципліни -- кредитно-модульная система -- рецензии -- судебные органы -- правоохранительные органы -- учебно-методические пособия -- специалисты-юристы -- высшие учебные заведения -- юридические дисциплины -- учебные программы

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.05.2009р. Інв.2471ж - Б.ц.) (вільний)




    Ковальова, К. (доцент кафедри соціально-економічної геграфії Херсонського державного університету; кандидат педагогічних наук).
    Застосування діяльнісного підходу при підготовці майбутніх вчителів географії / К. Ковальова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 12. - С. 29-33. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Економіка
   Вища професійна освіта

   Экономика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вищі навчальні заклади -- підготовка вчителів -- педагогічна освіта -- підготовка спеціалістів -- географи -- навчальні програми -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- подготовка учителей -- педагогическое образование -- подготовка специалистов -- учебные программы
Анотація: Розглядаються проблеми підготовки студентів педагогічних спеціальностей до майбутньої професійної діяльності з позиції діяльністного підходу до навчання. Пропонується обгрунтування навчальних програм підготовки майбутніх вчителів географії у вищих навчальних закладах.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Пелех, Юрій (кандидат педагогічних наук; професор; проректор Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука; м. Рівне).
    Теоретико-методичний аналіз впливу аксіологічної складової на розвиток навчально-змістового компонента системи підготовки майбутніх учителів / Ю. Пелех // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 12. - С. 8-12 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів -- готовність до професійної діяльності -- майбутні вчителі -- ціннісно-смислова готовність -- навчальні програми -- аксиология -- подготовка учителей -- готовность к профессиональной деятельности -- будущие учителя -- ценностно-смысловая готовность -- учебные программы
Анотація: Розглянуті актуальні питання щодо домінуючої ролі складової у системі підготовки майбутнього педагога до професійної діяльності на сучасному етапі становлення та розвитку педагогічної науки. Сформовано концептуальну структуру ціннісно-смислової сфери особистості. Вказано аксіологічні орієнтири у розвитку особистості майбутнього вчителя.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Нос, Л. С.
    Дидактичні особливості підготовки вчителів початкової школи в Канаді / Л. С. Нос // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 134-143. - Бібліографія : С.142-143 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Канада
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- Канада -- навчальні програми -- образование в Канаде -- освіта в Канаді -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка учителів -- підготовка учителів початкової школи -- подготовка учителей -- подготовка учителей младших классов -- професійні курси -- профессиональные курсы -- учебные программы
Анотація: Викладені підходи в канадських вузах до підготовки учителів початкової школи. На прикладі програми відділення "Початкова освіта" Альбертського університету, яка складається з трьох частин: академічні, професійні курси і практика в школі - проаналізова н зміст такої підготовки. Характерною особливістю програм підготовки майбутніх учителів початкових класів є їхня варіативність, гнучкість і тісний зв'язок цих програм їх практичною діяльністю, творчий підхід до визначення педагогічних курсів.





   
    Основи критичного мислення : навчальна програма курсу з вибором для учнів профільних класів соціально-гуманітарного напряму // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 24-35. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчальні програми -- учебные программы -- профільні класи -- профильные классы -- соціально-гуманітарний напрямок -- социально-гумманитарное направление -- факультативні курси -- факультативные курсы -- структура програми -- структура программы -- зміст програми -- содержание программы -- програми викладання курсу -- программы преподавания курса -- методика навчання курсу -- методмка обучения курсу
Анотація: Програму створено авторським колективом у складі: О.Пометун, Л. Пилипчатіна, І. Сущенко, В. Дюков. Загальна редакція - доктора педагогічних наук, професора О. Пометун.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Золотарьова, Ірина (професор кафедри інформаційних систем ХНЕУ; керівник спільної франко-української програми підготовки магістрів; кандидат економічних наук).
    Імплементація європейських підходів до університетських магістерських програм у системі вищої освіти України / І. Золотарьова, Жан-Юг Шоша // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 10. - С. 42-48
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- навчальні програми -- міжнародне співробітництво -- спільні дипломи -- Болонська декларація -- освітні програми -- спільні програми -- міжнародні програми -- підготовка магістрів -- высшее образование -- учебные программы -- международное сотрудничество -- общие дипломы -- двойные дипломы -- образовательные программы -- общие программы -- международные программы -- подготовка магистров
Анотація: Аналізуються труднощі, з якими стикаються викладачі та керівництво університетів при організації програми подвійного диплома. Пропонуються основні принципи, деякі рішення проблем, пов'язаних із визнанням відмінностей між двома університетськими системами і досягненням взаємної довіри між командами, які відповідають за програму.


Дод.точки доступу:
Шоша, Жан-Юг (професор університету Ліон 2 ім. Люм'єра; керівник спільної франко-української програми підготовки магістрів); Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\Інформатика прийняття рішень та статистика, програма \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Мешковая, С. И. (доцент Национального технического университета "Харьковский политехнический институт").
    Российская православная церковная школа во второй половине 20-х - первой половине 60-х гг. ХІХ в. (по воспоминаниям выпускников и современников) / С. И. Мешковая // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 6. - С. 8-12. - Бібліографія: С.12 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 63.3(2)5
Рубрики: Історія, 19 ст.
   История, 19 ст.

   Російська імперія
    Российская империя

Кл.слова (ненормовані):
воспоминания как исторический источник -- духовні академії -- духовні семінарії -- духовное образование -- духовные академии -- духовные семинарии -- история образования в России -- история школы -- історія освіти -- історія шкіл -- історія школи -- мемуари -- мемуары как исторический источник -- навчальний процес -- православна освіта -- православні школи -- православное образование -- православные школы -- спогади як історичне джерело -- учбові програми -- учебные программы -- учебный процес -- церковні школи -- церковные школы -- шкільний навчальний процес -- школьный учебный процесс
Анотація: У статті, на підставі історичних джерел, головним чином мемуарів випускників православних духовних училищ, семінарій та академій, аналізуються особливості навчального процесу в церковній школі Російської імперії другої половини 20-х - першої половини 6 0-х рр. ХІХ ст., розкриваються характерні недоліки його організації.





    Пальчук, Марина (доцент кафедри психології і педагогіки Кримського республіканського інституту післядипломної педагогічної освіти; директор Сімферопольського вищого професійного училища ресторанного сервісу та туризму; кандидат педагогічних наук).
    Еволюційний розвиток професійної підготовки виробничого персоналу в країнах ЄС: досвід Великої Британії / М. Пальчук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 2. - С. 85-98 : 7 рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Європа
    Европа

    Велика Британія

    Великобритания

Кл.слова (ненормовані):
подготовка кадров -- подготовка кадров -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- виробничий персонал -- производственный персонал -- освітні системи -- образовательные системы -- професійні освітні системи -- профессиональные образовательные программы -- система освіти -- система образования -- професійна освіта -- профессиональное образование -- загальна середня освіта -- общее среднее образование -- післяшкільна освіта -- британское профессиональное образование -- британська професійна освіта -- навчальні програми -- учебные программы
Анотація: Обгрунтовується важливість проведення порівняльного аналізу стану та розвитку освітніх систем країн - членів ЄС для практичного використання вітчизняною системою професійної освіти і вивчення їх передового досвіду.

Перейти к внешнему ресурсу: Еволюційний розвиток професійної підготовки
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Розпутній, О.
    Як підвищіти якість освіти / О. Розпутній, Н. Лутак // Надзвичайна ситуація. - 2011. - № 7. - С. 48-49
УДК
Рубрики: Высшее образование
   Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- безопасность жизнедеятельности -- охрана труда -- гражданская оборона -- учебные программы -- вища освіта -- безпека життєдіяльності -- охорона праці -- цивільна оборона -- навчальні програми
Анотація: Впровадження типових навчальних программ нормативних дисциплін "Безпека життєдіяльності", "Охорона праці", "Цивільний захист" у навчальний процес ВНЗ.


Дод.точки доступу:
Лутак, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Зіньковський, Юрій (завідувач кафедри радіоконструювання Національного технічного університету України "КПІ"; дійсний член НАПН України; доктор технічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України).
    Вища освіта у вітчизняних системах навчання та економіки / Ю. Зіньковський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 9. - С. 16-26. - вища освіта
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- качество образования -- вища освіта -- высшее образование -- якість вищої освіти -- качество высшего образования -- кондиції університетів -- кондиции университетов -- зовнішній контроль -- внешний контроль -- система оцінки якості навчання -- система оценки качества обучения -- чинники якості освіти -- студентське самоврядування -- студенческое самоуправление -- дипломне проектування -- дипломное проектирование -- навчальний процес -- учебный процесс -- організація навчального процесу -- организация учебного процесса -- навчальні програми -- учебные программы -- наукові дослідження -- научные исследования
Анотація: Аналізується "серединне" становище вищої школи та подвійна залежність від середньої школи та системи економіки країни. Із цих позицій розглядаються кваліметрія та чинники якості освіти, а також активні форми поліпшення кондицій університетів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Кабан, Лариса (вчений секретар Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів ).
    Положення про навчальні програми для забезпечення варіативної складової навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів Київської області / Л. Кабан // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 58-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Київська область

    Киевская область

Кл.слова (ненормовані):
навчальні програми -- учебные программы -- навчальні плани -- учебные планы -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- тексти положень -- тексты положений
Анотація: Пропоноване Положення є спробою розв'язання протирич у освітній системі Київської області, де експертизою авторських та адаптованих навчальних програм займається колегіальний орган обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів-науково-методична рада.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Халиков, Ленар Ильдарович.
    Подходы к созданию электронных коллекций учебно-методических материалов электронной библиотеки вуза культуры и искусств : (на примере Казанского гос. ун-та культуры и искусств) / Л. И. Халиков // Научные и технические библиотеки. - 2011. - № 9. - С. 79-85. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-9765
УДК

Кл.слова (ненормовані):
вузовские электронные библиотеки -- информационные системы -- информационные образовательные ресурсы -- учебно-методические материалы, -- учебные программы -- вузівські електронні бібліотеки -- інформаційні системи -- інформаційні освітні ресурси -- навчально-методичні матеріали -- навчальні програми
Анотація: Представлены возможные подходы и технологии формирования электронной коллекции учебно-методических материалов электронной библиотеки вуза культуры и искусств.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Шведа, Ю.
    Програма навчального курсу "Соціологія політичних партій" / Ю. Шведа // Освіта регіону. - 2011. - № 5. - С. 158-170
УДК
Рубрики: Социология
   Соціологія

Кл.слова (ненормовані):
социология политических партий -- соціологія політичних партій -- программы учебных курсов -- програма навчальних курсів -- политические партии -- політичні партії -- учебные программы -- навчальні програми


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Бессонова, М.
    Програма навчального курсу "Філософія глобальних проблем суспільства" / М. Бессонова, В. Халамендик // Освіта регіону. - 2011. - № 5. - С. 171-178
УДК
Рубрики: Философия
   Філософія

Кл.слова (ненормовані):
программы учебных курсов -- програма навчальних курсів -- учебные программы -- навчальні програми -- глобальные проблемы общества -- глобальні проблеми суспільства


Дод.точки доступу:
Халамендик, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Гендина, Н. И.
    Решение ключевых задач информационной подготовки граждан и реализация образовательной функции библиотек эпохи Интернета / Н. И. Гендина, Л. Н. Рябцева // Библиотековедение. - 2012. - № 1. - С. 38-42
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- бібліотечна справа -- образовательная функция библиотеки -- освітня функція бібліотек -- информационная подготовка граждан -- інформаційна підготовка громадян -- информационная культура личности -- інформаційна культура особистості -- учебные программы -- навчальні програми


Дод.точки доступу:
Рябцева, Л. Н.; Информационная культура личности, учебная программа \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)




    Пустовіт, Григорій (доктор педагогічних наук; професор; вчений секретар Відділення загальної педагогіки та філософії освіти НАПН України).
    Один з підходів до конструювання змісту навчальних програм екологічного спрямування / Г. Пустовіт // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 7-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Образование. Педагогика
   Теорія і методика навчання

   Освіта. Педагогіка

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта -- внешкольное образование -- позашкільні навчальні заклади -- внешкольные учебные заведения -- зміст навчальних програм -- содержание учебных программ -- вимоги до начальних програм -- требования к учебным программам -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- навчальні програми -- учебные программы -- екологічна освіта -- экологическое образование -- принципи побудови навчальних програм -- принципы построения учебных программ -- підсистеми знань учнів -- подсистемы знаний учеников -- возрастные особенности учеников -- вікові особливості учнів -- екологічна культура -- экологическая культура
Анотація: Запропоновано методичні рекомендації щодо конструювання змісту навчальних програм екологічного спрямування, що має здійснюватись з урахуванням вікових можливостей учнів та умов позашкільного навчального закладу. Розглянуто принципи побудови змісту та критерії добору навчального матеріалу, які забезпечують формування екологічної культури особистості.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Таранік-Ткачук, Катерина (головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Нові обрії гуманітарної освіти [Текст] / К. Таранік-Ткачук // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 8. - С. 2. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.26(4 Укр)
Рубрики: Методика викладання навчальних предметів у загальноосвітній школі
   Методика преподавания учебных предметов в общеобразовательной школе

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
осівта вУкраїні -- методика викладання -- методика викладання гуманітарних дисциплін -- навчальні програми -- реформування освіти -- громадське обговорення освітніх реформ -- участь громадськості в освітніх реформах -- образование в Украине -- методика преподавания -- методика преподавания гуманитарных дисциплин -- учебные программы -- ревормирование образования -- общественное обсуждение образовательных реформ -- участие общественности в образовательных реформах -- школьное образование -- школьное образование в Украине -- реформы школьного образования -- шкільна освіта -- шкільна освіта в Україні -- реформи шкільної освіти -- стандарти освіти -- стандарты образования
Анотація: Репортаж з презентації проектів навчальних програм для 5-9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з української мови й української літератури у приміщенні Київського міського будинку вчителя.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Презентація проектів навчальних програм для 5-9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з Української мови і української літератури \о произв.\; Державний стандарт загальної середньої освіти \о произв.\; Государственный стандарт общего среднего образования \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (31.08.2012р. - Б.ц.) (вільний)




   
    Навчальна програма з історії для 5-9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] // Історія в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 7-8. - С. 1-35 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання історії -- навчальні програми -- середня освіта -- 5 клас -- 6 клас -- 7 клас -- 8 клас -- 9 клас -- середні загальноосвітні навчальні заклади -- викладання всесвітньої історії -- викладання історії України -- преподавание истории -- учебные программы -- среднее образование -- 5 класс -- 6 класс -- 7 класс -- 8 класс -- 9 класс -- средние общеобразовательные учебные заведения -- преподавание всемирной истории -- преподавние истории Украины
Анотація: Навчальні програми з поурочним плануванням з курсів всесвітньої історії та історії України для 5--х класів середніх загальноосвітніх навчальних закладів.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (25.09.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Латишева, Наталія (директор навчально-методичного центру мовної підготовки Національної академії Служби безпеки України; кандидат філологічних наук; доцент; м. Київ).
    Педагогічні умови організації навчального процесу з іноземної мови в Національній академії СБ України / Н. Латишева, Г. Алексюк // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 9. - С. 55-61. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- навчальні програми -- учебные программы -- професійна домінанта -- профессиональная доминанта -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- мовленнєві навички -- языковые навыки -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- підготовка магістрів -- подготовка магистров -- професійна підготовка кадрів СБ -- профессиональная подготовка кадров СБ -- досвід ВНЗ -- опыт ВУЗов
Анотація: Розглядається проблема змісту та організації навчання з іноземної мови на другому рівні - на ступінь магістра - з урахуванням сучасних наукових досліджень та багаторічного досвіду викладання на основі інтегрованих контенту та мови.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_9\ст.8.pdf

Дод.точки доступу:
Алексюк, Галина (професор кафедри романо-германських мов навчально-наукового центру Національної академії Служби безпеки України ; кандидат філологічних наук; доцент; м. Київ); Національна академія служби безпеки України \о ней\