Добронравова, І. Запрошення до хаосу? / І. Добронравова> // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 132-134 Рец. на Корнієнко Н. М. Запрошення до Хаосу. Театр (художня культура) і синергетика. Спроба нелінійності / Н. М. Корнієнко. - _К.: НЦТМ ім. Леся Курбаса, 2008 -246 с.
Теоретична культурологія Культурология Теоретическая культурология Кл.слова (ненормовані): теоретична культурологія -- рецензії -- художня культура -- театральне мистецтво -- театр -- синергетика -- постнекласична раціональність -- художні системи -- незалежність художніх систем -- теорія про топос надлишковості -- теоретическая культурология -- рецензии -- художественная культура -- театральное искусство -- постнеклассическая рациональность -- художественные системы -- независимость художественных систем -- теория о топосе избыточности Анотація: В рецензованому виданні вперше зроблено унікальну спробу розглянути феномен театрального мистецтва в парадигмах постнекласичної рацональності, базуючись на ідеях синергетичної методології. Дод.точки доступу: Корнієнко, Н. М. (доктор мистецтвознавства) \о ней\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Соснова, Валентина (вчитель української мови та літератури). Імпресіонізм у літературі та художній культурі [Текст] / В. Соснова> // Дивослово : науково-методичний журнал. - 2011. - № 12. - С. 6-11 : ил. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Літературознавство Литературоведение Європа Европа Кл.слова (ненормовані): плани уроків -- художня культура -- мистецтвознавство -- особистісно зорієнтоване виховання -- українська література -- українські письменники -- художники -- напрями в мистецтві -- імпресіонізм -- інтегровані уроки -- планы уроков -- художественная культура -- искусствоведение -- личностно ориентированое воспитание -- украинская литература -- украинские писатели -- художники -- направления в искусстве -- импрессионизм -- интегрированые уроки Анотація: План особистісно зоррієнтованого інтегрованого уроку худложньої культури і української літератури з теми імпресіонізм в літературі та живописі", під час якого імпресіонізм як художній напрямок вивчається на прикладі творів М.Коцюбинського К.Моне та А.Сіслея. Утримувачі документа: ОБМ ім.М.Свєтлова Дод.точки доступу: Самохвалова, Яна (вчитель художньої культури СЗШ №44 м.Дніпродзержинська); Коцюбинський, Михайло Михайлович (письменник) \о нем\; Моне, Клод (художник ; 1840-1926) \о нем\; Сіслей, Альфред (художник) \о нем\ Є примірники у відділах: ЧЗ (27.12.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Шкаруба, Л. М. (кандидат филологических наук; Николаев). Время манифестов. Долой сознание! [Текст] / Л. М. Шкаруба> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2014. - № 2. - С. 19-24. - Библиогр.: с. 24. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Мистецтво Искусство Кл.слова (ненормовані): живопис -- футуризм -- кубофутуризм -- абстракціонізм -- художня культура -- постмодернізм -- дадаізм -- сюрреалізм -- модернізм -- супрематизм -- живопись -- футуризм -- кубофутуризм -- абстракционизм -- художественная культура -- постмодернизм -- дадаизм -- сюрреализм -- модернизм -- супрематизм Анотація: Проанализировано основные направления искуства : футуризм, абстракционизм, постмодернизма, сюрреализма. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2014_2\4.pdf Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова Дод.точки доступу: Кандинский, Василий (художник ; 1866-1944) \о нем\; Малевич, Казимир (художник ; 1878-1935) \о нем\; Черный квадрат, картина \о произв.\ Є примірники у відділах: ЧЗ (15.08.2014р. - Б.ц.) (вільний) |
Фелющенко, Інна (кандидат педагогічних наук; доцент; вчитель-методист; вчитель художньої культури). Розвиток творчих здібностей школярів на уроках художньої культури / І. Фелющенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 21-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Образование. Педагогика Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): світова художня культура -- мировая художественная литература -- творчо-реферативні роботи -- творческо-реферативные работы -- естетична культура -- эстетическая культура -- образне мислення -- образное мышление -- художня культура -- художественная культура -- уроки художньої культури -- уроки художественной культуры -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- приклади завдань-запитань -- примеры заданий-вопросов -- творча діяльність учнів -- творческая деятельность учеников -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учеников Анотація: Обгрунтовується, що використання творчих завдань на уроках світової художньої культури сприяє ефективному формуванню в школярів прагнення до творчого успіху, самореалізації та самовдосконалення. Доводиться: виконання творчих завдань сприяє збудженню інтересу, потреби розвивати творчі можливості та бажання опановувати світ художньої культури. Це дає змогу культивуватидуховність, формувати естетичне середовище, культурну атмосферу життя, створює гармонію понятійного й образного, забезпечує комплексне формування творчої особистості. |
Шевчук, Антоніна (кандидат педагогічних наук). Дитяча хореографія : методика роботи з дошкільнятами / А. Шевчук> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 5. - С. 13-16. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Дошкольная педагогика Дошкільна педагогіка Кл.слова (ненормовані): дитяча хореографія -- гуртова робота -- художня культура -- танці -- хореографічні рухи -- хореографічні навичкі -- фотоконкурси -- біг на носочках -- фізичне виховання -- рухові навичкі -- детская хореография -- совместная работа -- групповая работа -- художественная культура -- танцы -- хореографические движения -- хореографические навыки -- бег на носочках -- физическое воспитание -- навыки движения -- естетичне виховання -- эстетическое воспитание -- дошкольные учебные заведения -- дошкільні навчальні заклади Анотація: Надано рекомендації щодо правильної організації хореографічної діяльності дошкільнят. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_5\5.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ |
Главацька, Юлія (завідувач сектору творчого розвитку). До театру з малюком. Поради батькам / Ю. Главацька> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 6. - С. 16-17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика виховання Образование. Педагогика Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): художня культура -- естетичне виховання -- похід до театру -- види театру -- обговорення вистав -- правила поведінки в театрі -- організація дозвілля -- художественная культура -- эстетическое воспитание -- поход в театр -- виды театров -- обсуждение представлений -- правила поведения в театре -- организация досуга -- старші дошкільнята -- старшие дошкольники Анотація: Надаються поради батькам як зацікавити дитину театром, як спланувати сімейний похід до театру. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_6\6.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ |
Фелющенко, Інна (кандидат педагогічних наук; доцент; учитель-методист; учитель художньої культури). Викладання художньої культури в загальноосвітньому навчальному закладі: пошук підходів / І. Фелющенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 10. - С. 42-45 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Методика викладання учбових предметів Образование. Педагогика Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): художня культура -- художественная культура -- пізнавальні інтереси -- познавательные интересы -- творча самореалізація -- творческая самореализация -- педагогічний вплив -- педагогическое влияние -- емоційно-чуттєві компоненти -- эмоционально-чуствительные компоненты -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- методика викладання -- методика преподавания -- учбові предмети -- учебные предметы Анотація: Розглянуто підходи до викладання навчальної дисципліни "художня культура". Обгрунтовано значущість пізнавального інтересу як емоційно-чуттєвого компонента пізнання учнями художньої культури, що є унікальним середовищем виховання дитини, засобом залученя до одвічних людських цінностей, духовного, емоційного й інтелектуального вдосконалення, розвитку творчих можливостей та потенцій. |
Кисла, Надія (вихователь-методист; соціальний педагог). Юні мультиплікатори : з досвіду роботи дитячої анімаційної студії / Н. Кисла> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 10-14. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Освіта. Педагогіка Дошкільна педагогіка Образование. Педагогика Дошкольная педагогика Кл.слова (ненормовані): мультиплікація -- мультфільми -- слайд-шоу -- презентації -- художня культура -- едьютейнмент -- гурткова робота -- ІКТ -- інформаційно-комунакаційні технології -- тренінги батьків -- аплікація -- малювання -- ліплення з пластиліну -- виготовлення декорацій -- зйомка -- озвучування -- монтаж -- аплікація -- старша група -- вправи -- мультипликация -- мультфильмы -- презентации -- художественная культура -- эдьютейнмент -- групповая работа -- ИКТ -- информационно-комуникационные технологии -- родительские тренинги -- апликация -- рисование -- лепка из пластилина -- написание сценария -- изготовление декораций -- съемка -- озвучка -- аппликация -- старшая группа -- упражнения -- экологический мультфильм -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения Анотація: Розповідається про використання прийомів едьютейнменту при навчанні мистецтва мультиплікації. Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2017_1\4.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ Дод.точки доступу: Школа турботливих батьків \о ней\; Kinder cinema, програма дитячої анімаційної студії \о ней\; Казкове життя, газета дитячого садка \о произв.\; Книга моїх досягнень, робочий зошит \о произв.\; Врятуйте наш ліс, відеоролик \о произв.\; Сонечко дякує, релаксаційна вправа \о произв.\; Дерево дружби, вправа \о произв.\; Квітка любові, гра-вітання \о произв.\ |
Нападій, Наталія (старший викладач). Великодні традиції зміцнюють родину / Н. Нападій> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 13-15 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Освіта. Педагогіка Дошкільна педагогіка Образование. Педагогика Дошкольная педагогика Кл.слова (ненормовані): співпраця з батьками -- художня культура -- патріотичне виховання -- національне виховання -- народознавство -- Великдень -- свята -- традиції -- декупаж -- писанки -- писанкарство -- народні ігри -- музеї писанки -- плетіння кошиків -- художні твори -- сотрудничество с родителями -- художественная культура -- патриотическое воспитание -- национальное воспитание -- народоведение -- Пасха -- праздники -- традиции -- майстер класи -- мастер-классы -- техніка прикрашання яєць -- техника украшения яиц -- народные игры -- музеи писанки -- плетение корзинок -- художественные произведения -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения Анотація: Пропонується майстер-клас з писанкарства. Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2017_4\5.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ Дод.точки доступу: Перелісна, Катерина Федорівна (українська письменниця ; 1902-1995) \о ней\; Гальченко, В. (письменниця) \о ней\; Коврик, К. (письменниця) \о ней\; Сиротич, Наталія Богданівна (викладач кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка) \о ней\; Кротюк, Оксана (дитяча письменниця ; 1969-) \о ней\; В набитки, народна гра \о произв.\; У котка, народна гра \о произв.\; У кидка, народна гра \о произв.\; Музей писанки \о нем\ |
Шурхал, Оксана (завідувач). Три мрії : драматизація за мотивами притчі "Про любов, багатство і успіх" / О. Шурхал> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 30-31 : фот.цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Освіта. Педагогіка Дошкільна педагогіка Образование. Педагогика Дошкольная педагогика Кл.слова (ненормовані): театралізована діяльність -- ненасильницьке спілкування -- художня культура -- моральне виховання -- танці -- театрализованная деятельность -- ненасильственное общение -- художественная культура -- моральное воспитание -- танцы -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения Анотація: Пропонується заняття з театралізованої діяльністі для дітей. Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2017_5\12.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ Дод.точки доступу: Пелех, Руслан \про нього\; Любов врятує світ, пісня \о произв.\Про любов, багатство і успіх, притча \о произв.\ |