Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник).
    Розвиток змісту початкової освіти : 40-80-ті роки ХХ століття / Л. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 64-68 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа, 20 ст. 40-80-і рр.

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа, 20 ст. 40-80-е гг.

Кл.слова (ненормовані):
шкільна початкова освіта -- школьное начальное образование -- початкова освіта -- начальное образование -- історія освіти -- история образования -- історія початкової освіти -- история начального образования -- етапи розвитку початкової освіти -- этапы развития начального образования -- навчальні плани -- учебные планы -- навчальні предмети -- учебные предметы
Анотація: Охарактеризовано зміст шкільної початкової освіти у 40-80-х роках ХХ ст. , зокрема на основі аналізу законодавчих документів, різноманітних матеріалів з'ясовано державну освітню політику, зміни у структурі, змісті початкової освіти та розкрито її розвиток.





    Рудишин, Сергій (доктор педагогічних наук; завідувач кафедри теорії і методики викладання природничих дисциплін).
    Особливості формування в учнів початкової школи природничо-наукової картини світу / С. Д. Рудишин // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 1. - С. 45-49. - Бібліографія : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
естественно-научная картина мира -- картина світу -- младшие школьники -- молодші школярі -- начальная школа -- начальное образование -- початкова освіта -- початкова школа -- природничо-наукова картина світу -- развитие мышления учащихся в процессе обучения -- розвиток мислення учнів -- школьное начальное образование
Анотація: Викладено основні концептуальні положення формування в учнів початкової школи інтегрованих знань про природничо-наукову картину світу.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ