Галузева програма впровадження профільного навчання на 2008-2010 рр. Проект> // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 7/8. - С. 6-10 : табл., рис
Рубрики: Освіта Теорія і методи навчання Образование Теория и методы обучения, 2008-2010 р. Україна Кл.слова (ненормовані): міністерства -- проекти програм -- шкільна освіта -- реформа школи -- методи навчання -- профілізація школи -- галузеві програми -- впровадження профільного навчання -- профільне навчання -- министерства -- проекты программ -- школьное образование -- профилизация школы -- отраслевые программы -- внедрение профильного обучения -- профильное обучение -- методы обучения Анотація: Офіційна інформація про впровадження профільного навчання в шкільну освіту протягом 2008-2010 рр. Дод.точки доступу: Галузева програма впровадження профільного навчання на 2008-1010 рр., проект Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.1891ж - Б.ц.) (вільний) |
Петрашенко, С. М. (директор; гімназія "Академія" Святошинського району м. Київа). Майбутнє за спеціалістами з безпеки життєдіяльності / С. М. Петрашенко, Т. І. Таволжанова> // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 11/12. - С. 37-39 : фото. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Образование. Педагогика Теория и методика обучения Україна Київ Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- навчальні дисципліни -- безпека життєдіяльності людини -- навколишнє середовищє -- екологічна освіта -- екологічна культура -- екологічне виховання -- екологічна свідомість -- досвід шкіл -- БЖД -- школьное образование -- учебные предметы -- безопасность жизнедеятельности -- окружающая среда -- экологическое образование -- экологическая культура -- экологическое воспитание -- экологическое сознание -- опыт школ Анотація: Досвід формування навичок безпеки життєдіяльності школярів шляхом викладання навчального предмету "Безпека життєдіяльності". Дод.точки доступу: Таволжанова, Т. І. (викладач-методист; гімназія "Академія" Святошинського району м. Київа); Гімназія "Академія" Святошинського району Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (24.02.2009р. Інв.2248ж - Б.ц.) (вільний) |
Вакарчук, І. (Міністр освіти і науки України). Сучасна фізико- математична освіта і наука: тенденції та перспективи / І. Вакарчук> // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 1. - С. 3-22 : рис.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Общая педагогика Загальна педагогіка Україна Кл.слова (ненормовані): учбові дисципліни -- фізика -- математика -- освіта -- шкільна освіта -- вища освіта -- оцінювання учнів -- якість освіти -- поліпшення якості -- олімпіади -- учебные дисциплины -- физика -- физико-математические науки -- образование -- школьное образование -- высшее образование -- оценивание учеников -- качество образования -- улучшение образования -- олимпиады Анотація: У доповіді міністра освіти піднімаються проблеми, пов'язані зі зниженням рівня викладання фізики та математики у школі, недостатнім рівнем підготовки вчителів фізики та математики. Окреслюється коло нагальних завдань: налагодження видання підручників українською мовою, оновлення матеріально-технічної бази ВНЗ, розширення наукового міжнародного співробітництва тощо. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (15.07.2009р. Інв.2653ж - Б.ц.) (вільний) |
Силко, Є. М. Ідея єдності людини і природи як основа екологічного виховання школярів / Є. М. Силко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 42-46. - Бібліографія : С.46 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): виховання учнів -- воспитание школьников -- единство человека и природы -- екологічна культура -- екологічне виховання -- єдність людини і природи -- людина і природа -- человек и природа -- шкільна освіта -- школьное образование -- экологическая культура -- экологическое воспитание Анотація: У статті розглянуто формування екологічної культури школярів з точки зору єдності людини і природи, підкреслена необхідність комплексного екологічного виховання. В екологічному вихованні дитини важливі, як правило, всі сфери життя: родина, однолітки, ш кола, різноманітні типи позацкільних освітніх закладів. В екологічному вихованні виділяються такі основні його аспекти: краєзнавчий, країнознавчий та природоохоронний. Гуманістична сутність відповідальності школярів за стан довкілля передбачає єдність пізнавальної й практичної діяльності з поліпшення природи рідного краю. |
Лобова, О. В. Культуротворчі тенденції в сучасній системі загальної музичної освіти школярів / О. В. Лобова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 22-31. - Бібліографія : С.31 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): виховання учнів -- воспитание школьников -- естетичне виховання -- музична культура -- музична освіта -- музичне виховання -- музыкальная культура -- музыкальное воспитание -- музыкальное образование -- образование Украины -- освіта України -- шкільна освіта -- школьное образование -- эстетическое воспитание Анотація: У річищі дослідження культуротворчу місію загальної музичної освіти конкретизовано насамперед у питанні формування музичної культури школяра - складної особистісної якості, що забезпечує можливість повноцінного й різнобічного спілкування з музикою, по трібної складової художнього й духовного становлення людини. Розглянуто сутність музичної освіти, особливості її функціонування на сучасному етапі та специфіка культуротворчих тенденцій у системі загальної музичної освіти школярів України. |
Бондар, Л. С. З досвіду роботи Липецької школи ім. П.В.Щепкіна / Л. С. Бондар> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 142-150. - Бібліографія : С.149-150 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): история школ -- історія педагогіки -- історія шкіл -- образование Украины -- освіта України -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- сельская школа -- сільська школа -- шкільна освіта -- школьное образование Анотація: Розкрита діяльність Другої липецької школи (методи навчання, політико-виховна робота) під керівництвом Петра Васильовича Щепкіна (1865-1941) - першого українського радянського вчителя, нагородженого орденом Трудового Червоного Прапору. Школу було відк рито в 1864 р. в селі Липці (тепер Харківський район Харківської області). Дод.точки доступу: Щепкин, Петр Васильевич (1865-1941) \о нем\; Щепкин, Петро Васильович (1865-1941) \о нем\; Друга липецька школа \о ней\; Липецької школи ім. П.В.Щепкіна \о ней\ |
Муравська, С. М. Організація навчання за принципом ненасилля в школі Саммерхілл / С. М. Муравська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 126-133. - Бібліографія : С.132-133 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Велика Британія Кл.слова (ненормовані): виховання учнів -- воспитание учеников -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- ненасилие -- ненасилля -- ненасильницька педагогіка -- организация учебного процесса -- організація навчального процесу -- педагогика ненасилия -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- середня освіта -- среднее образование -- шкільна освіта -- школьное образование Анотація: В статті досліджено особливості організації навчання в школі Саммерхілл, засновником якої є англійський педагог О.С.Нілл (1883-1973), який був прихильником ненасильницької педагогіки. Встановлено, що навчання і виховання на основі ненасилля проходить н аступним чином: відсутність тиску на учнів, залучення школярів до самоврядування, поважання прав та інтересів кожної особистості. Дод.точки доступу: Нілл, Олександр Саттерленд (1883-1973) \о нем\; Нилл, Александр Саттерленд (1883-1973) \о нем\; Школа Саммерхилл \о ней\; Школа Саммерхілл \о ней\ |
Сульниченко, В. М. Теоретичні й методичні аспекти проблеми вдосконалення мовної освіти в сучасній школі / В. М. Сульниченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 67-74. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Україна Кл.слова (ненормовані): коммуникативно-ориентированное обучение -- коммуникативные упражнения -- коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- комунікативно-орієнтовано навчання -- культура речи -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність дитини -- мовленнєва культура -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовленнєві вправи -- мовленнєві уміння -- мовна освіта -- мовні вправи -- образование Украины -- освіта України -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- речевые умения -- середня освіта -- среднее образование -- шкільна освіта -- школьное образование -- языковое образование Анотація: Визначені напрямки дослідження проблеми формування культури мовлення, зокрема системний підхід. Запропонова система вправ по формуванню культури мовлення: мовні, комунікативні, мовленнєві вправи. Мовні допомагають учням виконувати дії з мовним матер іалом поза мовленнєвою ситуацією. Комунікативні призначені для організації мовленневих дій учнів в ситуативних умовах. Мовленнєві створюють умови для продуктивної мовленнєвої діяльності учнів на уроці. |
Плахотнюк, О. Л. Концепція виховання характеру в сучасній системі шкільної освіти США / О. Л. Плахотнюк> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 117-125. - Бібліографія : С.124-125 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика США Кл.слова (ненормовані): виховання учнів -- виховання характеру -- виховна внекласна робота -- внекласна робота -- внеклассная работа -- внешкільне виховання -- внешкольное воспитание -- воспитание учеников -- воспитание характера -- воспитательная внеклассная работа -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- концепции воспитания -- концепції виховання -- моральне виховання -- моральне виховання учнів -- нравственное воспитание -- нравственное воспитание учащихся -- образование в США -- освіта в США -- позитивні риси характеру -- позитивные черты характера -- риси характеру -- середня освіта -- среднее образование -- формирование личности -- формирование личности учащихся -- формування особистості -- характер -- черты характера -- шкільна освіта -- школьное образование Анотація: В статті досліджені різноманітні визначення поняття "виховання характеру" та різноманітні підходи до упровадження відповідної концепції в школах США. Починаючи з 1998 р. кожного наступного року Товариство з питань виховання характеру визначає певну к ількість Національних шкіл характеру. Отже, виховання характеру в США - це всеохоплююче поняття, що об'єднує всі аспекти розвитку в памолоді позитивних рис характеру. |
Балацька, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри іноземних мов за фахом НАУ). Спрямування національної політики Великої Британії в галузі середньої та вищої освіти / Н. Балацька, О. Письменна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 74-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования Велика Британія Великобритания Кл.слова (ненормовані): середня освіта -- шкільна освіта -- освіта за кордоном -- приватні школи -- британські школи -- оплата навчання -- реформування освіти -- фінансування державних шкіл -- среднее образование -- школьное образование -- образование за рубежом -- частные школы -- британские школы -- оплата обучения -- реформирование образования -- финансированиегосударственных школ Анотація: Про систему шкільної освіти у Великої Британії. Дод.точки доступу: Письменна, Ольга (кандидат філологічних наук; професор кафедри іноземних мов за фахом НАУ) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Плахотнюк, О. (аспірант Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини). Концепція виховання характеру в сучасній системі шкільної освіти США / О. Плахотнюк> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 75-79. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Організація освіти Организация образования США Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- виховання характеру -- виховний процес -- концепції виховання -- школьное образование -- воспитание характера -- воспитательный процесс -- концепции воспитания Анотація: Мета статті полягає в тому, щоб дослідити різноманітні визначення і підходи до поняття "виховання характеру" та проаналізувати розмаїття поглядів на впровадження відповідної концепції в школах США. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; академік АПН України). Системний підхід до модернізації змісту загальної середньої освіти / О Савченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 3-7 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Загальноосвітня школа Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): середня освіта -- модернізація змісту освіти -- система контролю -- загальна середня освіта -- напрями модернізації змісту -- методологічний напрям -- законодавчо-нормативний напрям -- дидактичний напрям -- методичний напрям -- шкільна освіта -- среднее образование -- модернизация содержания образования -- система контроля -- общее среднее образование -- направления модернизации содержания -- методологическое направление -- законодательно-нормативное направление -- дидактическое направление -- методическон направление -- школьное образование Анотація: Розглядається проблема реалізації системного підходу до оновлення змісту загальної середньої освіти, його структурування за етапами навчання і предметами, очікуваними результатами засвоєння. Обгрунтовується системність модернізації змісту шкільної освіти на методологічному, законодавчо-нормативному, дидактичному, методичному рівнях Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Березівська, Лариса (доктор педагогічних наук; старший науковий співробітник; доцент; провідний науковий співробітник лабораторії історії педагогіки інституту педагогіки АПН України). Наслідки та досвід реформування шкільної освіти в Україні у ХХ ст. / Л. Березівська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 45-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Загальноосвітня школа, 20 ст. Общеобразовательная школа Україна Кл.слова (ненормовані): реформування шкільної освіти -- шкільна освіта -- історія освіти -- управління системою освіти -- модель реформування шкільної освіти -- досвід реформування шкільної освіти -- етапи реформування шкільної освіти -- реформирование школьного образования -- школьное образование -- история образования -- управление системой образования -- модель реформирования школьного образования -- опыт реформирования школьного образования -- этапы реформирования школьного образования Анотація: Розглянуто результати (зміни в структурі, змісті шкільної освіти, організації навчально-виховного процесу, методах навчання, системі управління) та узагальнено досвід реформування шкільної освіти в Україні у ХХ ст. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Буряк, Володимир (доктор педагогічних наук; професор; ректор Криворізького державного педагогічного універсітету). Оволодіння учнями гносеологічними основами науки - завдання шкільної освіти / В. Буряк> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 23-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Загальноосвітня школа Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- розвиток особистості -- гносеологічні основи науки -- шкільний курс фізики -- школьное образование -- развитие личности -- гносеологические основы науки -- школьный курс физики -- методологические знания -- методологічні знання Анотація: Обгрунтовується необхідність уведення методологічних знань до змісту шкільної освіти та розкривається методика оволодіння учнями гносиологічними основами науки. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Гонтаровська, Н. Б. Концептуальні засади створення інноваційного освітнього середовища / Н. Б. Гонтаровська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 75-85. - Бібліографія : С.84-85 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): виховання -- воспитание -- експериментальні школи -- инновационное образование -- інноваційна освіта -- навчально-виховний комплекс -- образовательная среда -- освітнє середовище -- развитие личности -- розвиток особистості -- середня освіта -- среднее образование -- учебно-воспитательный комплекс -- целостное развитие -- цілісний розвиток -- шкільна освіта -- школьное образование -- экспериментальные школы Анотація: На прикладі досвіду роботи експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня - Дніпропетровського навчально-виховного комплексу № 28 - розглянуті концептуальні основи побудови оптимального освітнього середовища сучасного навчального за кладу, приділена увага розробці індивідуалізованого освітнього середовища кожної дитини у взаємозв'язку з освітніми середовищами різних рівней. |
Зайцева, Л. І. Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 27-37. - Бібліографія : С.37 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): деятельностный подход -- деятельностный подход в обучении -- діяльнісний підхід -- діяльнісний підхід в навчанні -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- личность -- навчальний процес -- навчання -- обучение -- особистість -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- психодидактика -- развитие личности -- розвиток особистості -- середня освіта -- среднее образование -- стратегия обучения -- стратегія навчання -- учебный процесс -- шкільна освіта -- школьное образование Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка базується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного та інтегрованого. Метою діяльнісного підходу є формування наукового знання; компетентнісного - розв'язування п редметно-перетворювальних практичних задач; інтегрованого - формування цілісного уявлення про об'єкт вивчення на основі діяльностей, породжених усіма його властивостями. Синтез цих підходів є оптімальною суб'єктною основою для розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості. |
Середа, Л. І. Критеріальне оцінювання навчальних досягнень учнів за результатами зовнішнього незалежного оцінювання у формі тестування / Л. І. Середа> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 111-119. - Бібліографія : С.118-119 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): внешнее независимое оценивание -- зовнішнє незалежне тестування -- критериальное оценивание -- критеріальне оцінювання -- методи оцінки -- методы оценки -- навчальний процес -- навчальні досягнення -- середня освіта -- среднее образование -- тестирование -- тестування -- учебные достижения -- учебный процесс -- шкільна освіта -- школьное образование Анотація: Зовнішнє незалежне оцінювання в формі тестування оптимізовано насамперед для визначення оцінок абітурієнтів. В зв'язку з цим отримання за його результатами критеріальних (шкільних) оцінок не є звичайним завданням. Для його вирішення автор пропонує вик ористати два методи: метод нормативної групи і метод "закладки" - та аналізує переваги й недоліки обох цих методів. |
Кузь, В. Г. В.О.Сухомлинський: лонгітюдне дослідження в Павлиші / В. Г. Кузь> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 5-13. - Бібліографія : С.13 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Україна Кл.слова (ненормовані): видатні педагоги -- виховання учнів -- воспитание учеников -- выдающиеся педагоги -- дети с трудностями в обучении -- діти з низьким рівнем навчальних досягнень -- здібності -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- лонгитюдное исследование -- лонгітюдне дослідження -- малоздібні діти -- науково-педагогічні дослідження -- научно-педагогические исследования -- розумові здібності -- середня освіта -- слабоуспевающие дети -- среднее образование -- труднощі в навчанні дітей -- умственные способности -- шкільна освіта -- школьное образование Анотація: В статті мова йде про експериментальне дослідження виховання малоздібних дітей з ослабленою пам'яттю, який проводив В.О.Сухомлинський в середній загальноосвітній школі в Павлиші. На думку дослідника, вчителям належить бути особливо уважними до духовн ого світу тих школярів, яким важко вчитися, які ще не виявили здібностей до творчої праці. У процесі дослідження В.О.Сухомлинський доходить висновку, що розвиток і нормальних, і малоздібних дітей немислимий без гармонійного впливу на духовне життя дит ини. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\; Павлышская средняя школа \о ней\; Павлиська середня школа \о ней\ |
Кузь, В. Г. Навчально-виховний комплекс "школа - дошкільний навчальний заклад" / В. Г. Кузь> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 115-120. - Бібліографія : С.120 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- дошкільна освіта -- дошкільні установи -- дошкольное образование -- дошкольные учреждения -- история образования -- история образования в Украине -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- навчально-виховний комплекс -- современное образование -- сучасна освіта -- учебно-воспитательный комплекс -- шкільна освіта -- школьное образование Анотація: На основі вивчення теорії і практики двох видатних педагогів - А.С.Макаренка і В.О.Сухомлинського, які теоретично обгрунтували будування колективу на основі сімейності, тобто різновікового об'єднання дітей, і успішно упровадили цю ідею на практиці - і , власно кажучи, експеримента по організації навчально-виховного комплексу "Школа - дошкільний навчальний заклад" в малому селі був зроблений висновок про високу ефективність останнього. Функціонування навчально-виховної установи розв'язує низку соціа льних і педагогічних проблем, зокрема: зміцнення сільської малокомплектної школи; зміцнення села; вдосконалення громадського виховання дошкільнят на селі та їхню підготовку до школи; становлення комплексу як центру виховання на селі. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Макаренко, Антон Семенович (педагог ; 1888-1939) \о нем\ |
Азаров, Микола (прем'єр-міністр України). Вступне слово Прем'єр-міністра України Миколи Азарова на засіданні Кабінету Міністрів України 27 серпня 2010 / М. Азаров> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 1-2
Рубрики: Економіка Економіка України, 2010 р., 27 серпня Экономика Экономика Украины Україна Кл.слова (ненормовані): засідання кабінету Міністрів -- економіка країни -- освіта -- відновлення шкіл -- вищі навчальні заклади -- шкільна освіта -- дошкільна освіта -- заседания кабинета министров -- экономика страны -- образование -- восстановление школ -- высшие учебные заведения -- школьное образование -- дошкольное образование Анотація: Розміщено вступне слово прем'єр-міністра України М. Азарова, присвяченого питання освіти. Дод.точки доступу: Кабінет Міністрів України \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |