Пушкарьова, Тамара (кандидат педагогічних наук; заступник директора з науки і інформації інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства науки і освіти України). Теоретичні аспекти інформатизації освіти у моделі "1 учень - 1 комп'ютер" / Т. Пушкарьова, Е. Лозовський> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 35-39. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Теорія і методика навчання Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): теоретичні аспекти інформатизації -- інформатизація освіти -- модель навчання -- 1 учень-1 комп'ютер -- електронне навчання -- інформаційні технології -- організація уроку -- теоретические аспекты информатизации -- информатизация образования -- модель обучения -- 1 ученик-1 компьютер -- электронное обучение -- информационные технологии -- организация урока Анотація: Розкриваються переваги використання новітнього освітнього проекту, що сприяє адаптації учнів до життя в інформаційному суспільстві. Дод.точки доступу: Лозовський, Едуард (кандидат економічних наук; перший заступник голови Луганської обласної державної адміністрації) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Азарова, Світлана. Поняття "неформальна освіта" в наукових дослідженнях зарубіжних вчених / С. Азарова> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 1. - С. 13-16 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Неперервна освіта Азія Африка Азия Африка Кл.слова (ненормовані): неформальна освіта -- формальна освіта -- позаформальна освіта -- неперервна освіта -- позашкільна освіта -- світова криза в освіті -- ціложиттєва освіта -- електронне навчання -- періоди неформальної освіти -- дистанційна освіта -- освітні програми -- неформальное образование -- внеформальное образование -- непрерывное образование -- мировой кризис в образовании -- электронное обучение -- периоды неформального образования -- дистанционное обучение -- образовательные программы Анотація: Аналіз дефініції "неформальна освіта", про типи й ознаки неформальної освіти, періоди розвитку неформальної освіти. Дод.точки доступу: Десятов, Г. (вітчизняний учений) \о нем\; Деркач, Ю. (вітчизняний учений) \о нем\; Науменко, Р. (вітчизняний учений) \о нем\; Кумбе, Філіп Голл (фахівець з міжнародного розвитку) \о нем\; Хамадахе, Алі (дослідник) \о нем\; Сімкіне (британський науковець) \о нем\; Роджерс, Алан (британський науковець) \о нем\; Фундоментальна освіта. Підгрунтя для всіх людей, документ Юнеско \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Об'єднання навчальних ресурсів університетів для створення дистанційних лабораторних практикумів / Ю. Жарких [та інші]> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 10. - С. 71-81 : рис. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- електронне навчання -- электронное обучение -- дистанційні лабораторні работи -- дистанционные лабораторные работы -- віртуальні симулятори -- виртуальные симуляторы -- лабораторні практикуми -- лабораторные практикумы -- мережеві лабораторні практикуми -- сетевые лабораторные практикумы -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- університети -- университеты -- навчальні ресурси -- учебные ресурсы Анотація: Піднімається проблема створення міжуніверситетських центрів дистанційних лабораторних робіт із віддаленим доступом з метою об'єднання ресурсів на основі засобів комп'ютерної підтримки навчального процесу. Основна увага звертається на змістове наповнення таких центрів електронними лабораторними роботами. Дод.точки доступу: Жарких , Юрій (професор кафедри електрофізики Київського національного університету імені Тараса Шевченка; доктор фізико-математичних наук); Лисоченко С., Сергій (старший науковий співробітник; завідувач відділу Інституту високих технологій Київського національного університету імені Тараса Шевченка); Сусь, Богдан (науковий співробітник Київського національного університету імені Тараса Шевченка; кандидат фізико-математичних наук); Третяк , Олег (директор Інституту високих технологій Київського національного університету імені Тараса Шевченка; академік НАПН України; доктор фізико-математичних наук; професор) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
С 92 Чекурін, В. Ф. Взаємодія об'єктів і аналіз загроз інформаційній безпеці систем електронного навчання / В. Ф. Чекурін, О. О. Будік> // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля : наук. журн. - 2011. - № 7, Ч. 1. - С. 112-119
Компьютерные технологии Образование Інформаційні технології Комп'ютерні технології Освіта Кл.слова (ненормовані): информационные технологии -- компьютерные технологии -- информационная безопасность -- электронное обучение -- защита информации -- інформаційні технології -- комп'ютерні технології -- інформаційна безпека -- електронне навчання -- захист інформації Дод.точки доступу: Будік, О. О. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Л 89 Чекурін, В. Ф. Підхід до формування вимог інформаційної безпеки систем електронного навчання / В. Ф. Чекурін, О. О. Будік> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - 2011. - № 695 : Автоматика, вимірювання та керування. - С. 133-140
Вища освіта Кл.слова (ненормовані): высшее образование -- электронное обучение -- системы электронного обучения -- СЭО -- информационная безопасность -- информационные технологии -- компьютерные технологии -- дистанционное обучение -- информационные ресурсы -- вища освіта -- електронне навчання -- системи електронного навчання -- СЕН -- інформаційна безпека -- інформаційні технології -- комп'ютерні технології -- дистанційне навчання -- інформаційні ресурси Дод.точки доступу: Будік, О. О. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Лукашик, Елита (старший викладач Інституту інформатики Університету "Політехніка Любельська"; м.Люблін; Польща; PhD (інформатика)). Електронне навчання як сучасний засіб корпоративних тренінгів / Е. Лукашик, М. Скубелевська-Пашковська> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 10. - С. 496-501 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Економіка Экономика информатики Економіка інформатики Кл.слова (ненормовані): информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- корпоративные тренинги -- корпоративні тренінги -- інновації в освіті -- инновации в образовании -- образовательные технологии -- освітні технології -- передовые методы образования -- передові методи освіти -- экономическая эффективность обучения -- економічна ефективність навчання -- электронное обучение -- електронне навчання Анотація: Представлено ідею затсосування електронного навчання в його економічному аспекті. Електронне навчання - це сучасний спосіб здобуття знань. Він відрізняється від традиційного способу навчання. В цього різновиду освіти є свої переваги і недоліки, хоча використання електронного навчання як додаткових курсів для співробітників може принести користь для компанії. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Скубелевська-Пашковська, Марія (старший викладач Інституту інформатики Університету "Політехніка Любельська"; м.Люблін; Польща) |
Дімова, О. В. Теоретико-методологічні засади дистанційного навчання / О. В. Дімова> // Використання сучасних інформаційних технологій у підготовці та професійній діяльності правознавців : матеріали IV молодіжної наук. конф., 16 травня 2008 р., м. Одеса / Одеська національна юридична академія. - Одеса : Фенікс, 2008. - С. 79-83 . - ISBN 978-966-438-113-7
Образование Комп'ютерні технології Компьютерные технологии Кл.слова (ненормовані): комп'ютерні технології -- компьютерные технологии -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- електронне навчання -- электронное обучение -- інформаційні технології -- информационные технологии -- дистанційна освіта -- дистанционное обучение Дод.точки доступу: Ємельянов, С. Л. \відп. ред.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Боднарчук, Анна. ПО для создания электронного корпоративного университета / А. Боднарчук> // Управление персоналом-Україна. - 2013. - № 1. - С. 41-42
Высшее образование Інформаційні технології Информационные технологии Кл.слова (ненормовані): EDU-manager -- Competentum. Магістр -- Competentum. Магистр -- WebTutor -- SharePointLMS -- программное обеспечение -- програмне забезпечення -- корпоративные университеты -- корпоративні університети -- електронне навчання -- электронное обучение -- дистанционное оБучение -- дистанційна освіта -- высшее образование -- вища освіта -- информационные технологии -- інформаційні технології Анотація: Внедрение и развитие дистанционного обучения, контроль знаний, обеспечение коммуникации студент - преподаватель. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний) |
Лабус, Олександра (аспірант; викладач факультету права Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія). Викладання основ електронного бізнесу з використанням навчальних ігор / О. Лабус, К. Сіміч, О. Міліч> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 311-322 : табл., мал. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика информатики Економіка інформатики Высшее образование Вища освіта Сербия Сербія Белград Бєлград Кл.слова (ненормовані): зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- игровые компьютерные технологии -- ігрові комп'ютерні технології -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- образовательная эффективность -- освітня ефективність -- обучающие игры -- навчальні ігри -- електронна освіта -- электронное образование -- педагогические инновации -- педагогічні інновації -- учебная методология -- учбова методологія -- экспериментальная педагогика -- експериментальна педагогіка -- электронное обучение -- електронне навчання -- электронный бизнес -- електронний бізнес -- Moodle -- системы управления обучением -- системи управління навчанням Анотація: Розглянуто використання навчальних ігор у процесі електронної освіти. Основною метою є покращення результатів навчання і підвищення мотивації студентів у процесі навчання шляхом введення розважально-навчальних заходів. Вони здійснюються в Moodle – системі управління начанням, в Лабораторії електронного бізнесу в Белградському університеті. Результати експерименту показали, що досягнення студентів значно кращі на курсі із застосуванням навчальних ігор у порівнянні з результатами традиційного курсу. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Сіміч, Костянтин (викладач; молодший науковий співробітник Лабораторії електронного бізнесу факультету організаційних наук Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія); Міліч, Олександр (викладач факультету організаційних наук Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія); Университет Белграда, сербский ВУЗ \о нем\ |
Радовіч-Марковіч, Міряна (почесний професор Вищої школи економіки бізнесу та підприємництва; м.Бєлград; Сербія; PhD). Розвиток творчого підходу, пізнавальних здібностейц і духу підприємництва завдяки новим моделям освіти / Радовіч-Марковіч М.> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 8. - С. 363-372 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика образования Економіка освіти Сербия Сербія Кл.слова (ненормовані): высшее экономическое образование -- вища економічна освіта -- вища освіта -- высшее образование -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- образовательные программы -- освітні програми -- онлайн-обучение -- онлайн-навчання -- педагогические инновации -- педагогічні інновації -- познавательные способности -- пізнавальні здібності -- предпринимательство -- підприємництво -- творческие подходы -- творчі підходи -- электронное обучение -- електронне навчання Анотація: Зроблено спробу показати, якою мірою освіта впливає на творчий підхід і як онлайн-програми з підприємництва сприяють успіху в бізнесі і підприємницькій кар'єрі. Проведено опитування серед групи з 98 студентів Школи бізнесу в Белграді (Сербія). Наведено теоретичні викладки, запропоновано методологію дослідження, за результатами зроблено відповідні висновки. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Белградская Школа бизнеса \о ней\ |
П 78 Іванов, В. Г. Використання новітніх технологій навчання в Україні / В. Г. Іванов, Н. І. Мазниченко> // Проблеми розвитку інформаційного суспільства : матеріали III міжнародного форуму. 20-23 листопада 2012 р. / Укр. ін-т наук.-техн. і екон. інформ., Асоціація Інформатіо-Консорціум. - К., 2012. - Ч. 1. - С. 51-53
Освіта Дистанционное образование Дистанційна освіта Украина Україна Кл.слова (ненормовані): дистанционное образование -- дистанційна освіта -- электронное обучение -- електронне навчання -- новейшие технологии обучения -- новітні технології навчання -- современное состояние образования -- сучасний стан освіти -- перспективы развития -- перспективи розвитку Дод.точки доступу: Мазниченко, Н. І. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Кадемия, Майя Юхимівна (кандидат педагогічних наук; доцент; Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського). Використання інтерактивних технологій навчання / М. Ю. Кадемія> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2013. - № 3. - С. 125-132. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Технологии обучения Технології навчання Кл.слова (ненормовані): інтерактивні технології навчання -- електронне навчання -- змішане навчання -- мобільне навчання -- технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- электронное обучение -- смешанное обучение -- мобильное обучение -- технологии обучения -- підготовка фахівців -- модернізація освіти -- подготовка специалистов -- модернизация образования Анотація: Розглянуто сучасні інтерактивні технології навчання, що найбільш поширено використовуються у ВНЗ та сприяють реалізації модернізації освіти та підготовці конкурентоздатних майбутніх фахівців. Утримувачі документа: НБ УИПА |
Глибовець, Микола (декан факультету інформатики; доктор фізико-математичних наук; професор). Факультет інформатики Національного університету "Києво-Могилянська академія": чи справді "Могилянка"-лише гуманітарний виш? / М. Глибовець, В. Бублик, С. Гороховський> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 3/4. - С. 109-117. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): інформатика -- информатика -- програмна інженерія -- программная инженерия -- прикладна математика -- прикладная математика -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- електронне навчання -- электронное обучение -- інтеграція освіти -- интеграция образования -- інтеграція виробництва -- интеграция производства -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади Анотація: Зроблена спроба визначити місце інформатики в суспільстві на різних етапах його розвитку, а також розглядається досвід факультету інформатики НаУКМА у застосування інноваційних технологій у процесі навчання. Ретельно досліджуються зміст та цілі навчання, обгрунтовано роль математики та програмування як основ сучасної освіти в галузі ІТ-технологій. Показано, як навіть у традиційно гуманітарному університеті вивчення та застосування ІТ-технологій може посісти гідне місце. Підсумовано атракційні можливості факультету інформатики порівняно зі звичними традиціями навчання у класичних університетах. Висвітлюється становлення факультету як лідера серед технічних факультетів України. Дод.точки доступу: Бублик, Володимир (завідувач кафедри мультимедійних систем ; кандидат фізико-математичних наук; доцент); Гороховський, Семен (керівник магістерської програми "Інформаційні та управляючі системи та технології"; кандидат фізико-математичних наук; доцент); Національний університет "Києво-Могилянська Академія" \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Кадемия, Майя Юхимівна (кандидат педагогічних наук; доцент; Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського). Сучасні педагогічні технології навчання дорослих / М. Ю. Кадемия> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2. - С. 11-17. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Высшее профессиональное образование Вища професійна освіта Образование взрослых Освіта дорослих Кл.слова (ненормовані): педагогічні технології -- педагогічні інновації -- освіта дорослих -- Веб-квести -- Блог-квести -- е-Lеаrning -- педагогические технологии -- педагогические инновации -- образование взрослых -- Веб-квесты -- Блог-квесты -- електронне навчання -- электронное обучение -- е-lеагning -- мобільне навчання -- мобильное обучение -- m-lеагning -- всепроникаюче навчання -- всепроникающее обучение -- u-lеаrning -- змішане навчання -- смешанное обучение -- електронні навчально-методичні комплекси -- электронные учебно-методические комплексы Анотація: Проаналізовано використання сучасних педагогічних технологій навчання в освіті дорослих, що будуються на використанні ІКТ, а також інформаційно-комунікаційних мереж. Застосування сучасних ІКТ і ІКМ-технологій дає можливість створення якісного нового інформаційного освітнього середовища, середовища без кордонів з можливістю побудови системи електронного навчання. |
С 56 Лецкий, Э. К. Принципы построения корпоративной системы дистанционного (электронного) обучения / Э. К. Лецкий, В. А. Варфоломеев> // Современные проблемы управления перевозочным процессом. Повышение качества подготовки специалистов и уровня научных исследований : труды междунар. науч.-техн. конф. / Рос. ж. д., Москов. гос. ун-т путей сообщ. - М., 2006. - І - 14 - І - 21
Образование Информационные технологии Залізничний транспорт Освіта Інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): железнодорожный транспорт -- дистанционное обучение -- электронное обучение -- информационные технологии -- залізничний транспорт -- дистанційна освіта -- електронна освіта -- інформаційні технології Дод.точки доступу: Варфоломеев, В. А. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Л 89 Міждисциплінарний підхід до створення віртуальних лабораторних практикумів / Ю. С. Жарких [и др.]> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2013. - № 775: Інформатизація вищого навчального закладу. - С. 29-35
Электронне навчання Кл.слова (ненормовані): електронне навчання -- электронное обучение -- віртуальні лабораторні роботи -- виртуальные лабораторные работы -- пізнавальна діяльність -- позновательная деятельность Дод.точки доступу: Жарких, Ю. С.; Лисоченко, С. В.; Сусь, Б. Б.; Третяк, О. В. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Шульга , Антон (вчитель історії Ірпінської ЗОШ І-ІІІ ступенів №18). Педагогічні технології у навчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / А. Шульга > // Історія в школі. - 2015. - № 9-10. - С. 25-26. - Бібліогр.: с. 26. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Школоведение Школознавство Кл.слова (ненормовані): педагогічні технології -- навчальний процес -- неімітаційні педагогічні технології -- дидатиктичні можливості -- інтерактивні методи навчання -- методичні комплекси -- імітаційні методи навчання -- комп`ютерне навчання -- електронне навчання -- рецептивне навчання -- інтерактивне навчання -- інформаційні технології навчання -- педагогические технологии -- учебный процес -- неиметационные педагогические технологии -- дидактические возможности -- интерактивные методы обучения -- методические комплексы -- имитационые методы обучения -- компьютерное обучение -- электронное обучение -- рецепторное обучение -- интерактивное обучение -- информационные технологии обучения -- общеобразовательные школы -- загальноосвітні школи Анотація: Сучасні інформаційні технології навчання - це методологія і технологія навчально-виховного процесу з використанням новітніх електронних засобів навчання, у першу чергу, комп`ютерної техніки. Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Сваєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ - Б.ц. (вільний) |
Іванова, Юлія (кандидат фізико-математичних наук; доцент). Особливості запровадження електронного навчання при вивченні математичних дисциплін в аграрному університеті / Ю. Іванова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 4. - С. 58-63. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1016 Рубрики: Высшее профессиональное образование Вища професійна освіта Кл.слова (ненормовані): електронне навчання -- дистанційне навчання -- электронное обучение -- дистанционное обучение -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- математичні дисципліни -- математические дисциплины -- аграрні університети -- аграрные университеты -- математична підготовка -- математическая подготовка -- форми дистанційного навчання -- формы дистанционного обучения -- моделі дистанційного навчання -- модели дистанционного обучения -- принципи електронного навчання -- принципы электронного обучения Анотація: Розкриваються поняття та досліджуються педагогічні можливості електронного навчання, аналізуються принципи розробки електронних курсів. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Л 89 Львівська політехніка Голощук, Р. О. Особливості впровадження технологій та методів дистанційного навчання в освітній процес [Текст] / Р. О. Голощук, Н. О. Думанський> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / Львів. політехн. - Львів, 2015. - № 829: Інформаційні системи та мережі. - С. 349-358. - Бібліогр. в кінці ст.
Комп'ютерні технології Освіта Образование Кл.слова (ненормовані): компьютерные технологии -- комп'ютерні технології -- освіта -- образование -- дистанционное образование -- дистанційна освіта -- електронне навчання -- электронное обучение -- електронні підручники -- электронные учебники -- информационно-коммуникационные технологии -- інформаційно-комунікаційні технології Дод.точки доступу: Думанський, Н. О.; Львівська політехніка Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |