Крюкова, І. (кандидат економічних наук).
    Проблеми ергономіки / І. Крюкова // Економіка України : Щомісячний політіко-економічний журнал. Держком УРСР по економіці и АH УРСР. До 1992р -Економіка Радянської України - на рос. та укр. мовах. - 2009. - № 6. - С. 22-29. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 65.01
Рубрики: Економіка
   Загальна економічна теорія

   Экономика

   Общая экономическая теория

Кл.слова (ненормовані):
ергономіка -- економічні науки -- розвиток ергономіки -- економічна теорія -- ергономічність -- эргономика -- экономические науки -- развитие эргономики -- эргономичность -- экономическая теория
Анотація: Досліджено сучасний стан ергономіки, розкрито притаманні їй вади. З огляду на особливості розвитку цієї науки, виявлено причини її суперечностей і зроблено висновок про необхідність розширення її змісту за рахунок розробки проблем ергономічної системи суспільного господарства в цілому.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)




    Гавриш, Наталія (доктор педагогічних наук; професор).
    Якість освіти : розробляємо критерії разом / Н. Гавриш, К. Крутій // Дошкільне виховання. - 2015. - № 3. - С. 2-6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.144.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

   Качество дошкольного образования

Кл.слова (ненормовані):
критерії оцінювання -- діагностика виховання -- дошкільна освіта -- професійна майстерність -- освітній процес -- рівень розвитку -- ергономічність -- педагогічні зусилля -- інноваційний потенціал -- гуманістичні цінності -- інтегративність -- пізнавальна самостійність -- комунікативно-мовленнєва компетентність -- педагогічний колектив -- сукупне оцінювання -- кількісний аналіз досягнень -- дошкільна освіта -- критерии оценивания -- диагностика воспитания -- дошкольное образование -- профессиональное мастерство -- образовательный процесс -- уровень развития -- эргономичность -- педагогические усилия -- инновационный потенциал -- гуманистические ценности -- интегративность -- познавательная самостоятельность -- коммуникативно-языковая компетентность -- педагогический коллектив -- совокупное оценивание -- количественный анализ достижений -- дошкольное образование -- якість освіти -- качество образования
Анотація: У статті ставиться питання як забезпечувати розвиток особистості, здатної орієнтуватися, діяти, творити в новому суспільстві, адекватно викликам часу. Уявлення про бажаний рівень роботи навчальних закладів різняться - неоднаковими є пріоритети дітей, батьків, педагогів, науковців і менеджерів. Узгодити їх, відсіявши помилкові, належить розробникам оптимальних критеріїв та механізмів якості дошкільної освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_3\1.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Крутій, Катерина (доктор педагогічних наук; професор); Богуш, Алла (доктор пед. наук; професор; дійсний член НАПН України; зав. кафедри теорії і методики дошкільної освіти) \про неї\; Кіндрат, Інна (кандидат педагогічних наук; старший викладач кафедри педагогіки і психології Рівненського ДГУ) \про неї\; Байєр, Ольга (кандидат психологічних наук; доцент кафедри дошкільної освіти Запорізького ОІППО) \про неї\; Піроженко, Тамара (доктор психологічних наук; завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України) \про неї\; Єльникова, Галина (доктор педагогічних наук; професор Інституту професійно-технічної освіти НАПН Україн) \про неї\; Міністерство науки і освіти України \про нього\; Комісія з розроблення критеріїв оцінювання якості дошкільної освіти \про неї\