Самедзаде, Зияд (академик Национальной академии наук Азербайджана; председатель комитета по экономической политике Парламента Азербайджанской Республики). Стратегия развития экономики Азербайджана [Текст] / З. Самедзаде> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 11-15 : табл.
Рубрики: Економіка Регіональна економіка Экономика Региональная экономика Азербайджан Кл.слова (ненормовані): економічна політика -- глобализація економіки -- імідж країни -- ринок нафти -- приватизація -- економічні реформи -- ВВП -- інвестиційна політика -- экономическая политика -- глобализация экономики -- имидж страны -- рынок нефти -- приватизация -- экономические реформы -- инвестиционная политика Анотація: Раскрывается роль Гейдара Алиева в становлении независимого Азербайджана, построении экономической модели страны, которая способствовала динамическому социально-экономическому развитию и повышению международного авторитета Азербайджана в условиях глобализации. Дод.точки доступу: Алиев, Г. А. (президент Азербайджана) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Дзюба, Р. М. (Донецький національний університет; Вінниця). Використання кіно в процесі плейсбрендингу: приклад співпраці уряду Австралії і кіноіндустрії / Р. М. Дзюба> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 1. - С. 115-119. - Бібліографія : С.118-119 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Політика. Політологія Политика. Политология Австралія Австралия Кл.слова (ненормовані): Австралия -- Австралія -- бренд країни -- бренд страны -- зарубежное кино -- зарубежный опыт -- зарубіжне кіно -- зарубіжний досвід -- имидж страны -- імідж країни -- кино -- киноиндустрия -- кинофильм как канал коммуникации -- кіно -- кіноіндустрія -- кінофільм як канал комунікації -- маркетинг -- маркетингова кампанія -- маркетинговая кампания -- плейсбрендинг -- події світового рівня -- политика правительства -- політика уряду -- события мирового уровня Анотація: Презентується кейс Австралії та фільму "Австралія" як приклад ефективного використання кінематографа в процесі плейсбрендингу. Доведено, що кінофільми є вагомими та ефективними комунікаційними каналами в міжнародних відносинах, здатними впливати на ро зподіл глобальних потоків потенційних відвідувачів країни. Показано, що розміщення бренду країни в кінематографічній формі уможливлює процеси формування міжнародного іміджу країни, поліпшення репутації країни в очах спільноти інших країн. Автор демонс трує умови, при яких використання кінематографа в якості інструменту плейсбрендингу приносить найефективніші результати. Стаття також акцентує увагу на ролі державних органів у процесі успішного плейсбрендингу. В статті також порушується питання взаєм озалежності іміджу країни та іміджу її складових елементів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Петров, П. Г. (Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара). Технології формування та підтримки зовнішньополітичного іміджу держави / П. Г. Петров> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 3. - С. 91-95. - Література : 8 назв
Рубрики: Політика. Політологія Политика. Политология Кл.слова (ненормовані): внешнеполитический имидж -- зовнішньополітичний імідж -- имидж государства -- имидж страны -- імідж держави -- імідж країни -- международный имидж государства -- міжнародний імідж держави -- политические технологии -- политический маркетинг -- політичний маркетинг -- політичні технології -- технологии создания имиджа -- технології формування іміджу Анотація: Досліджуються особливості технологій формування зовнішньополітичного іміджу держави. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Будкін, В. С. (доктор економічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України). "Економіна свобода" або "залежна економіка" - дилема регіону пострадянських держав [Текст] / В. С. Будкін> // Економіка України : науковий журнал. - 2016. - № 9. - С. 3-18 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка Світова економіка Экономика Мировая экономика Кл.слова (ненормовані): економічна свобода -- економічна залежність -- рейтинг свободи -- рейтинг економічной свободи -- екстенсивний механізм економіки -- інтенсивний механізм економіки -- індекс людського розвитку -- економічні передумови для оптимізації економік країн -- суспільні передумови для оптимізації економік країн -- ринкова економіка -- імідж країни -- рейтинг країни -- економічна незалежність країни -- зарубіжний досвід -- світовий досвід -- экономическая свобода -- экономическая зависимость -- рейтинг свободы -- рейтинг економічной свободи -- экстенсивный механизм экономики -- индекс человеческого развития -- экономические предпосылки для оптимизации экономик стран -- общественные предпосылки для оптимизации экономик стран -- рыночная экономика -- имидж страны -- рейтинг страны -- экономическая независимость страны -- зарубежный опыт -- мировой опыт Анотація: Розглянуто причини істотного відставання країн пострадянського регіону від найбільш розвинутих держав світу. Підкреслено, що основною причиною погіршення їх позицій на світовій арені є несприятливий клімат для господарської діяльності, пов'язаний з відсутністю раціональної свободи для її суб'єктів. Проаналізовано передумови для становлення більш сприятливих умов піднесення ефективності національних економік цього регіону. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Тлеубердиова, Айжан (доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой маркетинга Карагандинского государственного университета им. Ю. А. Бекетова; г. Караганда; Казахстан). Ассоциативный образ Казахстана глазами экспертов [Текст] / А. Т. Тлеубердиова, Ж. М. Шаекина> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 9. - С. 24-32 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Экономика Економіка Экономика туризма Економіка туризму Казахстан Кл.слова (ненормовані): ассоциативная образность -- асоціативна образність -- брендинг страны -- брендинг країни -- выбор туристического продукта -- вибір туристичного продукту -- туристическая дестинация -- туристична дестинація -- туристические услуги -- туристичні послуги -- имидж страны -- імідж країни -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- туристические предложения -- туристичні пропозиції -- экспертное оценивание -- експертне оцінювання Анотація: Проанализирован ассоциативный образ Казахстана как туристической дестинации на основе проведенного опроса мнений зарубежных экспертов. По результатам положительных и отрицательных оценок даны рекомендации по стратегии брендинга страны как туристической дестинации. Утримувачі документа: ДЦГБ Дод.точки доступу: Шаекина, Жанат (доктор экономических наук; профессор; кафедра маркетинга Карагандинского государственного университета им. Ю. А. Бекетова; г. Караганда; Казахстан) |