Бондар, Віталій (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор Науково-методичного центру накуової освіти ПНУ імені М.П. Драгоманова). Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 10-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Образование. Педагогика Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): інтегроване навчання -- интегрированное обучение -- інклюзивне навчання -- инклюзивное обучение -- інклюзивна педагогіка -- инклюзивная педагогика -- навчальний процес -- учебный процесс -- інтегрована освіта -- интегрированное образование -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- форми навчання -- формы обучения -- діти з особливостями розвитку -- дети с особенностями развития -- загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- моделі навчання дітей -- модели обучения детей Анотація: Аналізується сучасний стан освіти дітей з особливостями психологічного розвитку. Обгрунтовуються проблеми і причини її відповідності потребам сьогодення і міжнародним вимогам. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бондар, Віталій (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор науково-дослідного центру інклюзівної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова). Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні? / В. Бондар, В. Синьов, В. Тищенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 20-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): інклюзія -- инклюзия -- освітня інтеграція -- образовательная интеграция -- освітні рівні -- образовательные уровни -- форми навчання дітей -- формы обучения детей -- інклюзивні форми навчання -- инклюзивные формы обучения -- інклюзивне навчання -- инклюзивное обучение -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- діти с психофізичними порушеннями -- дети с психофизическими нарушениями -- моделі інклюзії -- модели инклюзии -- північноамериканська модель інклюзії -- североамериканская модель инклюзии -- особистісно орієнтована освітня інтеграція -- личнличностно ориентированная образовательная технология -- система диференційованих класів -- система дифференцированных классов -- основні класи -- основные классы -- інклюзивні класи -- инклюзивные классы -- класи компенсуючого і розвивального навчання -- классы компенсирующего и развивающего обучения -- соціально-педагогічні класи -- социально-педагогические классы -- зарубіжний досвід Анотація: Аналізуються проблеми, пов'язані з упровадженням в Україні інклюзивної форми навчання дітей з психофізичними порушеннями, яка базується на принципі рівних прав і можливостей у сфері освіти. Автори обгрунтовують необхідність розроблення вітчизняної моделі освітньої інтеграції учнів, яка б враховувала і досвід європейських країн з реалізації інклюзивної освіти, і здобутки спеціальної освіти України. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.5.pdf Дод.точки доступу: Синьов, Віктор (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор інституту корекційної педагогіки та психології імені М.П. Драгоманова); Тищенко, Владислав (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри логопедії ІКПП НПУ імені М.П. Драгоманова); Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, постанова Кабінету Міністрів №872 \о произв.\ |
Куцевич, В. В. Організація архітектурного середовища загальноосвітніх шкіл з інклюзивним навчанням / В. В. Куцевич> // Будівництво України : Науково-виробничий журнал. - 2013. - № 3. - С. 17-22 . - ISSN 0135-1699 Рубрики: Інклюзивна освіта Инклюзивное образование Громадські будівлі та споруди Общественные здания и сооружения Кл.слова (ненормовані): нормативна база -- нормативная база -- архітектурне безбар'єрне середовище -- архитектурная безбарьерная среда -- інклюзивне навчання -- инклюзивное обучение -- загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- діти з обмеженими фізичними можливостями -- дети с ограниченными физическими возможностями -- ергономічні габаритні схеми -- эргономичные габаритные схемы Анотація: Розглянуто проблеми організації архітектурного безбар'єрного середовища у загальноосвітніх школах з інклюзивним навчанням дітей з особливими освітніми потребами (з вадами фізичного та психічного розвитку, в т. ч. дітей-інвалідів). Наведені приклади умов для забезпечення безперешкодного доступу до будинків, приміщень, елементів земельних ділянок такого закладу дітей з вадами опорно-рухового апарата, зокрема тих, які пересуваються на інвалідних кріслах-колясках, і дітей з вадами слуху та зору. Утримувачі документа: ІНСО ПДАБА Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Скрипник, Тетяна (доктор психологічних наук; завідуючий лабораторією корекції розвитку дітей з аутизмом). Аутична дитина в дитсадку. Організація психолого-педагогічного супроводу / Т. Скрипник> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 12. - С. 10-14. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Соціальна педагогіка Социальная педагогика Кл.слова (ненормовані): спеціальна освіта -- діти з особливими потребами -- аутизм -- адаптація дитини -- міждисциплінарна взаємодія -- предметно-соціальне середовище -- інклюзивне навчання -- група сопроводу -- корекційні педагоги -- корекційно-розвивальна робота -- специальное образование -- дети с особенными потребностями -- адаптация ребенка -- междисциплинарное взаимодействие -- предметно-социальная среда -- сопровождающая группа -- коррекционные педагоги -- коррекционно-развивающая деятельность -- инклюзивное обучение Анотація: Про досягнення українських фахівців щодо організації психолого-педагогічного супроводу аутичної дитини в дитсадку. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_12\3.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ |
Кияновський, Артем (кандидат педагогічних наук; заслужений працівник освіти України; директор). Школа гуманітарної праці: розвиток інтелектуальної особистості, виховання патріота-громадянина / А. Кияновський> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 10. - С. 3-10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): інтелектуальна особистість -- интеллектуальная личность -- експеріментальні навчальні заклади -- экспериментальные учебные заведения -- патріоти-громадяні -- патриот-гражданин -- експериментальна діяльність -- экспериментальная деятельность -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- навчальні заклади гуманітарного спрямування -- учебные учреждения гуманитарной направленности -- літне оздорвлення -- летнее оздоровление -- літні мовні зміни -- летние языковые смены -- Рік англійської мови -- Год английского языка -- інклюзивне навчання -- инклюзивное обучение -- інформаційна політика ШГП -- информационная политика ШГТ -- предметні тижні -- предметные недели -- громадсько-патріотичне виховання -- гражданско-патриотическое воспитание Анотація: Розглядаються особливості освітнього процесу в Школі гуманітарної праці (м. Херсон). Він репрезентується за напрямами: НВК "ШГП" ХОР-експериментальний навчальний заклад всеукраїнського рівня, досягнення учнів ШГП, літнє оздоровлення (профільна зміна), літня мовна зміна, 2016-й - Рік англійської мови, інклюзивне навчання, зустрічі з цікавими особистостями, духовне зростання патріота-громадянина, інформаційна політика ШГП, предметні тижні. Аргументовано, що саме в такий спосіб забезпечується розвиток інтелектуальної особистості, виховання патріота-громадянина. Дод.точки доступу: Школа гуманітарної праці, навчально-виховний комплекс \о ней\; НВК "ШГП" ХОР, освітній заклад \о нем\ |
Засенко, В. В. Освіта "особливих" дітей: стан і перспективи розвитку / В. В. Засенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 4. - С. 19-23. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): дети с особыми потребностями -- дети-инвалиды -- діти з особливими потребами -- діти-інваліди -- загальна середня освіта -- инклюзивное обучение -- інклюзивне навчання -- корекційна педагогіка -- коррекционная педагогика -- образование инвалидов -- общее среднее образование -- освіта інвалідів -- особливі освітні потреби -- особые образовательные потребности -- психокорекційна допомога -- психокоррекционная помощь -- середня освіта -- специальная педагогика -- спеціальна педагогіка -- среднее образование -- загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы Анотація: Йдеться про розв'язання проблем загальноосвітньої школи і системи освіти осіб з особливими потребами. Акцентовано увагу на розроблення науково-теоретичних засад і особливостях навчально-методичного забезпечення здобуття освіти такими особами. |
Л 89 Львівська політехніка Пасічник, В. В. Інформаційно-технологічний супровід особистісно-орієнтованого навчання як домінантна освітня тенденція [Текст] / В. В. Пасічник, Т. В. Шестакевич> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / Львів. політехн. - Львів, 2015. - № 829: Інформаційні системи та мережі. - С. 215-227. - Бібліогр. в кінці ст.
Комп'ютерні технології Освіта Образование Кл.слова (ненормовані): компьютерные технологии -- комп'ютерні технології -- освіта -- образование -- навчання -- обучение -- инклюзивное обучение -- інклюзивне навчання Дод.точки доступу: Шестакевич, Т. В.; Львівська політехніка Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |