Клюй, А. І. (доцент кафедри політології Дніпропетровського національного університету; кандидат історичних наук). Деякі аспекти формування політичної свдомості шкільної молоді / А. І. Клюй> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 2. - С. 151-154. - Бібліографія : С.154 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Політика. Політологія Политика. Политология Київська Русь Киевская Русь Кл.слова (ненормовані): викладання історії в школі -- гендерна рівність -- гендерний баланс -- гендерное равенство -- гендерный баланс -- институт образования -- история Запорожской Сечи -- інститут освіти -- історія запорізьких козаків -- методика викладання історії -- методика преподавания истории и правоведения -- национальное образование -- національна освіта -- политическое сознание -- политическое устройство Киевской Руси -- політична свідомість -- політичний устрій Київської Русі -- преподавание истории -- преподавание истории в школе -- социализация -- социализация молодежи -- соціалізація -- соціалізація молоді Анотація: У статті характеризуються значення демократичних традицій політичної думки України для формування політичної свідомості учнів, аналізуються можливості підвищення ефективності цього процесу за рахунок інтенсифікації та підвищення якості шкільного навчання. |
Сагуйченко, В. В. (доцент кафедри менеджменту організацій ; начальник навчального відділу Запорізької державної академії). Вчитель у контексті суспільства ризику / В. В. Сагуйченко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 2. - С. 136-139. - Бібліографія : С.139 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): институт образования -- інститут освіти -- общество риска -- педагогическая деятельность -- педагогический риск -- педагогическое образование -- педагогічна діяльність -- педагогічна освіта -- педагогічний ризик -- післядипломна освіта -- последипломное образование -- реформирование образования -- реформування освіти -- система образования -- система освіти -- социология образования -- соціологія освіти -- суспільство ризику -- управление образованием -- управління освітою -- учитель Анотація: У статті досліджено специфіку педагогічного ризику, обумовленого сучасними соціокультурними контекстами. |
Швець, Д. Є. (доцент кафедри менеджменту організацій ; начальник навчального відділу Запорізької держ. академії). Система дошкільної та середньої освіти: ретроспектива і структурно-інституційні аспекти змін у сучасних умовах / Д. Є. Швець> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 2. - С. 126-130. - Бібліографія : С.130 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- дошкольное образование -- институт образования -- інститут освіти -- освіченість -- педагогическая деятельность -- педагогічна діяльність -- середня освіта -- система образования -- система освіти -- социализация и семья -- социализация личности -- социализация молодежи -- социология образования -- соціалізація і сім'я -- соціалізація молоді -- соціалізація особистості -- соціологія освіти -- среднее образование Анотація: Розглянуто структурно-інституційні аспекти системи дошкільної та середньої освіти в ретроспективі соціології освіти та особливості її змін у сучасних умовах. |
Кім, М. (доктор економічних наук). Взаємоз'язок між ступенем економічного розвитку і професійною освітою в Україні / М. Кім, І. Давидова> // Україна: аспекти праці : науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 19-26 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Економіка Економіка праці Экономика Экономика труда Кл.слова (ненормовані): система освіти -- система образования -- стадии цивилизационного развития -- мережа ВНЗ -- сеть ВУЗов -- робочі місця -- робоча сила -- вартість робочої сили -- стоимость рабочей силы -- заробітна плата -- заработная плата -- інститут освіти -- институт образования -- функції інституту освіти -- функции института образования Анотація: Визначено взаємоз'язок між аграрною, індустріальною постіндустріальною стадіями цивілізаційного розвитку і системою освіти. З цієї точки зору розглянуто стан професійної освіти в Україні, протиріччя між надмірно розвинутою мережею ВНЗ і обмеженістю робочих місць для фахівців, між вартістю робочої сили і заробітною платою, пропоновані деякі можливі способи їх розв'язання. Дод.точки доступу: Давидова, І. (кандидат економічних наук) |