Зайцева, Л. І. Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 45-54. - Бібліографія : С.54 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): деятельностный подход -- діяльнісний підхід -- интегрированный подход -- інтегрований підхід -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- навчальний процес -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- пояснительно-преобразующая стратегия -- пояснювально-перетворювальна стратегія -- психология обучения -- психологія навчання -- развитие личности -- розвиток особистості -- стратегия обучения -- стратегія навчання -- творча особистість -- творческая личность -- учебный процесс -- формирование личности -- формування особистості -- шкільна освіта -- школьное образование Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного, інтегрованого. Результатом діяльнісного підходу є наукове знання, компетентнісного - науково-відповідний до свід, інтегрованого - науково-відповідна цілісна досвідченість. Синтез цих підходів - оптимальна суб'єктна основа для повноцінного розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості. |
Хайрулліна, Василина (кандидат педагогічних наук; член-кореспондент; заслужений працівник освіти; директор). Шляхи реалізації міжпредметних зв`язків на уроках у проектних класах "Інтелект України" / В. Хайрулліна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 60-68 : портр.; а-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Образование. Педагогика Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): початкова загальна освіта -- начальное общее образование -- інтегрований підхід -- интегрированный подход -- рівні дидактичної інтеграції -- уровни дидактической интеграции -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- уроки в проектних класах -- уроки в проектных классах -- проектні класи -- проектные классы -- приклади уроків -- примеры уроков Анотація: Представлено характеристику інтегрованого підходу як одного з провідних напрямів модернізації системи початкової загальної освіти України. Охарактеризовано три рівні дидактичної інтеграції. Визначено роль міжпредметних зв`язків у розв`язанні завдань освіти, виховання та розвитку учнів молодшого шкільного віку. Презентовано досвід реалізації міжпредметних зв`язків на уроках у проектних класах "Інтелект України". Дод.точки доступу: Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\; Интеллект Украины, всеукраинский научно-педагогический проект \о произв.\ |
Стеценко, Ірина (науковий співробітник). Stream-освіта: техніка+мистецтво / І. Стеценко> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 12. - С. 14-17 : фот.цв. - Бібліогр. в кінці ст. 2 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Освіта. Педагогіка Дошкільна педагогіка Образование. Педагогика Дошкольная педагогика Кл.слова (ненормовані): Stream-освіта -- інтегрована освіта -- природознавство -- творчість -- розвиток мислення -- інтегрований підхід -- картина світу -- наочно-образно мислення -- казки -- конструювання -- молодша група -- сюжетно-рольові ігри -- Stream-образование -- интегрованное образование -- природоведение -- творчество -- развитие мышления -- интегрованный подход -- картина мира -- наочно-образное мышление -- сказки -- конструирование -- младшая группа -- сюжетно-ролевые игры -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения Анотація: Розповідається про новий напрям освіти - Stream-освіту. Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_12\4.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ Дод.точки доступу: Хто такий черв'ячок, пізнавальна інтерактивна казка \о произв.\; Де живуть корови, пізнавальна інтерактивна казка \о произв.\; Каченята на ставку, пізнавальна інтерактивна казка \о произв.\ |
Зайченко, Наталія (вихователь-методист). Картина запрошує до розмови : використання методу багатоканальної діяльності в роботі з дітьми старшої групи / Н. Зайченко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 7. - С. 20-23 : цв.ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ Рубрики: Освіта. Педагогіка Дошкільна педагогіка Образование. Педагогика Дошкольная педагогика Кл.слова (ненормовані): старша група -- інтегрований підхід -- інтегрована освіта -- сенсорний розвиток -- розвиток мовлення -- світ мистецтва -- творчі завдання -- пейзажний живопис -- віртуальні діалоги -- занурення в картину -- складання розповіді -- плямографія -- старшая группа -- интегрованый подход -- интегрованное образование -- сенсорное развитие -- развитие речи -- мир искусства -- творческие задания -- пейзажная живопись -- виртуальные диалоги -- погружение в картину -- составление рассказа -- пятнография -- дошкольные учреждения -- дошкільні заклади Анотація: Мова йде про використання методу багатоканальної діяльності в роботі з дітьми старшої групи. Дод.точки доступу: Бердник, С. (художник) \о ней\; Шевченко, Т. Г. ( поет; художник; громадсько-політичний діяч; засновник нової української літератури ; 1814-1861) \о нем\; Захід сонця на Дніпрі, робота за однойменною картиною С. Бердник \о произв.\; Реве та стогне Дніпр широкий...", вірш \о произв.\ |
Ічетовкін, А. О. Методика оцінки параметрів умеханізмі вибору організаційно-технологічних рішень / А. О. Ічетовкін> // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2021. - № 2(92). - С. 76-83 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://stp.diit.edu.ua/article/view/229848/236464. - Повний текст. - Режим доступу: http://stp.diit.edu.ua/issue/view/13550. - Зміст
Строительство Організація виробництва Организация производства Кл.слова (ненормовані): методика оцінки -- методика оценки -- інтегральні параметри -- интегральные параметры -- інтегрований підхід -- интегрированный подход -- механізм вибору організаційно-технологічних рішень -- механизм выбора организационно-технологических решений -- ризик -- риск -- фактори зовнішнього середовища -- факторы внешней среды Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст, Перейти к внешнему ресурсу: Зміст Є примірники у відділах: ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний) |