Куцевич, В. В.
    Організація архітектурного середовища загальноосвітніх шкіл з інклюзивним навчанням / В. В. Куцевич // Будівництво України : Науково-виробничий журнал. - 2013. - № 3. - С. 17-22 . - ISSN 0135-1699
ББК 74.3 + 38.712
Рубрики: Інклюзивна освіта
   Инклюзивное образование

   Громадські будівлі та споруди

   Общественные здания и сооружения

Кл.слова (ненормовані):
нормативна база -- нормативная база -- архітектурне безбар'єрне середовище -- архитектурная безбарьерная среда -- інклюзивне навчання -- инклюзивное обучение -- загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- діти з обмеженими фізичними можливостями -- дети с ограниченными физическими возможностями -- ергономічні габаритні схеми -- эргономичные габаритные схемы
Анотація: Розглянуто проблеми організації архітектурного безбар'єрного середовища у загальноосвітніх школах з інклюзивним навчанням дітей з особливими освітніми потребами (з вадами фізичного та психічного розвитку, в т. ч. дітей-інвалідів). Наведені приклади умов для забезпечення безперешкодного доступу до будинків, приміщень, елементів земельних ділянок такого закладу дітей з вадами опорно-рухового апарата, зокрема тих, які пересуваються на інвалідних кріслах-колясках, і дітей з вадами слуху та зору.

Утримувачі документа:
ІНСО ПДАБА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Дичківська, Ілона (кандидат педагогічних наук; професор кафедри педагогіки і психології (дошкільної та корекційної)).
    Інклюзивна практика в дитсадку: організаційна модель / І. Дичківська // Дошкільне виховання. - 2014. - № 2. - С. 5-9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.144.6
Рубрики: Інклюзивна освіта
   Инклюзивное образование

Кл.слова (ненормовані):
інклюзія -- структура ДНЗ -- ДНЗ -- дошкільні навчальні заклади -- предметно-розвивальне середовище -- професіоналізм -- професійна компетентність -- консалтингові центри -- служба ранньої допомоги -- лекотека -- інклюзивні групи -- групи розвитку -- методичне забезпечення -- нормативне забезпечення -- освітні плани -- инклюзия -- структура ДОУ -- ДОУ -- дошкольные образовательные учреждения -- предметно-развивающая среда -- профессионализм -- профессиональная компетентность -- консалтинговые центры -- службы ранней помощи -- инклюзивные группы -- группы развития -- методическое обеспечение -- нормативное обеспечение -- планы обучения -- дети с особенными потребностями -- діти з особливими потребами -- инклюзивные детсады -- інклюзивні дитсади
Анотація: Присвячено проблемі навчання й виховання дітей з особливими потребами у дошкільних навчальних закладах. Висвітлено організацію структурних підрозділів інклюзивного дитсадка та розглянуто мету, завдання і зміст роботи кожного з них. Визначено та проаналізовано чинники реалізації інклюзивної практики в дитсадку.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_2\4.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ




    Авдусенко, Людмила (вчитель початкових класів вищої категорії).
    Цінності інклюзивної освіти / Л. Авдусенко // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 61. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Інклюзивна освіта

   Инклюзивное образование

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- інклюзія -- инклюзия -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- педагогічний досвід -- педагогический опыт -- діти з особливими потребами -- дети с особыми потребностями -- особливі освітні потреби -- особые образовательные потребности -- діти з вадами слуху -- дети с нарушениями слуха -- заїкання -- заикание -- артикуляційна гімнастика -- артикуляционная гимнастика -- мовна віршована розминка -- языковая стихотворная разминка -- педагогический опыт -- педагогічний досвід
Анотація: Викладається педагогічний досвід щодо впровадження інклюзивної освіти в загальноосвітній школі. Наводяться приклади роботи з дітьми з важкими формами заїкання та вадами слуху в початковій школі. Акцентується увага на використанні в учбовій діяльності артикуляційної гімнастики. Надаються приклади мовної віршованої розминки.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_2\24.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка