Андриенко, Н. Н.
    Система управления по ISO 9001 - помощник в управлении производством и повышении качества продукции и услуг / Н. Н. Андриенко, А. В. Башинский // Подъемные сооружения. Специальная техника. - 2008. - № 11. - С. 8-9
УДК
Рубрики: СТАНДАРТИЗАЦИЯ
   Управление качеством

   СТАНДАРТИЗАЦІЯ

   Управління якістю

Кл.слова (ненормовані):
Управление качеством -- СИСТЕМА УПРАВЛЕНИЯ -- Управління якістю -- система управління


Дод.точки доступу:
Башинский, А.В.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (24.12.2008р. Інв.2192ж - Б.ц.) (вільний)




    Рудницький, В. Ф. (кандидат технічних наук; директор ДП "Системи якості").
    Впровадження сучасних систем управління якістю на залізничних підприємствах: прагматичність підходу / В. Ф. Рудницький, В. В. Рудзинський, О. Я. Федор // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 12-15 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Управление качеством

   Стандартизация

   Залізничний транспорт

   Управління якістю

   Стандартизація

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- конкуренция на железнодорожном транспорте -- вокзалы -- локомотивные депо -- вагоноремонтные депо -- управление качеством -- системы управления качеством -- стандартизация -- стандарты -- услуги -- качество услуг -- контроль качества -- залізничний транспорт -- конкуренція на залізничному транспорті -- вокзали -- локомотивні депо -- вагоноремонтні депо -- управління якістю -- системи управління якістю -- стандартизація -- стандарти
Анотація: Статтю присвячено аналізуванню питань доцільності і можливим ефектам від впровадження сучасних систем управління якістю на підприємствах Укрзалізниці згідно моделі стандарту ISO 9001. Наведено приклади з практики впровадження СУЯ на залізничних вокзалах та для ремонтних підприємств Львівської залізниці.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Рудзинський, В.В. (головний інженер пасажирської служби ДТГО "Львівська залізниця"); Федор, О.Я. (головний метролог ДТГО "Львівська залізниця"); ДСТУ ISO 9001:2009 Системи управління якістю. Вимоги \о произв.\; МС ISO 9001:2008 / ДСТУ ISO 9001:2009 \о произв.\ДСТУ ISO 9000:2007 Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів \о произв.\; ДСТУ ISO 19011-2003 Настанови щодо здійснення аудитів систем управління якістю і (або) екологічного управління \о произв.\; Львівська залізниця \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Мартиненко, С. В. (ОС "Дортранстелеком", м. Харьків).
    Моніторинг та вимірювання процесів систем управління якістю з використанням системи управління ризиками / С. В. Мартиненко, В. П. Поляков, М. В. Мартиненко // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 28-30 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Управление качеством
   Управління якістю

   Управление рисками

   Управління ризиками

Кл.слова (ненормовані):
система управления качеством -- стандарты -- управление рисками -- мониторинг -- показатели результатов -- контроль качества -- повторная валидация -- производственные процессы -- измерительный процесс -- расчетный метод -- система управління якістю -- стандарти -- ДСТУ ISO 9001:2009 -- ДСТУ ISO 9001:2008 -- управління ризиками -- показники результатів -- контроль якості -- повторна валідація -- виробничі процеси -- вимірювальний процес -- розрахунковий метод
Анотація: Впровадження систем управління якістю. Моніторінг та вимірювання процесів з метою визначення ступеню їх результативності та ефективності.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Поляков, В. П. (кандидат технічних наук; ОС "Дортранстелеком", м. Харьків); Мартиненко, М. В. (кандидат технічних наук; НААУ, м. Київ); ДСТУ ISO 9001:2009, стандарт \о произв.\; ДСТУ ISO 9001:2008 , IDT, стандарт \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Мачуга, Н. З. (Тернопільський національний економічний університет; Україна).
    Аналіз особливостей управління системою якості медичних послуг в Україні / Н. З. Мачуга // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 110-116 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.495(4УКР)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика здравоохранения

   Економіка охорони здоров'я

   Управление качеством

   Управління якістю

   Медицинские услуги

   Медичні послуги

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- медицинская сфера -- медична сфера -- медицинские услуги -- медичні послуги -- сатисфакция пациента -- сатисфація пацієнта -- управление качеством -- управління якістю -- уровень качества -- рівень якості -- медицинские стандарты -- медичні стандарти
Анотація: Проаналізовано особливості процесу управління системою якісних медичних послуг в Україні. Розроблено етапи формування рівня якості медичних послуг. Запропоновано алгоритм здійснення маркетингової діяльності та створення якості, доведено необхідність реформування медичної сфери із прийгяттям стандартів якості медичних послуг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Берко, Анатолій Юліанович (професор кафедри інформаційних систем та мереж Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна; доктор технічних наук; доцент).
    Оцінювання якості інформаційних ресурсів на web-сторінках / А. Ю. Берко, К. А. Алексеєва // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 10. - С. 226-234 : нраф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Статтю підготовлено на основі доповіді на 11-му міжнародному науковому семінарі "Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології" (2-7 липня 2012 р.; Київ). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Управление качеством

   Управління якістю

Кл.слова (ненормовані):
информационные ресурсы -- информаційні ресурси -- інформаційні технології в економіці -- информационные технологии в экономике -- качество данных -- якість даних -- web-системи -- web-системы -- веб-системи -- математичне моделювання -- логика антонимов -- логіка антонімів -- экспертное оценивание -- експертне оцінювання -- web-проекты -- web-проекти
Анотація: Розглянуто особливості формування інформаційного ресурсу у web-проектах. Розроблено набір функціональних і нефункціональних вимог до якості даних. Описано методику експертного оцінювання якості даних, яка грунтується на застосуванні логіки антонімів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Алексеєва, Катерина Андріївна (здобувач Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна); днепропетровский автор, но не о ДнепропетровскеСучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології, міжнародний науковий семінар \о нем\




    Чиріч, Ната (співробітник сектору туризму Міністерства економіки та регіонального розвитку Республіки Сербія; м.Бєлград; Сербія; PhD).
    Менеджмент якості продуктів і послуг в готельному бізнесі / Н. Чиріч, М. Вуїчич, М. Вуковіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 538-544. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Управление качеством

   Управління якістю

Кл.слова (ненормовані):
гостиничная индустрия -- готельна індустрія -- инновации -- інновації -- менеджмент -- отраслевое развитие -- галузевий розвиток -- позиционирование -- позиціонування -- рекламная деятельность -- рекламна діяльність -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- туристические услуги -- туристичні послуги
Анотація: Розглянуто проблему якості туристичного і готельного бізнесу, який потребує встановлення стратегічного і комплексного підходу до розвитку, особливо щодо реклами і розробки туристичних продуктів і послуг, а також введення інновацій. Доведено, що покращення якості роботи готелів та інших туристичних продуктів і послуг веде до підвищення туристичних потоків і обігу, а також до розвитку туристичної галузі в цілому.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Вуїчич, Мілан (молодший науковий співробітник кафедри економіки Державного університету м.Нові-Пазар; Сербія); Вуковіч, Марія (менеджер "RECREATOURS D.O.O."; м.Бєлград; Сербія)




    Лінь, Фень-І (професор кафедри управління бізнесом Національного технологічного університету; м.Тайбей; Тайвань; PhD (менеджмент)).
    Нагороди за якість як основа комплексного управління якістю у високотехнологічних галузіх / Ф. -І. Лінь, П. Ц.-Л. Ван, Дж. Інь // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 392-402 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика отраслей промышленности

   Економіка галузей промисловості

   Управление качеством

   Управління якістю

Кл.слова (ненормовані):
высокотехнологическая промышленность -- високотехнологічна промисловість -- Дельфи модифицированный метод -- Дельфі модифицированный метод -- детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- качество администрирования -- якість адміністрування -- комплексне управління якістю -- метод анализа иерархий -- метод аналізу ієрархій -- модифицированный метод Дельфи -- модифікований метод Дельфі -- управленческая комплексность -- управлінська комплексність -- фирменная конкурентоспособность -- фірмова конкурентоспроможність
Анотація: Досліджено тайванську систему нагород за якість у рамках вимірювання критеріїв комплексного управління якістю (КУЯ) та проаналізовано його вплив на конкурентоспроможність фірми для галузі високотехнологічної промисловості. Для виявлення факторів, що впливають на реалізацію КУЯ, застосовано модифікований метод Дельфі, а потім проведено аналіз ієрархій для встановлення пріоритетності показників. Результати показали, що модель, яка використовує показники нагород за якість, надійно визначає розміри впровадження КУЯ. Ключовими факторами успіху для високотехнологічних фірм є активна участь вищого керівництва і клієнтоорієнтована стратегія розвитку. Описано теоретичні та практичні способи застосування отриманих даних.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ван, Печсі Цзін-Лін (викладач Інституту промислового і бізнес-управління Національного технологічного університету; м.Тайбей; Тайвань); Інь, Джиммі (фінансовий директор"Chongqing Songlia Property Corporation"; м.Тайбей; Тайвань); Тайваньская национальная награда за качество \о ней\


   656.2
   З-23


    Поляков, П. Ф.
    Эволюция в области управления качеством / П. Ф. Поляков // Залізничний транспорт України. - 2005. - № 3/2 (спец. випуск) : Підтвердження відповідності на залізничному транспорті: передовий досвід і напрямки розвитку : наук. пр., тези доп. I Міжнар. наук.-практ. конф. (Алушта, 25-28 трав. 2005 р.). - С. 127-133 : рис., табл.
УДК
Рубрики: Управление качеством
   Управління якістю

Кл.слова (ненормовані):
управление качеством -- управління якістю -- стандарты качества -- стандарти якості -- управление качеством -- управління якістю -- система управления качеством -- система управління якістю -- история качества -- історія якості


Є примірники у відділах: всього 1 : АНЛ (1)
Вільні: АНЛ (1)


   656.2
   З-23


    Мартыненко, Л. М.
    Особенности разработки и внедрения систем управления качеством на железнодорожном транспорте / Л. М. Мартыненко // Залізничний транспорт України. - 2005. - № 3/2 (спец. випуск) : Підтвердження відповідності на залізничному транспорті: передовий досвід і напрямки розвитку : наук. пр., тези доп. I Міжнар. наук.-практ. конф. (Алушта, 25-28 трав. 2005 р.). - С. 134-143
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

   Управление качеством

   Управління якістю

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- управление качеством -- управління якістю -- система управления качеством -- система управління якістю -- стандартизация -- стандартизація -- ориентированность на потребителя -- орієнтованість на споживача -- лидерство руководителя -- лідерство керівника -- вовлечение персонала -- залучення персоналу -- менеджмент -- процессный подход -- процесний підхід -- системный подход -- системний підхід -- отношения с поставщиками -- відносини з постачальниками


Є примірники у відділах: всього 1 : АНЛ (1)
Вільні: АНЛ (1)


   656.2
   З-23


    Ступак, Э. Н.
    Основы организации входного контроля на железнодорожном транспорте / Э. Н. Ступак // Залізничний транспорт України. - 2005. - № 3/2 (спец. випуск) : Підтвердження відповідності на залізничному транспорті: передовий досвід і напрямки розвитку : наук. пр., тези доп. I Міжнар. наук.-практ. конф. (Алушта, 25-28 трав. 2005 р.). - С. 163-169
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

   Управление качеством

   Управління якістю

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- управление качеством -- управління якістю -- система управления качеством -- система управління якістю -- входной контроль -- вхідний контроль -- сертификация -- сертифікація -- автоматизированные системы -- автоматизовані системи -- контроль качества -- контроль якості


Дод.точки доступу:
Укрзализныця \о ней\; Укрзалізниця \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : АНЛ (1)
Вільні: АНЛ (1)




    Єлесулов, Азамат (аспірант Академії державоного управління при Президентові Республіки Казахстан; м.Астана; Казахстан).
    Стратегія забезпечення якості освіти в Республіці Казахстан [Текст] / А. Єлесулов, Н. Курманов, Б. Талисбаєв // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 2. - С. 142-150 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(5КАЗ)ц-1
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Управление качеством

   Управління якістю

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
бизнес-образование -- бізнес-освіта -- бизнес-школы -- бізнес-школи -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- менеджмент качества -- менеджмент якості -- образовательные стратегии -- освітні стратегії -- стратегическое управление -- стратегічний розвиток
Анотація: Проаналізовано сферу бізнес-освіти та розроблено стратегію її розвитку в Казахстані. Для вирішення поставленої мети застосовано методи стратегічного аналізу, такі як SWOT- та PEST-аналіз, а також дев’ятифакторну модель стратегічного управління. Проведено аналіз сучасного стану ринку освіти Казахстану, казахстанської моделі бізнес-освіти: виявлено сильні і слабкі сторони, розроблено стратегічну карту подальшого розвитку бізнес-освітнього процесу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Курманов, Нурлан (аспірант; асистент кафедри менеджменту економічного факультету Єразійського національного університету ім. Л.М.Гумільова; м.Астана; Казахстан); Талисбаєв, Баурджан (доктор економічних наук; професор; звідуючий кафедрою менеджменту економічного факультету Єразійського національного університету ім. Л.М.Гумільова; м.Астана; Казахстан)




    Борис, Магдалена (асистент Інституту комп'ютерних наук факультету електричної інженерії та комп'ютерних наукЛюблінського технологічного університету; м.Люблін; Польща).
    Підвищення якості обробки даних для веб-прикладок з використання об'єктно-реляційного відображення [Текст] / М. Борис, Б. Панчик // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 2. - С. 387-395 : табл., мал., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39с-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Управление качеством

   Управління якістю

Кл.слова (ненормовані):
веб-приложения -- веб-додатки -- девелоперы -- девелопери -- информационные технологии -- інформаційні технології -- объектно-реляционного отображение -- об’єктно-реляційне відображення -- сервисные расходы -- сервісні витрати -- эффективность обработки данных -- ефективність обробки даних
Анотація: Описано технологію об’єктно-реляційного відображення (ОРВ) як один зі способів підвищення гнучкості та ефективності всієї системи. ОРВ не тільки заповнює пробіл між самим об’єктом та базою даних, а також прискорює роботу девелоперів та зменшує витрати на підтримку веб-сайтів. Підвищення ефективності виконання задач продемонстровано на прикладі простої веб-прикладки. ОРВ-технології особливо актуальні в контексті підвищення ефективності даних. Коротко описано принципи роботи Hibernate, LINQ та Doctrine.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Панчик, Беата (PhD; доцент Інституту комп'ютерних наук факультету електричної інженерії та комп'ютерних наукЛюблінського технологічного університету; м.Люблін; Польща); Doctrine, веб-приложение \о произв.\LINQ, веб-приложение \о произв.\; Hibernate, веб-приложение \о произв.\




    Козловский, Владимир Николаевич (доктор технических наук; профессор; заведующий кафедрой естественнонаучных дисциплин Волжского регионального государственного университета обслуживания; ).
    Методика ранжирования проблем качества высокотехнологической продукции машиностроения по экономическим критериям [Текст] / В. Н. Козловский, А. В. Заятров, Н. В. Афиногенова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 329-344 : табл., граф., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.15(2РОС)с-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика машиностроения

   Економіка машинобудування

   Управление качеством

   Управління якістю

   Россия
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
автомобилестроение -- автомобілебудування -- аналитический инструментарий -- аналітичний інструментарій -- вы сокотехнологическая продукция -- високотехнологічна продукція -- гарантийое обслуживание -- гарантійне обслуговування -- математическое программирование -- математичне програмування -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- методы ранжирования -- методи ранжування -- потребительская удовлетворенность -- споживча задоволеність -- удовлетворенность потребителей -- задоволеність споживачів -- ремонтопригодность продукции машиностроения -- ремонтопридатність продукції машинобудування -- сервисные отказы -- сервісні відмови -- якість автомобілей -- качество автомобилей -- экономико-математические модели -- економіко-математичні моделі -- экономические критерии -- економічні критерії -- эксплуатационная надежность -- експлуатаційна надійність -- MATLAB -- программное обеспечение -- програмне забезпечення
Анотація: Разработан комплекс аналитических инструментов ранжирования отказов на основе критериев частоты возникновения и средних затрат на их устранение на этапах жизненного цикла продукции, на примере автомобилей. Реализация разработанного методичного подхода проведена на основе электронной базы данных по отказам в гарантии продукции одного из ведущих брендов автопроизводителей, с использованием разработанного программного комплекса в среде MATHLAB. Полученные в ходе работы результаты доказали эффективность предложенной методики и нашли свое применение в практике одного из ведущих автопроизводителей.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Заятров, Алексей Викторович (кандидат технических наук; заведующий лабораторией "Провизирование и тестирование" исследовательского подразделения "Электронные контрольные системы" тольяттинского государственного университет; г.Тольятти; Россия); Афиногенова, Наталья Валентиновна (кандидат технических наук; доцент; заведующий кафедрой учетного управления технологических служб Волжского регионального государственного университета обслуживания; )




    Корнеева, Татьяна Анатольевна (доктор эжкономических наук; профессор; директор по исследованиям Института управленческих систем Самарского государственного экономического университета; г.Самара; Россия).
    Разработка методов анализа затрат, связанных с качеством [Текст] / Т. А. Корнеева, О. Н. Поташева // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 294-303 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.053г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Управление качеством

   Управління якістю

   Россия
    Россія

Кл.слова (ненормовані):
аналитический инструментарий -- аналітичний інструментарій -- теорія фінансового аналізу -- теория финансового анализа -- Джурана-Фейтенбаума метод -- затратная результативность -- витратна результативність -- эффективность затрат -- ефективність витрат -- затраты на качество продукции -- витрати на якість продукції -- издержки предприятий -- витрати підприємств -- метод Джурана-Фейтенбаума -- расходы предприятий -- витрати підприємств -- управление затратами -- управління витратами -- функционально-стоимостный анализ -- функціонально-вартісний аналіз -- экономические категории -- економічні категорії -- економічне моделювання -- экономическое моделирование
Анотація: Рассмотрено содержание экономической категории затрат, связанных с качеством, обобщены различные подходы к идентификации и измерению данного типа затрат, а также предложено инструментальное обеспечение анализа исследуемой категории затрат.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Поташева, Ольга Николаевна (кандидат эжкономических наук; преподаватель кафедры учета и экономического анализа Самарского государственного экономического университета; г.Самара; Россия); Балтика, российская пивоваренная компания \о ней\Балтика-Самара, ОООЮ филиал российская пивоваренной компании "Балтика" \о ней\




    Труш, Юлія Леонідівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри прикладної економіки Національного університету харчових технологій України).
    Система управління безпечністю харчових продуктів [Текст] / Ю. Л. Труш, М. В. Григорців, І. А. Заїнчковська // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 3. - С. 74-77 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25г-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Управление качеством

   Управління якістю

Кл.слова (ненормовані):
организация производства -- організація виробництва -- конкурентоспособность пищевой промышленности -- конкурентоспроможність харчової промисловості -- пищевые продукты -- харчові продукти -- продукти харчування -- продукты питания -- безпека продуктів харчування -- безопасность продуктов питания -- предприятия пищевой промышленности -- підприємства харчової промисловості -- системы управления качеством продукции -- системи управлення якістю продукції
Анотація: Система управління якістю продукції підприємств є одним з основних важелів забезпечення ефективного управління якістю. З розвитком господарських відносин актуальними залишаються питання, пов'язані з їх аналізом.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Григорців, М.В. (кандидат економічних наук; доцент національного університету харчових технологій); Заїнчковська, Юлія Леонідівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри прикладної економіки Національного університету харчових технологій України); НАССР, система контроля качества пищевых продуктов \о произв.\




    Вайєтонграпатана , Пратіп (завідувач самостдоктор наук управління; декан факультету управлінських наукРахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    Функції внутрішнього аудиту, що визначають його якість [Текст] : за даними сертифікованих бухгалтерів-аудиторів Таїланду / П. Вайєтонграпатана // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 396-399 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.053(5ТАЇ)г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория аудита

   Теорія аудиту

   Управление качеством

   Управління якістю

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
аудиторская деятельность -- аудиторська діяльність -- аудит эффективности деятельности -- аудит економічної ефективності -- внутренний аудит -- внутрішній аудит -- ИТ-аудит -- ІТ-аудит -- сертитфицированные аудиторы -- сертифіковані аудитори -- финансовый аудит -- фінансовий аудит -- функциональная направленность -- функціональная спрямованість
Анотація: Досліджено питання якості аудиту, що проводиться сертифікованими бухгалтерами-аудиторами в Таїланді, а також функції аудиту, що визначають його якість. Вибірка дослідження — 325 сертифікованих бухгалтерів-аудиторів, які є членами Федерації професійних бухгалтерів під патронатом Короля Таїланду. Результати аналізу даних опитування дозволили виділити функції внутрішнього аудиту, що вливають на його якість: аудит ефективності діяльності; фінансовий аудит та ІТ-аудит. Дані функції визначать якість аудиту сумарно на 31,9%.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Федерация профессиональных бухгалтеров Таиланда \о ней\