Плескач, В. Л. (доктор економічних наук; професор; завідувач відділу економіко-математичного моделювання та інформаційно-аналітичного забезпечення фінансово-економічних досліджень Науково-дослідного фінансового інституту ДННУ "Академія фінансового управління"). Середньострокове прогнозування доходів Державного бюджету України з допомогою метода експоненціального згладжування / В. Л. Плескач, І. Я. Івасюк> // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал Міністерства фінансів України. - 2012. - № 1. - С. 58-66 : рис., табл. - Библиогр. в сносках
Рубрики: Економіка Фінансова система, 2004-2014 рр. Экономика Финансовая система, 2004-2014 гг. Україна Украина Кл.слова (ненормовані): фінансова система -- державні бюджети -- доходи бюджетів -- бюджетне планування -- середньострокове прогнозування -- середньострокове прогнозування доходів -- методи прогнозування -- метод експоненціального згладжування -- економічна статистика -- финансовая система -- государственные бюджеты -- доходы бюджетов -- бюджетное планирование -- среднесрочное прогнозирование -- среднесрочное прогнозирование доходов -- методы прогнозирования -- метод экспоненциального сглаживания -- экономическая статистика Анотація: Розглянуто підхід до середньострокового прогнозування доходів державного бюджету на основі методу експоненціального згладжування, із використанням якого здійснено прогноз доходів державного бюджету України на середньостроковий період (2012-2014 рр.). Дод.точки доступу: Івасюк, І.Я. (кандидат фізико-математичних наук; провідний науковий співробітник відділу економіко-математичного моделювання та інформаційно-аналітичного забезпечення фінансово-економічних досліджень Науково-дослідного фінансового інституту ДННУ "Академія фінансового управління") Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Лондар, С. Л. (докто економічних наук; професор; віце-президент). Співробітництво України та МВФ як фактор макрофінансової стабілізації [Текст] / С. Л. Лондар, К. В. Кузнєцов> // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2015. - № 4. - С. 48-66 : табл.-3; рис.-2. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Економіка Фінансова система, 2004-2014 рр. Экономика Финансовая система, 2004-2014 гг. Україна Украина Іспанія Испания Греція Греция Кл.слова (ненормовані): державний борг -- гарантований державою борг -- позики МВФ -- фінансова допомога МВФ -- фінансово-економічна криза -- макрофінансова стабілізація -- дефолт -- фінансова політика -- грошово-кредитна політика -- реструктуризація державного боргу -- девальвація національної валюти -- дефіцит державного бюджету -- програма стенд-бай -- государственный долг -- займы МВФ -- финансовая помощь МВФ -- финансово-экономимческий кризис -- макрофинансовая стабилизация -- финансовая политика -- денежно-кредитная политика -- реструктуризация государственного долга -- девальвация национальной валюты -- дефицит государственного бюджета -- программа стенд-бай -- финансовая стабильность экономики -- экономическая стабильность государства -- стабильность экономики Анотація: Проведено аналіз, узагальнення та оцінку досвіду виходу з фінансово-економічної кризи за допомогою інструментарію МВФ таких країн, як Іспанія і Греція, та спроектовано особливості цього досвіду на можливості його використання в умовах України. Показано. що підвищення ефективності управлінні ризиками у сфері державного боргу в умовах кредитної підтримки від МВФ може істотно знизити ризики в інших сферах, пов'язаних із державними фінансами. Зроблено висновок, що для поліпшення ситуації у сфері управління державним боргом України в найближчий період необхідне подальше поглиблення її співробітництва з МВФ, виконання програм в рамках Механізму розширеного фінансування (EFF), а також результативне проведення консультацій із власниками українського суверенного боргу стосовно можливості його реструктуризації з метою забезпечення прийнятого рівня боргового навантаження в середньостроковій перспективі. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Кузнєцов, К. В. (кандидат наук з державного управління; начальник відділу стратегії управління державним боргом Управління боргової політики Департаменту боргової та міжнародної фінансової політики); Міжнародний валютний фонд, міжнародна фінансова організація \о нем\Международный валютный фонд, международная финансовая организация \о нем\ |
Сідельникова, Л. П. (кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедри податкової та бюджетної політики). Ефективність податкових джерел формування бюджетних ресурсів держави [Текст] / Л. П. Сідельникова> // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2015. - № 9. - С. 45-60 : табл.-2; рис.-4. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Економіка Фінансова система, 2004-2014 рр. Экономика Финансовая система, 2004-2014 гг. Україна Украина Кл.слова (ненормовані): бюджетні ресурси держави -- державний бюджет -- податкові надходження бюджету -- податкове навантаження -- коефіціент еластичності -- коефіціент збираності податків -- загальна кількість податків і зборів -- податковий коефіціент -- індекс Херфіндаля-Хіршмана -- Херфіндаля-Хіршмана індекс -- фіскальна політика -- податкова політика -- податкові пільги -- дефіцит бюджету -- державний борг -- досвід ЄС -- бюджетные ресурсы государства -- государственный бюджет -- налоговые поступления бюджета -- налоговая нагрузка -- коэфициент эластичности -- коэфициент собираемости налогов -- общее количество налогов и сборов -- налоговый коэффициент -- индекс Херфиндаля-Хиршмана -- Херфиндаля-Хиршмана индекс -- фискальная политика -- налоговая политика -- налоговые льготы -- дефицит бюджета -- государственный долг -- опыт ЕС Анотація: Розглянуто наявні наукові підходи до застосування методики визначення загального рівня оподаткування. Проведено порівняльний аналіз податкового коефіціента в Україні та в ЄС. Обгрунтовано висновки про доволі високий рівень оподаткування в нашій країні, який до того ж супроводжується адекватним забезпеченням громадян суспільними благами. Доведено, що оптимум рівня оподаткування повинен визначатись економічними умовами суспільного розвитку та складовими системи державного управління, а також ефективністю використання податкових надходжень бюджетів усіх рівнів при перерозподілі бюджетних ресурсів держави для задоволення соціально-економічних потреб суспільства. Запропоновано шляхи підвищення фіскальної ефективності податкових джерел формування таких ресурсів. Наголошено, що зниження податкового навантаження в Україні доцільно проводити на тлі оптимізації обсягу і структури державних видатків, яка допоможе уникнути стрімкого збільшення бюджетного дефіциту та посилення боргової експансії держави. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Европейский Союз, международная организация \о нем\ |
Радіонов, Юрій Денисович (кандидат економічних наук; начальник відділу адаптації та імплементації міжнародних стандартів, моніторингу та аналізу у сфері державного фінансового контролю). Використання бюджетних коштів в Україні: тенденції, проблеми і шляхи їх вирішення [Текст] / Ю. Д. Радіонов> // Економіка України : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 16-27 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Економіка Фінансова система, 2004-2014 рр. Экономика Финансовая система, 2004-2014 гг. Кл.слова (ненормовані): бюджет -- бюджетні кошти -- бюджетні видатки -- бюджетні порушення -- відносини у сфері витрачання бюджетних коштів -- неефективне використання коштів -- незаконне використання коштів -- нецільове використання коштів -- оптимізація бюджетних видатків -- фінансові злочини -- фінансові зловживання -- бюджетные средства -- бюджетные расходы -- бюджетные нарушения -- отношения в сфере расхода бюджетных средств -- неэффективное использование бюджетных средств -- незаконное использование бюджетных средств -- нецелевое использование бюджетных средств -- оптимизация бюджетных расходов -- финансовые преступления -- финансовые злоупотребления Анотація: Досліджено процеси, які відбуваються у сфері видатків бюджету. Розкрито проблеми, пов'язані з нераціональним і неефективним використанням бюджетних коштів. Встановлено, що в останні роки негативні тенденції не призупинились, а, навпаки, мали стійку тенденцію до зростання, що відповідним чином позначилося на соціально-економічному розвитку країни та добробуті громадян. Запропоновано шляхи підвищення ефективності видатків бюджету і забезпечення їх результативності. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ |
Гасанов, С. С. (кандидат економічних наук; професор; заслужений економіст України; директор). Структурна політика і державні фінанси в умовах інституціональної невизначеності [Text] / С. С. Гасанов> // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2017. - № 3. - P7-18 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Економіка Фінансова система, 2004-2014 рр. Экономика Финансовая система, 2004-2014 гг. Україна Украина Кл.слова (ненормовані): структурна політика -- державні фінанси -- інституціональна невизначеність -- структурні трансформації -- фіскальна політика -- монетарна політика -- фіскальна консолідація -- види економічної діяльності -- стійкість державних фінансів -- структурная политика -- государственные финансы -- институциональная неопределенность -- структурные трансформации -- фискальная политика -- монетарная политика -- фискальная консолидация -- виды экономической деятельности -- устойчивость государственных финансов Анотація: Розглянуто теоретичні та практичні проблеми структурної політики в умовах інституціональної невизначеності, фінансових обмежень і програм фіскальної консолідації. Обґрунтовується необхідність розроблення і реалізації нової концепції структурної політики з урахуванням реального стану державних фінансів, цілей та інституціональних умов структурних трансформацій національної економіки. Між мікрорівнем ринків і макрорівнем державного впливу є "середній шар", який особливо активний зі структурно-інституціональної точки зору. Це певні політичні групи та центри економічної влади, котрі ставлять власні цілі й мають відповідні неформальні інституціональні механізми впливу на прийняття політичних рішень та економічну політику. Вони зосереджуються на представленні власних групових інтересів як суспільних. Таким чином, провали ринку і провали держави протистоять один одному у сфері структурної політики. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ |