Запорожець, О. І. (д. т. н., зав. кафедри, Національний авіаційний університет, м. Київ).
    Десятиріччя ООН з "Освіти сталого розвитку та безпеки життєдіяльності людини" / О. І. Запорожець // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 7/8. - С. 16-20
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
безпека життєдіяльності людини -- сталий розвиток -- ОСР -- екологічна освіта -- концепції -- міжнародні організації -- міжнародні документи -- європейські стратегії -- ключові дати ОСР -- моделі освіти для ОСР -- безопасность жизнедеятельности человека -- устойчивое развитие -- ОУР -- экологическое образование -- концепции -- международные организации -- международные документы -- европейские стратегии -- ключевые даты ОУР -- модели образования для ОУР
Анотація: Освіта у сфері сталого розвитку є одним із основних пріоритетів діяльності світової спільноти. Про діяльність міжнародних організацій з цього питання, аналіз міжнародних документів щодо їх реалізації.


Дод.точки доступу:
Концепція освіти з безпеки життєдіяльності людини, Укр., 2008; Концепція екологічної освіти в Україні, 2007; Десятиріччя освіти для сталого розвитку, 2005-2015
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.1891ж - Б.ц.) (вільний)




    Лазаренко, Л. М. (професор).
    Основні напрями розвитку педагогічних досліджень щодо екологічного навчання у вищій школі та післядипломній освіті / Л. М. Лазаренко // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 7/8. - С. 40-42. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
екологічна освіта -- педагогічні дослідження -- формування екологічної культури -- екологічна культура -- екологічне виховання -- принципи екологічного виховання -- екологічна мораль -- екологічна свідомість -- экологическое образование -- педагогические исследования -- формирование экологической культуры -- экологическая культура -- экологическое воспитание -- принципы экологического воспитания -- экологическая мораль -- экологическое сознание
Анотація: Формування системи знань у студентів в галузі взаємодії природи й суспільства, виховання гуманістичного світосприйняття особистості, екологічних переконань.


Дод.точки доступу:
Дивак В. В. (професор)
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.1891ж - Б.ц.) (вільний)




    Бикова, О. В. (к. т. н.).
    Про питання необхідності коригування програм навчальних дисциплін з безпеки з урахуванням основних положень "Концепції державної програми розвитку освіти" / О. В. Бикова // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 7/8. - С. 51-53. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчальні програми -- навчальні дисципліни -- система освіти -- стандарти освіти -- безпека життєдіяльності -- професійні компетенції -- універсальні компетенції -- нормативно-правове регулювання -- державні програми -- учебные программы -- учебные дисциплины -- система образования -- стандарты образования -- безопасность жизнедеятельности -- профессиональная компетенция -- универсальная компетенция -- нормативно-правовое регулирование -- государственные программы
Анотація: Про підвищення ролі освіти у забезпеченні рівня безпеки держави, перелік загальнопрофесійних компетенцій щодо безпеки та критерії оцінки викладання БЖД.


Дод.точки доступу:
Осипенко С. І. (к. т. н.); Єременко С. А.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.1891ж - Б.ц.) (вільний)




    Єрмакова, Т. О. (к. б. н., Національний аграрний університет).
    Особливості підготовки дисциплін "Безпека життєдіяльності", "Цивільна оборона" для студентів факультету технології переробки продукції тваринництва / Т. О. Єрмакова // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 7/8. - С. 54-55
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- навчальні дисципліни -- безпека життєдіяльності -- цивільна оборона -- переробка продукції тваринництва -- модулі -- высшее образование -- учебные дисциплины -- безопасность жизнедеятельности -- гражданская оборона -- переработка продукции животноводства -- модули
Анотація: Про основні модулі навчальної дисципліни "Безпека життєдіяльності", "Цивільна оборона".


Дод.точки доступу:
Кудрявицька А. М. (к. с.-г. н., ст. викл.)
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.1891ж - Б.ц.) (вільний)




    Петрашенко, С. М. (директор; гімназія "Академія" Святошинського району м. Київа).
    Майбутнє за спеціалістами з безпеки життєдіяльності / С. М. Петрашенко, Т. І. Таволжанова // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 11/12. - С. 37-39 : фото. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

   Україна
    Київ

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- навчальні дисципліни -- безпека життєдіяльності людини -- навколишнє середовищє -- екологічна освіта -- екологічна культура -- екологічне виховання -- екологічна свідомість -- досвід шкіл -- БЖД -- школьное образование -- учебные предметы -- безопасность жизнедеятельности -- окружающая среда -- экологическое образование -- экологическая культура -- экологическое воспитание -- экологическое сознание -- опыт школ
Анотація: Досвід формування навичок безпеки життєдіяльності школярів шляхом викладання навчального предмету "Безпека життєдіяльності".


Дод.точки доступу:
Таволжанова, Т. І. (викладач-методист; гімназія "Академія" Святошинського району м. Київа); Гімназія "Академія" Святошинського району
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (24.02.2009р. Інв.2248ж - Б.ц.) (вільний)




    Кривуля, Г. (завідувач кафедри АПОТ Харківського національного уніеврситету радіоелектроніки; доктор технічних наук; професор).
    Контроль залишкових знань / Г. Кривуля, О. Шкіль, В. Каук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 5. - С. 97-110. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія та методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- болонська система -- залишкові знання -- контроль за знаннями -- тестування -- комп'ютерне тестування -- оцінювання знань -- функції тестування -- складання тестів -- результати тестування -- апробація тестових завдань -- системи комп'ютерного тестування -- высшее образование -- остаточные знания -- тестирование -- компьютерное тестирование -- оценивание знаний -- функции тестирования -- оценивание знаний -- функции тестирования -- составление тестов -- результаты тестирования -- апробация тестовых заданий -- системы компьютерного тестирования
Анотація: У статті розглядаються теоретичні та практичні аспекти застосування технологій комп'ютерного тестування як ефективної форми контролю залишкових знань.


Дод.точки доступу:
Шкіль, О. (керівник тестового центру Харківського національного університету радіоелектроніки; кандидат технічних наук; доцент); Каук, В. (директор Центру технологій дистанційного навчання Харківського національного університету радіоелектроніки; кандидат технічних наук; доцент); Open TEST2, система комп'ютерного тестування \о произв.\; Харківський національний університет радіоелектроніки \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (08.09.2009р. Інв.2844ж - Б.ц.) (вільний)




    Гудзик, Ірина (доктор педагогічних наук; старший науковий співробітник; Інститут педагогіки АПН України).
    Двомовне навчання різних предметів шкільної програми: його сутність і перспективи / Ірина Гудзик // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 55-58. - Бібліографія : С.58 : 17 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
билингвальное обучение -- білінгвальне навчання -- двомовне навчання -- двуязычное обучение -- принципи навчання -- принципы обучения
Анотація: Аналізуються сучасні дослідження двомовного навчання, принципи застосування цього методу в різних країнах світу.





    Кравченко, В. (доцент кафедри комп'ютерних інформаційних технологій Донбаської державної машинобудівної академії; кандидат технічних наук).
    Моделювання систем: досвід та перспективи викладання дисципліни / В. Кравченко, Ю. Шабаліна, В. Кравченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 6. - С. 48-54 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методи навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчальні дисципліни -- викладання навчальних дисциплін -- вища освіта -- математичне моделювання -- комп'ютерна освіта -- учебные дисциплины -- преподавание учебных дисциплин -- высшее образование -- математическое моделирование -- компьютерное образование
Анотація: Наводиться досвід викладання дисципліни для фахівців з комп'ютерних технологій на сучасному етапі. Приведені методичні та програмні матеріали. Намічається напрямок робіт на перспективу.


Дод.точки доступу:
Шабаліна, Ю. (асистент кафедри комп'ютерних інформаційних технологій Донбаської державної машинобудівної академії); Кравченко, В. (бакалавр Донбаської державної машинобудівної академії); Моделювання систем, навчальна дисципліна \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (16.11.2009р. Інв.2861ж - Б.ц.) (вільний)




    Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук; старший співробітник інституту педагогіки АПН України).
    Профільна природнича освіта і проблеми професійної адаптації молоді / Л. Липова, С. Лисиціна, В. Малишев // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 9-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти -- фундаментальність освіти -- компоненти освіти -- профільна природнича освіта -- природнича освіта -- профільні школи -- профільне навчання -- гуманістична орієнтація -- гуманістичне виховання -- практична спрямованість навчання -- модернизация образования -- фундаментальность образования -- компоненты образования -- профильное естественное образование -- естественное образование -- профильные школы -- гуманистическая ориентация -- практическая направленность обучения -- профессиональная адаптация молодежи -- професійна адаптація молоді
Анотація: Засвоєння провідних принципів і понять допомогає учневі впорядкувати всю понятійну структуру матеріалу природничого предмета, зрозуміти зв'язки базових загальнонаукових основ.


Дод.точки доступу:
Лисиціна, Світлана (заступник директора з НВР гімназії №290 м. Києва); Малишев, Валерій (доктор технічних наук; професор Відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна")
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Сліпченко, Світлана (Криворізький державний педагогічний університет).
    Діагностування громадянських ціннісних орієнтацій як передумова компетентного моделювання процесу їх формування / С. Сліпченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 28-31 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
духовний світ школярів -- сучасна школа -- ціннісні орієнтації старшокласників -- навчально-виховний процес -- комплексні методики -- компетентне моделювання процесу -- громадянські ціннісні орієнтації -- психологічні тести -- вимірювання громадянських ціннісних орієнтацій -- методики діагностування рівня сформованості -- ГЦО -- духовный мир школьников -- современная школа -- ценностные ориентации старшеклассников -- учебно-воспитательный процесс -- комплексные методики -- компетентное моделирование процесса -- гражданские ценностные ориентации -- психологические тесты -- измерение гражданских ценностных ориентаций -- методики диагностирования уровня сформированности
Анотація: Про педагогічну модель з формування громадянських ціннісних орієнтацій, яка має за мету виховувати усвідомлене розуміння сутності ГЦО у старшокласників, що виявляється у відповідних вміннях та навчаннях.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Рись, Алла (заступник директора з науково-методичної роботи; спеціаліст вищої категорії; старший учитель).
    Втілення освітніх інновацій у практику роботи вчителя на прикладі застосування інформаційних технологій / А. Рись // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 20-22. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- освітні інновації -- навчальний процес -- програми інформатизації -- інформаційний освітній процес -- моделі процесу -- досвід гімназій -- информационные технологии -- образовательные инновации -- учебный процесс -- прогрвммы информатизации -- информационный образовательный процесс -- модели процесса -- опыт гимназий
Анотація: Про втілення нових інформаційних технологій у процес навчання з метою створення відкритої освітньої системи.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кайнова, Валентина (заступник директора з навчально-виховної роботи; спеціаліст вищої категорії; старший учитель; відмінник освіти України).
    Організація роботи з учнями, які мають високу мотивацію до навчально-пізнавальної діяльності / В. Кайнова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 23-27 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- мотивація навчання -- мотиви навчання -- педагогічні технології -- формування гуманітарних здібностей -- виявлення обдарованих дітей -- цільові проекти -- інтерактивні ігри -- досвід гімназій -- одаренные дети -- мотивация обучения -- мотивы обучения -- педагогические технологии -- формирование гуманитарных способностей -- выявление одаренных детей -- целевые проекты -- интерактивные игры
Анотація: Класифікація мотивів навчання, про природу творчості учнів, про виявлення обдарованих дітей, про розвиток гуманітарних і культурно-естетичних здібностей гімназистів (обдарованих дітей). Досвід роботи гімназії "Ерудит" м. Києва.


Дод.точки доступу:
Творча обдарованість, цільовий проект \о произв.\; Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Денискіна, Ганна (кандидат філологічних наук; вчитель української мови і літератури; спеціаліст вищої категорії).
    Шляхи активізації наукової творчості учнів гімназії "Ерудит" у процесі особистісно орієнтованого навчання / Г. Денискіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 41-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчальні заклади -- гімназії -- особистісно орієнтоване навчання -- творчі здібності школярів -- наукова творчість -- науково-дослідна діяльність -- принципи наково-дослідної діяльності -- досвід гімназій -- учебные заведения -- гимназии -- личностно ориентированное обучение -- творческие способности школьников -- научное творчество -- научно-исследовательская деятельность -- принципы научно-исследовательской деятельности -- опыт гимназий
Анотація: З'ясування основних принципів й умов, що сприяють розвитку творчих здібностей школярів, а також окреслення стратегії розвитку наукової творчості учнів гімназії "Ерудит".


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кравцова, Ніна (учитель української мови та літератури; спеціаліст вищої категорії; старший учитель; відмінник освіти України).
    Організація урочної діяльності та ії специфіки у школі повного дня / Н. Кравцова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 47-50. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
школи повного дня -- навчальний процес -- урочна діяльність -- уроки самопідготовки -- досвід гімназій -- школы полного дня -- учебный процесс -- урочная деятельность -- уроки самоподготовки -- опыт гимназий
Анотація: Про спеціфіку організації урочної діяльності у школі повного дня, про методику використання елементів гри на уроках самопідготовки.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Даневич, Світлана (учитель математики; спеціаліст вищої категорії; старший учитель).
    Система позакласної навчальної діяльності учнів як фактор розвитку їхніх інтересів / С. Даневич // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 66. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчальна діяльність учнів -- позакласна навчальна діяльність -- профільне навчання -- досвід гімназій -- учебная деятельность учеников -- внеклассная учебная деятельность -- профильное обучение -- опыт гимназий
Анотація: Про форми позакласної діяльності в гімназії "Ерудит".


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Дацько, Вікторія (вчитель української мови та літератури; спеціаліст вищої категорії; учитель-методист).
    Підготовка випускників гімназії до ЗНО з української мови та літератури / В. Дацько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 67. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
зовнішнє незалежне оцінювання -- підготовка до ЗНО -- досвід гімназії -- внешнее независимое тестирование -- подготовка к ВНО -- опыт гимназий
Анотація: Про систему підготовки до ЗНО у гімназії "Ерудит" м. Києва.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Хоменко, Ольга (практичний психолог; спеціаліст першої категорії).
    Комплексна діагностика формування мотивації навчання / О. Хоменко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 80. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
мотивація навчання -- навчальні мотивації учнів -- гімназії -- досвід гімназій -- психологічні служби -- мотивация обучения -- обучающие мотивации учеников -- гимназии -- опыт гимназий
Анотація: Про роботу психологічної служби гімназії "Ерудит" та ії роль у формуванні навчальної мотивації учнів.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Муравська, С. М.
    Організація навчання за принципом ненасилля в школі Саммерхілл / С. М. Муравська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 126-133. - Бібліографія : С.132-133 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Велика Британія
Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів -- воспитание учеников -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- ненасилие -- ненасилля -- ненасильницька педагогіка -- организация учебного процесса -- організація навчального процесу -- педагогика ненасилия -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- середня освіта -- среднее образование -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: В статті досліджено особливості організації навчання в школі Саммерхілл, засновником якої є англійський педагог О.С.Нілл (1883-1973), який був прихильником ненасильницької педагогіки. Встановлено, що навчання і виховання на основі ненасилля проходить н аступним чином: відсутність тиску на учнів, залучення школярів до самоврядування, поважання прав та інтересів кожної особистості.


Дод.точки доступу:
Нілл, Олександр Саттерленд (1883-1973) \о нем\; Нилл, Александр Саттерленд (1883-1973) \о нем\; Школа Саммерхилл \о ней\; Школа Саммерхілл \о ней\




    Сульниченко, В. М.
    Теоретичні й методичні аспекти проблеми вдосконалення мовної освіти в сучасній школі / В. М. Сульниченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 67-74. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
коммуникативно-ориентированное обучение -- коммуникативные упражнения -- коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- комунікативно-орієнтовано навчання -- культура речи -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність дитини -- мовленнєва культура -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовленнєві вправи -- мовленнєві уміння -- мовна освіта -- мовні вправи -- образование Украины -- освіта України -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- речевые умения -- середня освіта -- среднее образование -- шкільна освіта -- школьное образование -- языковое образование
Анотація: Визначені напрямки дослідження проблеми формування культури мовлення, зокрема системний підхід. Запропонова система вправ по формуванню культури мовлення: мовні, комунікативні, мовленнєві вправи. Мовні допомагають учням виконувати дії з мовним матер іалом поза мовленнєвою ситуацією. Комунікативні призначені для організації мовленневих дій учнів в ситуативних умовах. Мовленнєві створюють умови для продуктивної мовленнєвої діяльності учнів на уроці.





    Бондаренко, Олена (аспірант кафедри педагогіки Слов'янського державного педагогічного університету).
    Експериментальна перевірка застосування мультимедійних технологій у навчальному процесі з педагогічних дисциплін / О. Бондаренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 50-52. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- освітній процес -- інформатизація освітнього процесу -- педагогічна освіта -- вищі навчальні заклади -- ілюстративний матеріал -- звуковий супровід -- звукова ілюстрація -- мультимедійні продукти -- учебный процесс -- образовательный процесс -- информатизация образовательного процесса -- педагогическое образование -- высшие учебные заведения -- иллюстративный материал -- звуковое сопровождение -- звуковая иллюстрация -- мультимедийные продукты
Анотація: Про упровадження мультимедійних технологій у навчальний процес вищого закладу педагогічної освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)