Шевченко, Олена (доцент кафедри культурології та інноваційних культурно-мистецьких проектів Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв; кандидат мистецтвознавства). Мотивація та ієрархія потреб у контексті рекреаційно-дозвіллєвої діяльності / О. Шевченко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 10. - С. 59-64 : рис. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Дозвілля Загальні питання дозвілля Досуг Общие вопросы досуга Кл.слова (ненормовані): рекреаційно-дозвіллєва діяльність -- рекреационно-досуговая деятельность -- мотивація досягнення -- мотивация достижений -- ієрархія людських потреб -- иерархия человеческих потребностей -- модель ієрархії людських потреб -- модель иерархии человеческих потребностей -- модель Маслоу -- Маслоу модель -- формування мотивацій -- формирование потребностей -- дозвіллєва діяльність -- досуговая деятельность -- полімотивованість -- полимотивированность -- дозвіллєва ініціатива -- досуговая инициатива -- психологічна характеристика мотивів -- психологическая характеристика мотивов Анотація: Автор розглядає значення мотивації досягнення та ієрархії потреб у контексті рекреаційно-дозвіллєвої діяльності. Особлива увага приділяється розумінню психологічних характеристик мотивів (потреб), пов'язаних з рекреаційно-дозвіллєвою діяльністю. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Вознюк , Л. (голова Об'єднаного профспілкового комітету органів ДКРС). Профком уповноважений заявити... / Л. Вознюк > // Фінансовий контроль : всеукраїнський науково-практичний журнал. - 2013. - № 10. - С. 58-65 : фотогр. кольор. - (Наше дозвілля). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Дозвілля Украина Україна Кл.слова (ненормовані): спортивні свята -- спортивные праздники -- спартакіади -- спартакиады -- відкриття спартакіад -- открытие спартакиад -- спортивна боротьба -- спортивная борьба -- футбол -- волейбол -- легка атлетіка -- легкая атлетика -- теніс -- теннис -- шашки -- спартакіади -- спартакиады -- призёры спартакиад -- призери спартакіад -- нагороди переможцям -- награды победителям -- кулінарні конкурси -- кулинарные конкурсы Анотація: Розглянуто проведення VII спартакіади працівників Державної фінансової інспекції України, що відбулася поблизу Києва у вересні 2013 р., а також проведення традиційного осіннього кулінарного конкурсу "Рідний край", у якому взяли участь команди ДФІ з 16 регіонів України. Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Дод.точки доступу: Державна фінансова інспекція України \о ней\; Спартакіада працівників Держфінінспекції України \о ней\; Рідний край, осінній кулінарний конкурс \о нем\ |
Виткалов, Сергій (кандидат мистецтвознавства; доцент кафедри культурології). Дитячий фестиваль як феномен культури / С. Виткалов> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 8. - С. 110-112 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Дозвілля Загальні питання дозвілля Досуг Общие вопросы досуга Кл.слова (ненормовані): дитячі фестивалі -- детские фестивали -- міжнародні фестивалі -- международные фестивали -- авторські школи -- авторские школы -- дитячі колективи -- детские коллективы -- майстер-класи -- мастер-классы Анотація: Про проведення Міжнародного фестивалю дитячої творчості "Золотий лелека" Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Золотий лелека, міжнародний фестиваль \о нем\ |
Яйманя, Сіріпен (лектор з туристичного менеджменту; голова програми "Туристичний менеджмент" Міжнародного коледжу Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд). Маркетингові фактори музейної економіки [Текст] : на прикладі музею Саісудда Нобхадол (Бангкок, Таїланд) / С. (Яйманя> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 10. - С. 283-290 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Экономика Економіка Экономика досуговой деятельности Економіка дозвілля Таиланд Таїланд Бангкок Кл.слова (ненормовані): бесплатные посещения -- безкоштовні відвідування -- исторические памятники -- історичні пам'ятки -- маркетинговые факторы -- маркетингові фактори -- музейный маркетинг -- музейний маркетинг -- рыночное продвижение -- ринкове просування -- рекламные технологии -- рекламні технології -- насыщенность сервиса -- насиченість сервісу -- социо-культурная сфера -- соціо-культурна сфера -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- поведение туристов -- поведінка теристів -- университетские музеи -- університетські музеї -- 4Р -- ценовые факторы -- цінові фактори Анотація: Проаналізовано туристичну поведінку тайських відвідувачів музею Саісудда Нобхадол Університету Суан Сунанда Раджабат. Також досліджено, які маркетингові фактори впливають на рішення відвідати музей. Виявлено відмінності в маркетингових характеристиках такого вибору за демографічними показниками. Крім того, відвідувачі музею були опитані щодо їх бачення подальшого розвитку музею. У межах концепції 4Р виділено такі маркетингові фактори, що впливають на вибір музею (три на кожен параметр): унікальний архітектурний стиль, слава колишнього палацу, відомість університету – для категорії «продукт»; безкоштовне відвідування, співвідношення вартість-цінність, знижки на екскурсії для груп – у категорії «ціна»; близькість до урядових офісів, розташування в старому кварталі Бангкоку, зв’язок з іншими пам’ятками району – в категорії «розташування»; розвиток спільних туристичних програм з іншими палацами, наявність сувенірів, щорічні фестивалі та інші заходи – в категорії «просування». Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск Дод.точки доступу: Саисудда Нобхадол, таиландский музей \о нем\ |
Проскуріна, Марія Олегівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри шоу-бізнесу Київського національного університету культури і мистецтв; докторант Національної академії управління; м.Київ). Економічний механізм культурних індустрій [Текст] / М. О. Проскуріна> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 29-39. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Экономика Економіка Экономика культуры Економіка культури Кл.слова (ненормовані): виртуализация экономики -- віртуалізація економіки -- культурные индустрии -- культурні індустрії -- отраслевая специфика -- галузева специфіка -- сетевое общество -- мережеве суспільство -- терминология -- термінологія -- товарно-денежные отношения -- товарно-грошові відносини -- экономические механизмы -- економічні механізми -- культурний продукт -- культурный продукт -- вартість культурного продукту -- стоимость культурного продукта Анотація: Досліджено сферу культури як середовище економічної діяльності та частину системного дослідження економіки культури та культурних індустрій. Проаналізовано специфіку економічного механізму у сфері культури, висвітлено низку базових економічних категорій в контексті культурних індустрій. Надано визначення віртуалізації економіки, а також висвітлено вплив цього процесу на товарно-грошові відносини в сучасному суспільстві. Утримувачі документа: ДЦГБ Дод.точки доступу: днепропетровский автор, но не о Днепропетровске |
Ванненбург, Елізма (старший викладач з маркетингу; завідувач сектору маркетингу Технологічного університету у Тованє; м.Преторія; Південно-Африканська Республіка). Важливість звукового супроводу в ігральних зонах казино [Текст] / Е. Ванненбург, Т. Дротскі, Й. де Ягер> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017/2. - № 10. - С. 15-26 : табл., граф. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Экономика Економіка Экономика досуговой деятельности Економіка дозвілля Южно-Африканская Республика Південно-Африканська Республіка ЮАР ПАР Кл.слова (ненормовані): азартные игры -- азартні ігри -- геймеры -- геймери -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- звуковое сопровождение -- звуковий супровід -- игральные автоматы -- гральні автомати -- игроки -- гравці -- инновации в игровом бизнесе -- інновації в ігровому бізнесі -- казино -- нові мелодії -- отраслевые инновации -- галузеві інновації -- потребительские предпочтения в казино -- споживчі переваги в казино -- экономическая обоснованность инноваций -- економічна обгрунтованість інновацій Анотація: Поставлено за мету визначити, яким чином звук грального автомату впливає на вибір автомату гравцем, а також які є преференції відвідувачів казіно відносно звуків автоматів – традиційні чи нові мелодії. Опитано 630 геймерів по всій Південній Африці, інтерв'ю було проведено у 6 локаціях мережі казіно "Sun International". Результати вказують на те, що звуковий супровід в автоматах є важливим для гравців та вони готові обирати нові мелодії для автоматів. Розроблені за результатами опитування рекомендації можуть стати корисними для менеджерів казіно, а також для розробників гральних автоматів в їх роботі щодо інноваційного оновлення галузі. Утримувачі документа: ДЦГБ Дод.точки доступу: Дротскі, Тоні (доцент Технологічного унірверситету у Тованє; м.Преторія; Південно-Африканська Республіка); Ягер, Йохан де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом)); Sun International, южноафриканская сеть казино \о ней\; Sun International, південноафриканська мережа казино \про неї\ |
Проскуріна, Марія Олегівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри шоу-бізнесуКиївського національного університету культури і мистецтв; докторант Національної академії управління; м.Київ). Еволюція концепції економіки культури та культурних індустрій [Текст] / М. О. Проскуріна> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2018. - № 4. - С. 4-15 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Экономика Економіка Экономика культуры Економіка культури Кл.слова (ненормовані): виртуализация экономики -- віртуалізація економіки -- институционализм -- інституціоналізм -- культурные индустрии -- культурні індустрії -- отраслевая специфика -- галузева специфіка -- сетевое общество -- мережеве суспільство -- творческие города -- творчі міста -- творческие отрасли -- творчі галузі -- теоретический генезис -- теоретична генеза -- терминология -- термінологія -- товарно-денежные отношения -- товарно-грошові відносини -- хронологическая периодизация -- хронологічна періодизація -- человеческий капитал -- людський капітал -- экономические системы -- економічні системи Анотація: Проаналізовано основні теоретичні підходи до ролі культури в економічній системі. Досліджено етапи розвитку концепції економіки культури. Висвітлено еволюцію поняття «культурна індустрія». Проаналізовано ґенезу зазначеного поняття та виявлено основні її передумови. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Акт_пробл_економ_2018\Акт_пробл_економ_2018_4\2.pdf Утримувачі документа: ДЦГБ Дод.точки доступу: Вебер, Максимилиан Карл Эмиль (немецкий социолог; политолог; историк; экономист ; 1864-1920) \о нем\; Вебер, Максиміліан Карл Еміль (німецький соціолог; політолог; історик; економіст ; 1864-1920) \про нього\; Норт, Дуглас Сесил (американский экономист; лауреат нобелевской премии по экономике ; 1920-) \о нем\; Норт, Дуглас Сесіл (американський економіст; лауреат нобелівської премії з економіки ; 1920-) \про нього\; Поланьи, Карл Пауль (американский и канадский экономист; антрополог; социолог и политический философ ; 1886-1964) \о нем\; Поланьї, Карл (антрополог; історик економіки; соціолог; етнограф ; 1886-1964) \про нього\; днепропетровский автор, но не о Днепропетровске |
Гужва, Ігор Юрійович (доктор економічних наук; проректор з наукової роботи та міжнародних відносин Українського державного університету фінансів і міжнародної торгівлі). Фактори міжнародної торгівлі продукцією культурних індустрій [Текст] / І. Ю. Гужва> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2018. - № 4. - С. 16-24 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Экономика Економіка Теория внешней торговли, 2013-2016 гг. Теорія зовнішньої торгівлі, 2013-2016 рр. Экономика культуры Економіка культури Кл.слова (ненормовані): внешнеэконотмическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- ВЭД -- ЗЕД -- импорт культурных товарів -- імпорт культурних товаров -- культурные индустрии -- культурні індутрії -- культурные потоки -- культурні потоки -- культурные продукты -- культурні продукти -- международный культурный обмен -- міжнародний культурний обмін -- отраслевая специфика -- творческие отрасли -- творчі галузі -- торговая логистика -- торговельна логістика -- человеческий капитал -- людський капітал -- культурный взаимообмен -- культурний взаємообмін -- экспорт продукции культурных индустрий -- експорт продукції культурних індустрій Анотація: Висвітлено специфіку торгівлі культурними продуктами. Наведено основні групи товарів – предметів міжнародної торгівлі. Проаналізовано тенденції міжнародного ринку. Виявлено ключові фактори впливу на міжнародні потоки культурних продуктів, а саме: географічну та культурну близькість, колоніальне минуле, лінгвістичну спорідненість, економічний розвиток та прикордонний ефект. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Акт_пробл_економ_2018\Акт_пробл_економ_2018_4\3.pdf Утримувачі документа: ДЦГБ Дод.точки доступу: днепропетровский автор, но не о Днепропетровске |