Дєордіца, Таяна-Лідія (доктор педагогічних наук; президент благодійного фонду "е-Terra"; професор кафедри професійної освіти та комп'ютерних технологій). Візуальна грамотність як протидія "Слайдовому мотлоху" / Т. -Л. Дєордіца> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 11. - С. 11-20 : табл.; 4-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Украина Кл.слова (ненормовані): візуальна грамотність -- визуальная граммотность -- слайд-презентації -- слайд-презентации -- критерії оцінювання -- критерии оценивания -- мультимодальна грамотність -- мультимодальная граммотность -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- класифікація понять у логіці -- классификация понятий в логике -- цифрові презентації -- цифровые презентации -- критерії якості -- критерии качества -- критерії оцінювання усної доповіді -- критерии оценивания устного доклада -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения Анотація: Репрезентовано досвід щодо формування у студентів візуальної грамотності. Нагадено, щоб візуально грамотно спроектувати цифрову презентацію, розуміти та застосовувати: технології візуального структурування текстів; базові правила колористики та типографіки, композиційні ефекти; технології побудови інформативних діаграм; механізм створення візуальних метафор. До арсеналу візуальної грамотності також належить уміння критично сприймати презентації. Для цього пропонується застосовувати дві системи критеріїв. Перша — для презентацій, які слугують для поширення інформації та читаються з екрана; друга — для показу презентацій, які слугують засобом переконання і переглядаються "вживу". Запропоновані інструменти формування візуальної грамотності апробовано у процесі викладання дисципліни "Інформаційні технології в дослідницькій діяльності". |
Дєордіца, Таяна-Лідія (доктор педагогічних наук; президент благодійного фонду "е-Теrra"; професор кафедри професійної освіти та комп'ютерних технологій). До проблеми оцінювання результатів учіння / Т. -Л. Дєордіца,> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. - № 1. - С. 44-54. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Украина Кл.слова (ненормовані): результати учіння -- оцінювальні засоби -- критеріальні задачі -- результаты изучения -- средства оценивания -- критериальные задачи -- навчальний процес -- учебный процесс -- навчальні задачі -- учебные задачи -- психологічна теорія -- психологическая теория -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- інформатика -- информатика -- алгоритми проектування -- алгоритмы проектирования -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения Анотація: Висвітлено ключові положення психологічної теорії навчальних задач. Презентується алгоритм складання системи задач із поступовим уточнюванням результатів учіння на рівні модуля та його тем. |