> (Немає відомостей про примірники) Шифр: В17/2004/4 Журнал 2004р. № 4 Табачник, Д. Стан та перспективи розвитку освіти в Україні у контексті євроінтеграції / Д. Табачник. - С.3-21 Кремень, В. Про підсумки розвитку освіти у 2003/2004 навчальному році та завдання на 2004/2005 навчальний рік щодо забезпечення ррівного доступу до здобуття якісної освіти : Доповідь на засіданні підсумкової колегії МОН України (19 серпня 2004 року) / В. Кремень. - С.22-38 Гуменник, В. Формування системи цільового управління вищим закладом освіти в умовах приєднання України до Болонського процесу / В. Гуменник. - С.45-54 Стеченко, Д. Актуальні завданя і функції державного регулювання в реалізації економічної політики / Д. Стеченко. - С.55-62 Сметанський, М. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів: проблеми, шляхи розв'язання / М. Сметанський. - С.63-68 Сікорський, П. Принципи кредитно-модульної технології навчання / П. Сікорський. - С.69-76 Ареф'єв, О. Закордонні стажування: соціологічний аналіз / О. Ареф'єв. - С.77-90 Похолков, Ю. Державна акредитація вищих навчальних закладів у Росії / Ю. Похолков, О. Чучалін, С. Могильницький. - С.91-104 Кремень, В. Г. Про початок нового 2004/05 навчального року у вищих навчальних закладах / В.Г. Кремень. - С.114-123 Немає відомостей про примірники |
Кремень, В. Г. Про початок нового 2004/05 навчального року у вищих навчальних закладах / В.Г. Кремень> // Вища школа. - 2004. - №4. - С. 114-123 . - ISSN 1682-2366
Кл.слова (ненормовані): ВНЗ -- ОРГАНИЗАЦИЯ УЧЕБНОГО ПРОЦЕССА -- СТАТИСТИКА Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Кремень, В. Г. Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін / В. Г. Кремень> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 5-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- вища освіта України -- вітчизняна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- загальноосвітні школи -- конкурентоспособность специалистов -- конкурентоспроможність спеціалістов -- модернизация образования -- модернізація освіти -- навчання протягом життя -- образование и цивилизация -- образование на протяжении всей жизни -- образование Украины -- общеобразовательная школа -- освіта і цивілізація -- освіта України -- отечественное образование -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- реформа образования -- реформа освіти -- середня освіта -- среднее образование -- цивилизационные изменения -- цивілізаційні зміни Анотація: На основі аналізу проблем сучасної освіти в країні, задач і функцій освіти з погляду затребуваності людини знання, конкурентоспроможності вітчизняної освіти в європейському та світовому просторі розглянуто завдання освіти: 1) по-новому сформувати мету навчання й функції навчального процесу, роль індивідуальної й самостійної роботи; 2) роз'єднати початкову і базову школи, наблизивши до першої дошкільні заклади, перейти до профільної старшої школи; 3) на базі існуючої професійно-технічної освіти і в ищіх навчальних закладів І і ІІ рівня акредитації створити окрему освітню ланку - середню професійну освіту; 4) відмовитися від дворівневої акредитації вищіх навчальних закладів ІІІ і ІV рівня, підвищити потужність університетів; 5) розробити нову ме режу навчальних закладів вищої та середньої професійної освти та ін. |
Кремень, В. Г. Зміцнювати науковий фундамент освітньої модернізації / В. Г. Кремень> // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 4-13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): академическая наука -- академічна наука -- академії наук -- академии наук -- модернизация образования -- модернізація освіти -- наука и образование -- наука і освіта -- образование Украины -- освіта України -- развитие образования -- розвиток освіти Анотація: Висвітлено ключові питання діяльності академії, її здобутки, зокрема умови й механізми якісних зрушень в академічній роботі, нерозв'язані проблеми та пріоритетні завдання академії на найближчому перспективу. Дод.точки доступу: Национальная академия педагогических наук Украины \о ней\; Національна академія педагогічних наук України \о ней\ |
Кремень, В. Г. Освіта і суспільство в парадигмі синергетичного мислення [] / В. Г. Кремень> // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 5-11. - Бібліографія : С.10-11 : 9 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): линейное мышление -- лінійне мислення -- инновации -- інновації -- концепт -- мислення -- мышление -- образование и общество -- образовательный процесс -- общество знаний -- освіта і суспільство -- освітній процес -- синергетика -- синергетика образования -- синергетическая парадигма -- синергетический подход в образовании -- синергетична парадигма -- синергетичний підхід в освіті -- суспільство знань -- традиционное мышление -- традиційне мислення -- философия образования -- філософія освіти Анотація: Досліджено проблему синергетичного мислення як адекватного сучасності способу її пізнання й розуміння. Показано його переваги над традиційним, "лінійним" мисленням у контекстах вироблення стратегій розвитку як для суспільного поступу, так і для освітнього процесу, опредметненого в концепті суспільства знань. |
Кремень, В. Г. (президент Товариства "Знання" України; академік НАНУ; академік НАПНУ). Нести знання народу : з досвіду діяльності Товариства "Знання" України в умовах розбудови української держави / В. Г. Кремень> // Наука і суспільство. - 2013. - № 1/2. - С. 2-7 : портр. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-7037
Научно-просветительские организации Україна Украина Кл.слова (ненормовані): просвітницькі товариства -- просветительские общества -- організації товариства "Знання" -- организации общества "Знание" -- науково-просвітницькі центри -- научно-просветительские центры -- просветительская образовательная деятельность -- просвітницька освітня діяльність -- форми просвітницької освітньої діяльності -- формы просветительской образовательной деятельности -- міжнародні виставки -- международные выставки -- періодичні видання товариства "Знання" -- периодические издания общества "Знание" Анотація: Розглянуто історію створення, структуру, форми діяльності та задачі Товариства "Знання" України. Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Дод.точки доступу: Товариство "Знання" \о нем\; Общество "Знание" \о нем\; Знання, громадська організація \о ней\; Знание, общественная организация \о ней\ |
Кремень, В. Г. (доктор філософських наук; професор; академік НАН України і АПН України; президент Академії педагогічних наук; президент Товариства "Знання" України). Концептуальні засади підвищення економічної ефективності освіти України в сучасних умовах : доповідь на загальних зборах академії / В. Г. Кремень> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 5-14
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вітчизняна освіта -- доклады -- доповіді -- економіка та освіта -- економічна ефективність -- економічне забезпечення якості освіти -- загальні збори -- качество образования -- образование в Украине -- общее собрание -- освіта в Україні -- отечественное образование -- современное образование -- сучасна освіта -- экономика и образование -- экономическая эффективность -- экономическое обеспечение качества образования -- якість освіти -- класифікація освіти -- классификация образования Анотація: Президент академії В. Г.Кремень у доповіді, виголошеній на загальних зборах НАПН України 8 листопада 2012 р., визначив: виклики до українського суспільства, національної освіти, а отже, і до НАПН України; гострі суперечності, що перешкоджають підвищенн ю ефективност вітчизняної освіти і висвічують центральну проблему - проблему якості в освіті та економічного забезпечення цієї якості; завдання й способи розв'язання проблем у вітчизняній освітній системі. Утримувачі документа: НБ ДНУ Дод.точки доступу: Национальная стандартная классификация образования \о произв.\; Національна стандартна класифікація освіти \о произв.\ |
Волинка, Григорій (доктор філософських наук; професор; проректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова). Велич духовності / Г. Волинка> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 2. - С. 120-121 Рубрики: Философия образования Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): філософія -- навчальна література з гуманітарних дисциплін -- філософські знання -- философия -- учебная литература по гуманитарным дисциплинам -- философские знания -- рецензії на навчальні посібники -- рецензии на учебные пособия Утримувачі документа: НБ УІПА Дод.точки доступу: Губерський, Л. (ректор Київського національного університету ім. Т. Шевченка; академік НАН України; Надзвичайний і повноважний посол України) \о нем\; Кремень, В. Г. (доктор філософських наук; професор; академік НАН України і АПН України; президент Академії педагогічних наук; президент Товариства "Знання" України) \о нем\; Ільїн, В. \о нем\; Філософія освіти: Історія. Людина. Освіта \о произв.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Кремень, В. Г. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти: доповідь про діяльність НАПН України у 2012 р. та завдання на 2013 р. / В. Г. Кремень> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 2. - С. 5-13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): инновационное образование -- інноваційна освіта -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- национальная система образования -- національна система освіти -- образование в Украине -- освіта в Україні -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- професійна освіта -- профессиональное образование -- развитие образования -- реформирование образования -- реформування освіти -- розвиток освіти -- середня освіта -- среднее образование Анотація: Президент академії В.Г.Кремень у доповіді, виголошеній на загальних зборах НАПН України 4 квітня 2013 р., визначив необхідність швидкої власної модернізації Національної академії педагогічних наук з метою посилення інноваційності основної діяльності, підвищення рівня впливу на становлення інноваційной національної системи освіти, здатної в умовах нових викликів ефективно формувати особистість інноваційного типу. Утримувачі документа: НБ ДНУ Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України \о ней\; Национальная академия педагогических наук Украины \о нем\ |
Кремень, В. Г. (доктор філософських наук; професор; академік НАН України і АПН України; президент Академії педагогічних наук; президент Товариства "Знання" України). Педагогічна синергетика: понятійно-категоріальний синтез / В. Г. Кремень> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2013. - № 3. - С. 3-19. - Бібліогр. в кінці ст. 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Синергетика педагогики Синергетика педагогіки Кл.слова (ненормовані): педагогічна синергетика -- освітні системи -- міждисциплінарність -- самоорганізація складних систем -- методологія синергетики -- творчість -- педагогическая синергетика -- образовательные системы -- междисциплинарность -- самоорганизация сложных систем -- методология синергетики -- творчество -- модель освіти -- модель образования -- відкрита модель освіти -- открытая модель образования -- закрита освіта -- закрытое образование -- професійна діяльність педагога -- профессиональная деятельность педагога -- сінергетична структура педагогічної діяльності -- синергетическая структура педагогической деятельности Анотація: Підкреслено, що педагогічна синергетика є новою філософією освітнього процесу та пояснює розвиток складної системи, якою є освіта. Утримувачі документа: НБ УИПА |
Кремень, В. Г. (академік НАНУ; академік НАПНУ). Формування глобально конкурентоспроможного людського капіталу - найважливіше завдання професійної освіти / В. Г. Кремень> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 5-10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- конкурентоспособное образование -- конкурентоспособность ВУЗа -- конкурентоспособность выпускников -- конкурентоспособность образования -- конкурентоспроможність випускників -- конкурентоспроможність освіти -- людський капітал -- модернизация образования -- модернізація освіти -- професійна освіта -- профессиональное образование -- человеческий капитал Анотація: Окреслено основна положення концептуальних засад розвитку професійної освіти, ключові концепти розвитку професійної освіти. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Пед_псих_2015_4\1.pdf |
Кремень, В. Г. (доктор філософських наук; професор; академік НАН України і АПН України; президент Академії педагогічних наук; президент Товариства "Знання" України). Про результати діяльності НАПН України у 2015 р. та завдання на 2016 р. / В. Г. Кремень> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 2. - С. 5-13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 2015 р. Образование. Педагогика, 2015 г. Україна Украина Кл.слова (ненормовані): наука в Украине -- наука в Україні -- наукові організвції -- научные организации -- общие собрания академий -- загальні збори академій -- доклады президентов академий -- доповіді президентів академій -- украинская педагогика -- тексти доповідей -- тексты докладов -- українська педагогіка Анотація: Доповідь Президента НАПН України на загальних сборах 25 березня 2016 р. присвячена досягненням та завданням АПН України. Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України \о ней\; Национальная академия педагогических наук Украины \о ней\ |
Кремень, В. Г. (доктор філософських наук; професор; академік НАН України і АПН України; президент Академії педагогічних наук; президент Товариства "Знання" України). Про діяльність Національної Академії педагогічних наук України у 2016 р. та в період 2012-2016 рр.і завдання подальшого розвитку / В. Г. Кремень> // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 2. - С. 5-13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Образование. Педагогика, 2012-2016 гг. Україна Украина Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- инновационная концепция образования -- инновационное образование -- інноваційна концепція освіти -- інноваційна освіта -- наукові установи -- научные учреждения -- образование взрослых -- освіта дорослих -- середня освіта -- среднее образование -- философия образования -- філософія освіти -- тексти доповідей -- тексты докладов -- національні академії -- национальные академии Анотація: Надано текст доповіді "Про діяльність Національної Академії педагогічних наук України у 2016 р. та в період 2012-2016 рр.і завдання подальшого розвитку". Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Педагогіка і психологія_2017_2\1.pdf Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України \про неї\; Национальная академия педагогических наук Украины \о ней\ |