Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки АПН України).
    Проектувальна діяльність автора шкільного підручника з іноземної мови / В. Редько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 26-32. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- іноземні мови -- шкільні підручники -- проектувальна діяльність авторів -- планування діяльності -- модель проектування діяльності -- учебные предметы -- иностранные языки -- школьные учебники -- проектировочная деятельность авторов -- планирование деятельности -- модель проектирования деятельности
Анотація: Розглядаються питання конструкторської діяльності автора підручника іноземної мови. Пропонується оригінальна модель цієї діяльності та описується ії зміст й етапи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




   
    Іншомовна освіта в умовах профільного навчання / Валерій Редько [и др.] // Іноземні мови в навчальних закладах : Науково - методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 98-101. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта
   Образование

   Педагогіка

   Педагогика

   Іноземна мова

   Иностранный язык

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профильное обучение


Дод.точки доступу:
Редько, Валерій; Кизенко, Василь; Кохан, Олександр; Басай Надія, Федусенко Юрій
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов інституту педагогіки НАПН України).
    Засоби формування іншомовної комунікативної компетенції у змісті шкільних підручників з іноземних мов / В. Редько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 23-32 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
теорія вправ -- теория упражнений -- комунікативно-діяльнісний підхід -- коммуникативно-деятельностный подход -- вивчання іноземних мов -- изучение иностранных языков -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- шкільні підручники -- школьные учебники -- іншомовні комунікативні компетенції -- иноязычные коммуникативные компетенции -- ситуації спілкування -- ситуации общения -- испанский язык -- іспанська мова
Анотація: Розглядається теорія вправ як важливих засобів навчання іноземних мов. Відповідно до комунікативно-діяльнісного підходу автор створює моделі формування іншомовної комунікативної компетенції у говорінні, аудіюванні, читанні, письмі, які використовуються у змісті шкільних підручників з іспанської мови.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент, завідувач лабораторії навчання іноземних мов інституту педагогіки НАПН України).
    Сучасний підхід до начання іноземних мов / В. Редько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 54-55. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рец. на Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах : підручник. - К.: ВЦ "Академія", 2010.-328 с.
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
нові видання -- новые издания -- підручники -- учебники -- іноземні мови -- иностранные языки -- рецензії на підручники -- рецензии на учебники

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України).
    Інтерактивні технології навчання іноземної мови / В. Редько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 28-36. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- навчання іноземної мови -- обучение иностранным языкам -- метод проектів -- метод проектов -- учбові дисципліни -- учебные дисциплины -- іноземні мови -- иностранные языки -- інтерактивне навчання -- интерактивное обучение -- іншомовне спілкування -- иноязычное обучение -- зміст підручників -- содержание учебников
Анотація: Розглядаються теоретичні засади інтерактивних технологій навчання іноземної мови та наводяться приклади їх використання у шкільній практиці. Наголошується , що ці техгології є однією з ефективних форм стимулювання іншомовної мовленевої діяльності учнів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки АПН України).
    Концепція підручників з іноземних мов для основної школи (5-9 класи) / В. Редько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 13-20. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- учебный процесс -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- зміст навчання -- содержание обучения -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- підручники з іноземних мов -- учебники иностранных языков -- 5 клас -- 6 клас -- 8 клас -- 7 клас -- 9 клас -- навчання іноземним мовам -- обучение иностранным языкам -- методи навчання -- методы обучения -- комунікативний метод -- коммуникативный метод -- мовленнєві навички -- языковые навыки -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- характеристики педагогічних технологій -- характеристики педагогических технологий -- навчальний матеріал -- учебный материал -- принципи добору навчального матеріалу -- принципы подбора учебного материала -- принципи реалізації змісту навчання -- принципы реализации содержания обучения -- структура підручників -- структура учебников -- концепції підручників -- концепции учебников
Анотація: Розглядається концепція підручників з іноземних мов для основної школи. Обгрунтовано дидактичні та методичні принципи формування змісту і структури підручників під кутом зору комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого та культурологічного підходів до навчання іноземних мов.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ




    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов ).
    Компетентнісно-діяльнісна технологія визначення змісту навчання іноземних мов / В. Редько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 4/5. - С. 41-52. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- учебные предметы -- методика викладання -- методика преподавания -- іноземні мови -- иностранные языки -- зміст навчання іноземних мов -- содержание изучения иностранных языков -- компетентнісно-діяльнісна технологія -- компетентностно-деятельная технология -- шкільні підручники -- школьные учебники -- іншомовна комунікативна компетентність -- иноязычная коммуникативная компетентность -- компетентна особистість -- компетентная личность -- компетентність -- компетентность -- шкільна іншомовна освіта -- школьное иноязычное образование -- цілі іншомовної освіти -- цели иноязычного образования
Анотація: Розглядається і науково обгрунтовується компетентнісно-діяльнісна технологія конструювання змісту навчання іноземних мов у середній школі. Визначається базовий рівень сформованості іншомовної комунікативної компетентності сучасного учня.





    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов інституту педагогіки НАПН України).
    Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі / В. Редько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 50-53. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- иностранные языки -- учбові предмети -- учебные предметы -- методика викладання -- методика преподавания -- зміст навчання -- содержание обучения -- профільні школи -- профильные школы -- профільне навчання -- профильное обучение -- принципи навчання -- принципы обучения
Анотація: Розглядаються дидактичні, методичні та психологічні засади побудови змісту навчання іноземної мови у старшій профільній школі. Обгрунтовуються погляди щодо змісту навчання іноземної мови як профільного предмета; окреслюються напрями профілізації та номенклатура елективних курсів у межах варіотивного компонента змісту освіти; визначаються основні принципи навчання.





    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабраторії навчання іноземних мов; Інститут педагогіки НАПН України).
    Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі "старша школа - ВНЗ" : зацікавлений погляд на проблему / В. Редько, О. Пасічник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 21-30 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
наступність навчання -- преемственность обучения -- іноземні мови -- иностранные языки -- рівневе навчання -- уровневое обучение -- профільна школа -- профильная школа -- профільне навчання -- профильное обучение -- вища школа -- высшая школа -- іноземна мова для професійних цілей -- иностранный язык для профессиональных целей -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- іншомовна освіта -- иноязычное образование -- шкільна іншомовна освіта -- школьное иноязычное образование -- немовні ВНЗ -- неязыковые ВУЗы -- старша школа-ВНЗ -- старшая школа-ВУЗ
Анотація: Розглядається актуальна для вітчизняної освіти проблема забезпечення наступності навчання іноземної мови у старшій профільній школі та ВНЗ. На підставі аналізу змісту навчальних програм, анкетування студентів та викладачів вказується, що в окремих випадках спостерігається порушення принципу наступності, оскільки доволі часто курси вивчення іноземної мови в загальноосвітній школі та ВНЗ функціонують автономно та нескоординовано. З огляду на це визначаються чинники, що порушують наступність іншомовної освіти, та окреслюються шляхи подолання негативних тенденцій розвитку цієї галузі.


Дод.точки доступу:
Пасічник, Олександр (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії навчання іноземних мов; Інститут педагогіи НАПН України)




    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент, завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України).
    Моніторинг якості навчальних досягнень учнів -2013: проблеми та виклики / В. Редько, О. Пасічник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 11. - С. 14-19 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа, 2013 р.

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа, 2013 г.

Кл.слова (ненормовані):
навчальні досягнення учнів -- учебные достижения учащихся -- якість навчальних досягнень -- качество учебных достижений -- якість знань учнів -- качество знаний учащихся -- 5 клас -- 10 клас -- моніторинги якості -- мониторинги качества -- конструювання тестів для моніторингів -- конструирование тестоя для мониторингов -- функціональна грамотність читання -- функциональная граммотность чтения -- тестові завдання -- тестовые задания -- зміст тестових завдань -- содержание тестовых заданий -- іноземні мови -- иностранные языки -- навчальні програми -- учебные программы
Анотація: Висвітлюється досвід конструювання тестів для моніторингу якості навчальних досягнень учнів 5-х і 10-х класів з іноземних мов, який відбувся в Україні наприкінці 2013 року. Пропонується конструктивно-критичний аналіз відповідності вітчизняного моніторингового дослідження міжнародним стандартам у цій галузі, аргументуються особливості добору тестових завдань, які ілюструються відповідними зразками. Зазначається, що робота над конструюванням змісту тестів дала змогу розробникам виявити деякі недосконалості організаційно-методичних положень, що визначають особливості навчання іноземних мов у школі, та запропонувати внесення обгрунтованих коректив до змісту програм з іноземних мов.


Дод.точки доступу:
Пасічник, Олександр (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України)




   
    Профільне навчання іноземної мови у старшій школі - нагальна соціальна потреба : концепція навчальних посібників елективних курсів з іноземних мов для учнів 10-11-х класів профільної школи / В. Г. Редько [и др.] // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 5/6. - С. 32-36. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- иностранные языки -- профільне навчання -- профильное обучение -- навчальні посібники -- учебные пособия -- концепції навчальних посібників -- концепции учебных пособий -- елективні курси -- элективные курсы -- 10 класс -- 11 класс -- тексти концепцій -- тексты концепций -- іншомовне спілкування -- иноязычное общение
Анотація: Надано текст "^AКонцепції навчальних посібників елективних курсів з іноземних мов для учнів 10-11-х класів профільної школи".


Дод.точки доступу:
Редько, Валерій Григорович (кандидат педагогічних наук; доцент; старший науковий співробітник; завідувач відділу); Полонська, Тамара Костянтиновна (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник); Пасічник, Олександр Сергійович (кандидат педагогічних наук; доцент; старший науковий співробітник); Долинський, Євген Володимирович (кандидат педагогічних наук; доцент; старший науковий співробітник); Басай, Надія Пилипівна (науковий співробітник); Басай, Олег Вікторович (науковий співробітник); Алєксєєнко, Ірина Вікторівна (молодший науковий співробітник); Концепція навчальних посібників елективних курсів з іноземних мов для учнів 10-11-х класів профільної школи \о произв.\




    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач відділу навчання іноземних мов; Інститут педагогіки НАПН України).
    Проблеми підручникотворення: спроби визначення сутності та шляхів розв'язання / В. Редько // Рідна школа. - 2016. - № 1. - С. 11-13 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
іншомовна освіта -- иноязычное образование -- шкільна література -- школьная литература -- методика навчання іноземних мов -- методика обучения иностранных языков -- створення підручників -- создание учебников -- підручники з іноземних мов -- учебники по иностранным языкам -- авторські колективи -- авторские коллективы -- еспериментальні перевірки -- экспериментальные проверки -- експертиза підручників -- экспертиза учебников
Анотація: Розглядаються особливості створення підручників з іноземних мов. Значна увага концентрується на питаннях створення авторських колективів та експертизи підручників. Автор обстоює власні погляди на ці проблеми. На основі проведеного аналізу наголошує на необхідності вдосконалення цієї галузі та вказує можливі шляхи ефективного вирішення зазначених проблем.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\2.pdf