Рудишин, Сергій (завідувач кафедри екології та охорони навколишнього середовища Вінницького соціально-економічного інституту Університету "Україна"; кандидат біологічних наук; доцент).
    Біологічна складова професійної підготовки еколога у школі: запитання та відповіді / С. Рудишин // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 5/6. - С. 71-81. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- екологічна освіта -- экологическое образование -- професійна підготовка екологів -- профессиональная подготовка экологов -- біологічна підготовка екологів -- биологическая подготовка экологов -- навчальний процес -- учебный процесс -- екологічна свідомість -- экологическое мировоззрение -- екологічне виховання -- экологическое воспитание -- методика викладання -- методика преподавания
Анотація: Піднімаються питання, пов'язані з екологічною освітою, і пропонуються відповіді на них.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Рудишин, Сергій (доктор педагогічних наук; завідувач кафедри теорії і методики викладання природничих дисциплін).
    Особливості формування в учнів початкової школи природничо-наукової картини світу / С. Д. Рудишин // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 1. - С. 45-49. - Бібліографія : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
естественно-научная картина мира -- картина світу -- младшие школьники -- молодші школярі -- начальная школа -- начальное образование -- початкова освіта -- початкова школа -- природничо-наукова картина світу -- развитие мышления учащихся в процессе обучения -- розвиток мислення учнів -- школьное начальное образование
Анотація: Викладено основні концептуальні положення формування в учнів початкової школи інтегрованих знань про природничо-наукову картину світу.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ