Роубал, Онджей (заступник декана факультету суспільних наук Університету фінансів та управління; м. Прага; Чеська Республіка; PhD (соціологія)).
    Індивідуалізація, незахищеність і впевненість у контексті соціальних наслідків маркетингових комунікацій / О. Роубал, К. Хавлічек // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 439-449 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
кризис организованной современности -- криза організованої сучасності -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- общественная деинституализация -- суспільна деінституціалізація -- общественная дестратификация -- суспільна дестратифікація -- общественное доверие -- суспільна довіра -- потребительская незащищенность -- споживацька незахищеність -- потребительская уверенность -- споживацька впевненість -- потребительский гедонизм -- споживацький гедонізм -- потребительское общество -- споживацьке суспільство -- социальная индивидуализация -- соціальна індивідуалізація -- социальные последствия -- соціальні наслідки
Анотація: Продемонстровано, як сучасне суспільство характеризується все більшою індивідуалізацією і як цей процес посилюється у зв'язку з кризою організованої сучасності. Криза організованої сучасності виявляється у вигляді деінституалізації і дестратифікації суспільства, які є джерелами нестабільності і зниження довіри в суспільстві. Індивідуалізація, незахищеність і вимога упевненості можуть бути ідентифіковані з точки зору суспільства споживання. Характер суспільства споживання визначається загальною кількістю навмисних і ненавмисних соціальних наслідків маркетингових комунікацій.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Хавлічек, Карел (декан економічного факультету Університету фінансів та управління; м. Прага; Чеська Республіка; PhD (маркетинг); МВА)




    Хавлічек, Карел (декан економічного факультету Університету фінансів та управління; м.Прага; Чехія; PhD (маркетинг); МВА).
    Реструктуризація малих і середніх підприємств / К. Хавлічек // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 9. - С. 544-555 : граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.292в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Организационные формы предприятий

   Організаціні форми підприємств

Кл.слова (ненормовані):
малые предприятия -- малі підприємства -- МП -- производственная реструктуризация -- виробнича реструктуризація -- средние предприятия -- середні підприємства -- середній бізнес -- средний бизнес -- малий бізнес -- малый бизнес -- управление рисками -- управління ризиками -- управленческая методология -- управлінська методологія -- управленческий контроль -- управлінський контроль -- финансовая реструктуризация -- фінансова реструктуризація -- реструктуризація виробництва -- реструктуризация производства -- реструктуризація підприємств -- реструктуризация предприятий -- финансирование предприятий -- фінансування підприємств -- финансово-экономические кризисы -- фінансово-економічні кризи
Анотація: Обговорено недавню світову кризу, яка показала, що малі та середні компанії недооцінили необхідність контролю діяльності як стратегічної, так і виробничої, під час їх росту. Керівництво не усвідомило, що управління ризиками починається не в період кризи, а в періоди зростання, коли ризику повинно бути приділено систематичну увагу. Багато компаній зіткнулися із серйозними проблемами і були змушені пройти процес реструктуризації. Але навіть при цьому були продемонстровані недосвідченість і непідготовленість, оскільки малі та середні компанії часто припиняли свою діяльність під час різних етапів перебудови. Забезпечено методологічний підхід до управління реструктуризацією малих і середніх компаній, заснований на тому, що будь-якій фінансовій реструктуризації повинна передувати реструктуризація виробництва. Обговорюються причини низької продуктивності компаній у зв'язку зі стратегічним і виробничим управлінням і представлено варіанти фінансування компаній в умовах кризи.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23