Чернишова, Євгенія (перший проректор університету менеджменту освіти; кандидат педагогічних наук; доцент). Управління процесом підготовки та професійного зростання науково-педагогічних кадрів в умовах євроінтеграції / Є. Чернишова> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 1. - С. 8-12 : схема ст 9. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Система підготовки наукових кадрів у галузі освіти Система подготовки научных кадров в отрасли образования Велика Британія Іспанія Франція Великобритания Испания Франция Кл.слова (ненормовані): євроінтеграція -- вища освіта -- методологічні підходи -- докторська підготовка -- зальцбурзькі принципи -- інституційний менеджмент -- докторська освіта -- наукові дослідження -- доктора філософії -- науково-педагогічні працівники -- докторская подготовка -- доктора философии -- научно-педагогические работники -- професійне зростання НПП -- профессиональный рост НПР -- высшее образование -- докторское образование -- научные исследования -- науково-педагогічні кадри -- научно-педагогические кадры -- Болонский процесс -- научно-педагогические работники Анотація: Про визначення пріоритетів в управлінні процесом професійного зростання НПП. Дод.точки доступу: Штомпель, Георгій Олександрович (доцент кафедри психології Університету менеджменту освіти; кандидат педагогічних наук; доцент); Саюк, Валентина Іванівна (заступник директора Університету менеджменту освіти; кандидат педагогічних наук); Європейська асоціація університетів \о ней\; Рамкова програма досліджень \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Драч, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент; заступник директора Інституту менеджменту та психології ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України). Особистісно орієнтований підхід до підготовки магістрів за спеціальністю "Управління навчальним закладом" / І. Драч> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 51-54. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): управлінська компетентність -- управленческая компетентность -- професіоналізм керівників -- профессионализм руководителей -- модель керівника навчального закладу -- модель руководителя учебного учреждения -- особистісно орієнтована освіта -- личностно ориентированное образование -- підготовка магістрів -- подготовка магистров -- керівник закладу освіти -- руководитель учреждения образования -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка Анотація: Розглянуто особливості професійної діяльності сучасного керівника загальноосвітнього навчального закладу, проаналізовано використання особистісно орієнтованого підходу під час його підготовки до управління закладом освіти в нових умовах. Дод.точки доступу: Чернишова, Євгенія (перший проректор з науково- методичної роботи та міжнародних зв'язків Університету менеджменту освіти АПН України; кандидат педагогічних наук; доцент) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Чернишова, Євгенія (перший проректор Університету менеджменту освіти НАПН України; доктор педагогічних наук; професор кафедри економіки та управління персоналом). Концептуальні підходи до реалізації ідеї тріумфу особистості у контексті її саморозвитку / Є. Чернишова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 8. - С. 78-88 : табл. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- людиноцентризм -- человекоцентризм -- самоменеджмент -- тріумф особистості -- триумф личности -- соціальний капітал -- социальный капитал -- саморозвиток особистості -- саморазвитие личности -- теорії особистості -- теории личности -- ідентичність особистості -- идентичность личности -- соціальна діяльність особистості -- социальная деятельность личности -- комунікативна практика -- коммуникативная практика -- управлінські процеси -- управленческие процессы -- самооцінка особистості -- самооценка личности -- філософія освіти -- философия образования Анотація: Розглядається один із напрямів досягнення суспільного визнання результативності діяльності людини, її значущості у накопиченні соціального капіталу шляхом розроблення концептуальних положень досягнення "тріумфу особистості" з акцентом на функціонування системи вищої освіти. Здійснено термінологічний аналіз змістовно значущих понять. Утримувачі документа: КЗК "ДОУНБ імені Первоучителів слов'янських Кирила і Мефодія" Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Чернишова, Євгенія (доктор педагогічних наук; професор кафедри економіки та управління персоналом; перший проректор Університету менеджменту освіти НАПН України ). Структурно-організаційний аспект формування кадрового потенціалу вищих навчальних закладів / Є. Чернишова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 54-59 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- кадрові служби -- кадровые службы -- структура кадрових служб -- структура кадровых служб -- науково-педагогічні працівники -- научно-педагогические работники -- розвиток професіоналізму -- развитие профессионализма -- кадрова діяльність -- кадровая деятельность -- людські ресурси -- человеческие ресурсы -- управління людськими ресурсами -- управление человеческими ресурсами -- кадрова інформація -- кадровая информация -- оброблення кадрової інформації -- обработка кадровой информации Анотація: Розкрито структурно-організаційний аспект формування кадрового потенціалу навчальних закладів післядипломної педагогічної освіти, а також концептуальні засади вдосконалення організаційної структури їх кадрових підрозділів. Аргументовано актуальність розв'язання поставленої проблеми в теорії та практиці формування кадрового потенціалу цих навчальних закладів і розвитку професіоналізму науково-педагогічних працівників. Визначено й узагальнено напрями діяльності кадрових служб вищих навчальних закладів, доведено доцільність використання автоматизованих систем оброблення кадрової інформації тощо. |