Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=ДВУХМАССОВАЯ МОДЕЛЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 629.3.027.3(043.3/Р 63-072679
Автор(и) : Рожков С. П.
Назва : Розробка системи керування адаптивною підвіскою автомобіля з урахуванням умов експлуатації [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20
Вихідні дані : Харків, 2016
Кільк.характеристики :1,78 МБ
Колективи : Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану
ДРНТІ : 73.31
УДК : 629.3.027.3(043.3)
Предметні рубрики: Автомобільний транспорт
Автомобильный транспорт
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автомобіль--автомобиль--енергоефективність--энергоэффективность--двомасова модель--двухмассовая модель--коливання центру мас--колебания центра масс--електромагнітний амортизатор--электромагнитный амортизатор--рекуперація--рекуперация--автореферат--локальні ресурси--локальные ресурсы
Анотація: Дисертація присвячена проблемі підвищення енергоефективності автомобіля за рахунок керування процесом коливань центру мас автомобіля. Введення до конструкції підвіски автомобіля керованого електромагнітного амортизатора (ЕМА) дозволяє підвищити експлуатаційні показники за рахунок збереження нормованих значень середньоквадратичного прискорення центру мас автомобіля при різних умовах руху та можливості рекуперації енергії коливань підвіски. Розвинута математична модель коливань автомобіля дозволяє дослідити характеристики коливань центру мас у різних дорожніх умовах. Отримані аналітичні залежності використовуються для розрахунку параметрів підвіски для використання в системі керування. Побудована математична модель ЕМА, що дозволило отримати його робочі характеристики при використанні в підвісці автомобіля. Отримані теоретичні результати були підтверджені експериментально. Імітаційне моделювання руху автомобіля у різних дорожніх умовах дозволило дослідити вплив керування підвіскою на підвищення енергоефективності автомобіля.
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: повний текст
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)