Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (18)Статті, доповіді, тези (218)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339/М 25
Автор(и) : Яковлєв А. І., Ларка М. І., Сударкіна С. П.
Назва : Маркетинг промислового підприємства [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Видавничий дім "Кондор", 2019
Кільк.характеристики :8.69 МБ
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану. - Електрон. версія друк. публікації
ISBN, Ціна 978-617-7729-58-6:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138:658.8(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учебное пособие--навчальний посібник--стратегія маркетингу--стратегия маркетинга--ринок промислових товарів--рынок промышленных товаров--планування--планирование--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--конкуренція--конкуренция--сегментування ринку--сегментирование рынка--закупівля--закупка--цінова політика--ценовая политика--збут продукції--сбыт продукции--реклама--контроль
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: Електронний репозитарій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (eNTUKhPIIR),
Перейти к внешнему ресурсу: ссилка для скачування повного тексту
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339/Б 24
Автор(и) : Барабанова В. В.
Назва : Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : навч. посібник
Вихідні дані : Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2020
Кільк.характеристики :3 Мб
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану :
ДРНТІ : 72.75.39
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний посібник--маркетингові дослідження--маркетингові інформаційні системи--аналіз і оцінка привабливості ринку--типологія споживачів--конкурентоспроможність підприємства
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: Репозитарій ДонНУЕТ
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)