Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)Статті, доповіді, тези (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ НАДЕЖНОСТЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.5.015.14:656./Б 89-074114
Автор(и) : Брусенцов О. В.
Назва : Контроль рівня працездатності залізничних операторів як ергономічний засіб зниження виробничих ризиків [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.01.04
Вихідні дані : Харків, 2016
Кільк.характеристики :522 КБ
Колективи : Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова (Харків)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану
ДРНТІ : 73.29
УДК : 658.5.015.14:656.222.3(043.3)
Предметні рубрики: Залізничний транспорт
Железнодорожный транспорт
Ергономіка
Эргономика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виробничі ризики--производственный риск--залізничні оператори--железнодорожные операторы--професійна надійність--профессиональная надежность--контроль працездатності--контроль работоспособности--адаптаційний потенціал--адаптационный потенциал--автореферат--локальні ресурси--локальные ресурсы
Анотація: У дисертаційній роботі вирішено науково-прикладну задачу вдосконалення ергономічного забезпечення залізничного транспорту з метою зниження виробничих ризиків шляхом контролю трендової частини рівня працездатності залізничних операторів, як елемента ризик-управління. Визначено аналітичну залежність рівня професійної надійності залізничних операторів від показників, що входять у трендову частину рівня працездатності, а саме адаптаційного потенціалу та біологічного віку. Експериментально доведено, що адаптаційний потенціал має зв’язки з особистісними особливостями, які мають гендерні відмінності. Визначено, що введення контролю трендової частини рівня працездатності дозволяє знизити рівень виробничих ризиків на залізничному транспорті. Для цього удосконалено метод кількісної оцінки цієї складової шляхом застосування кластерного аналізу та методу головних компонент на основі реального масиву даних, отриманих при обстеженні діючих операторів, дає змогу проводити інтегральну оцінку рівня працездатності залізничних операторів на підставі врахування їх біологічного віку та адаптаційного потенціалу.
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: повний текст
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)