Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (626)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (27)Періодичні видання (друковані) (6)Статті, доповіді, тези (3246)Охоронні документи (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=моделювання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 369
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 656.13(043.3)/Д 81
Автор(и) : Дульфан С. Б.
Назва : Закономірності впливу «перехоплюючих» парковок на формування транспортних потоків (на прикладі м. Харкова) [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.01
Вихідні дані : Харків, 2016
Кільк.характеристики :630 КБ
Колективи :
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану
ДРНТІ : 73.31
УДК : 656.13(043.3)
Предметні рубрики: Автомобільний транспорт
Автомобильный транспорт
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): локальные ресурсы--локальні ресурси--автореферат--мережа паркування--парковочная сеть--транспортні потоки--транспортные потоки--«перехоплююча» парковка--«перехватывающая» парковка--транспортна мережа--транспортная сеть--моделювання транспортних потоків--моделирование транспортных потоков--дорожній рух--дорожное движение
Анотація: Питання наукового обґрунтування раціональної ємності «перехоплюючих» парковок, доцільності їх організації залишаються недостатньо вивченими. Зокрема, потребують подальших досліджень закономірності впливу «перехоплюючих» парковок на формування транспортних потоків та їх характеристики. Дисертаційна робота присвячена вирішенню цієї актуальної наукової проблеми. Для вирішення поставлених у роботі задач були проаналізовані сучасні методи транспортних досліджень і розроблено науковий підхід до вивчення закономірностей впливу «перехоплюючих» парковок на формування транспортних потоків. Запропонований підхід заснований на моделюванні транспортний потоків у транспортній мережі міста. За матеріалами анкетного опитування водіїв населених пунктів Харківської області були проведені експериментальні дослідження попиту на «перехоплюючі» парковки. Проведено моделювання розподілу транспортних потоків у м. Харкові при різних значеннях потоку «перехоплення». За результатами моделювання визначені параметри залежностей характеристик транспортних потоків від потоку «перехоплення» на «перехоплюючих» парковках. Отримані розрахункові характеристики руху транспортних потоків за різних умов надання послуг на «перехоплюючих» парковках.
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: повний текст
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 656.2:681.586.782/Г 79-575854
Автор(и) : Гребенюк В. Ю.
Назва : Удосконалення методів та засобів контролю рухомих одиниць залізничного транспорту [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20
Вихідні дані : Харків: УкрДУЗТ, 2015
Кільк.характеристики :926 КБ
Колективи : Український державний університет залізничного транспорту
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану
ДРНТІ : 73.29
УДК : 656.2:681.586.782(043.3)
Предметні рубрики: Залізничний транспорт
Железнодорожный транспорт
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): локальные ресурсы--локальні ресурси--автореферат--колійні датчики--путевые датчики--індуктивно-дротовий датчик--индуктивно-проводной датчик--нейромережа--нейросеть--колійна ділянка--путевой участок--імітаційна модель--имитационная модель--адекватність--адекватность--нейро-нечітке моделювання--нейро-нечеткое моделирование--рухома одиниця--подвижная единица
Анотація: Дисертаційна робота присвячена вирішенню науково – прикладного завдання науково-прикладного завдання підвищення достовірності виявлення рухомих транспортних одиниць на колійних ділянках шляхом формування завадозахищених методів їх контролю й удосконалення шлейфових датчиків. У роботі обґрунтовано й теоретично встановлено можливість удосконалення методів і засобів контролю зайнятості або вільності певної колійної ділянки за допомогою синтезованого індуктивно-дротового датчика. Розроблено та перевірено на адекватність імітаційні нейромережні моделі функціонування датчика, що дає змогу прогнозувати й контролювати ситуацію на певній ділянці колії в різних умовах, зокрема під дією імпульсних та гармонічних завад: від тягового струму, блукаючих струмів, внаслідок зміни кліматичних умов, що дасть змогу врахувати вплив дестабілізуючих факторів на роботу датчика. Розроблено і запатентовано пристрій контролю проходження відчепа, що дало змогу врахувати експлуатаційні особливості функціонування рухомих одиниць. Після розрахунку економічної ефективності від впровадження цього інвестиційного проекту очікується, що загальна сума чистої приведеної вартості заходу з урахуванням зміни вартості грошей у часі складе 294072,58 грн.
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: полный текст
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 629.4.016/.018(04/М 33-932765
Автор(и) : Матвієнко С. А.
Назва : Підвищення ефективності визначення характеристик тяги поїздів на підставі даних дослідних поїздок [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.07
Вихідні дані : Сєвєродонецьк: Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля, 2015
Кільк.характеристики :503 КБ
Колективи : Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля (Сєвєродонецьк)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану
ДРНТІ : 73.29.41
УДК : 629.4.016/.018(043.3)
Предметні рубрики: Подвижной состав
Рухомий склад
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тяга поїздів--тяга поездов--експлуатаційні характеристики--эксплуатационные характеристики--локомотив--дослідні поїздки--опытные поездки--моделювання--моделирование--режими керування--режимы управления--автореферат--локальні ресурси--локальные ресурсы
Анотація: Дисертація присвячена вирішенню науково-практичного завдання, яке полягає в підвищенні ефективності визначення експлуатаційних характеристик та норм тяги поїздів шляхом доповнення натурних випробувань обчислювальними експериментами на ЕОМ. Адекватність розрахункової моделі до конкретних експлуатаційних умов досягається коригуванням її складових характеристик за допомогою поправочних коефіцієнтів. З цією метою було обґрунтовано принцип коригування окремих характеристик моделі, визначено основні параметри її чисельної реалізації, обрано критерії та метод оптимізації режимів керування, а також розроблено алгоритми відповідних процедур. На підставі результатів обчислювальних експериментів та порівняння їх із даними натурних дослідних поїздок вдалося підтвердити очікуване підвищення точності модельних розрахунків за пропонованим принципом. Наведено приклади визначення основних характеристик тяги поїздів, таких як критична маса складу, графік руху та режими керування рухом поїзда, витрати паливно-енергетичних ресурсів. Досліджено стійкість отриманих показників при зміні технічного стану локомотива та параметрів складу поїзда. Впроваджені результати роботи підвищують ефективність визначення характеристик тяги поїздів, покращують якісний рівень випробувань локомотивів під час дослідних поїздок, а також сприяють підвищенню енергетичної ефективність локомотивів в експлуатації.
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: повний текст
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 656.11(043.3)/С 30
Автор(и) : Семченко Н. О.
Назва : Емпірико-аналітичне визначення параметрів транспортних потоків у центральних частинах міст [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.01
Вихідні дані : Б.м., 2015
Кільк.характеристики :811 КБ
Колективи : Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану
ДРНТІ : 73.43
УДК : 656.11(043.3)
Предметні рубрики: Міський транспорт
Городской транспорт
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автореферат--локальні ресурси--локальные ресурсы--центральна частина міста--центральная часть города--вулично-дорожня мережа--улично-дорожная сеть--транспортний потік--транспортный поток--параметри транспортного потоку--параметры транспортного потока--емпірико-аналітичний підхід до моделювання--эмпирико-аналитический подход к моделированию
Анотація: У дисертаційній роботі вирішено науково-прикладне завдання короткострокового оперативного визначення інтенсивності транспортного потоку на мережі з використанням емпірико-аналітичного підходу, за якого вимірювання параметрів транспортного потоку на входах у район управління здійснюється за допомогою детекторів транспорту, а на внутрішніх локальних об’єктах визначається моделюванням. Упровадження емпірико-аналітичного методу в автоматизованих системах управління дорожнім рухом дозволить скоротити кількість детекторів на 43-46% залежно від площі району управління й отримати суттєвий економічний ефект. За результатами експерименту отримано апроксимуючі моделі параметрів логарифмічно нормального ймовірностного закону розподілу часових інтервалів у щільних транспортних потоках, питома інтенсивність яких перевищує 600 авт./год., визначена зміна основних характеристик групи транспортних засобів у транспортному потоці за руху перегоном з урахуванням його інтенсивності і відстані від групоутворювального об’єкта.
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: повний текст
Знайти схожі

5.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 519/К 64
Автор(и) : Кононюк А. Е.
Назва : Обобщенная теория моделирования [Електронний ресурс] : научно-практическое издание. Кн. 1 : Начала. Ч. 1
Вихідні дані : К.: Освіта України, 2012
Кільк.характеристики :15,7 МБ
Серія: Парадигма развития науки .
    Методологическое обеспечение
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 978-966-7599-50-8:
ДРНТІ : 27.43
УДК : 519.87
Предметні рубрики: Математическое моделирование
Математичне моделювання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моделирования теория--моделювання теорія--моделирование объектов--моделювання об'єктів--автоматизированное моделирование--автоматизоване моделювання--локальні ресурси--локальные ресурсы--сложные системы--складні системи--диск 2
Перейти к внешнему ресурсу: полный текст
Знайти схожі

6.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 519/К 64
Автор(и) : Кононюк А. Е.
Назва : Обобщенная теория моделирования [Електронний ресурс] : научно-практическое издание. Кн. 1 : Начала. Ч. 2
Вихідні дані : К.: Освіта України, 2012
Кільк.характеристики :7,06 МБ
Серія: Парадигма развития науки .
    Методологическое обеспечение
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 978-966-7599-50-8:
ДРНТІ : 27.43
УДК : 519.87
Предметні рубрики: Математическое моделирование
Математичне моделювання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моделирования теория--моделювання теорія--локальні ресурси--локальные ресурсы--структурные числа--структурні числа--моделирование электрических цепей--моделювання електричних кіл--геометрическое моделирование--геометричне моделювання--интерполяция--інтерполяція--полюсов теория--полюсів теорія--аналоговое моделирование--аналогове моделювання--моделирование электрических машин--моделювання електричних машин--складні системи--диск 2
Перейти к внешнему ресурсу: полный текст
Знайти схожі

7.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 519/К 64
Автор(и) : Кононюк А. Е.
Назва : Обобщенная теория моделирования [Електронний ресурс] : научно-практическое издание. Кн. 1 : Начала. Ч. 3
Вихідні дані : К.: Освіта України, 2012
Кільк.характеристики :6,77 МБ
Серія: Парадигма развития науки .
    Методологическое обеспечение
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 978-966-7599-50-8:
ДРНТІ : 27.43
УДК : 519.87
Предметні рубрики: Математическое моделирование
Математичне моделювання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): локальні ресурси--локальные ресурсы--статистическое моделирование--статистичне моделювання--сложные системы--складні системи--моделирование алгоритмов--моделювання алгоритмів--имитационное моделирование--імітаційне моделювання--алгоритмы измерений--алгоритми вимірювань--диск 2
Перейти к внешнему ресурсу: полный текст
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 519/К 64
Автор(и) : Кононюк А. Е.
Назва : Системология. Общая теория систем [Електронний ресурс] . Кн. 2 : Общая теория структур. Ч. 2 : Организация структур
Вихідні дані : Киев: Освіта України, 2014
Кільк.характеристики :12,3 МБ
Серія: Парадигма развития науки .
    Методологическое обеспечение
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Библиогр. в конце книги. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 978-966-373-694-5:
ДРНТІ : 27
УДК : 519.87(075.8)
Предметні рубрики: Математическое моделирование
Математичне моделювання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): локальные ресурсы--локальні ресурси--структурные системы--структурні системи--сложные системы--складні системи--метрическая топология--метрична топологія--жорданово разложение--жорданове розкладання--булевы алгебры--булеві алгебри--эргодическая теория--ергодична теорія--системологія--диск 3
Перейти к внешнему ресурсу: полный текст
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 519/К 64
Автор(и) : Кононюк А. Е.
Назва : Системология. Общая теория систем [Електронний ресурс] . Кн. 2 : Общая теория структур. Ч. 1 : Организация структур
Вихідні дані : Киев: Освіта України, 2014
Кільк.характеристики :11,6 МБ
Серія: Парадигма развития науки .
    Методологическое обеспечение
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Библиогр. в конце книги. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 978-966-373-694-5:
ДРНТІ : 27
УДК : 519.87(075.8)
Предметні рубрики: Математическое моделирование
Математичне моделювання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): локальные ресурсы--локальні ресурси--структурные элементы--структурні елементи--системный анализ--системний аналіз--системный подход--системний підхід--сложные системы--складні системи--системологія--диск 3
Перейти к внешнему ресурсу: полный текст
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 519/К 64
Автор(и) : Кононюк А. Е.
Назва : Системология. Общая теория систем [Електронний ресурс] . Кн. 1 : Начала
Вихідні дані : Киев: Освіта України, 2014
Кільк.характеристики :6,11 МБ
Серія: Парадигма развития науки .
    Методологическое обеспечение
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Библиогр. в конце книги. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 978-966-373-694-5:
ДРНТІ : 27
УДК : 519.87(075.8)
Предметні рубрики: Математическое моделирование
Математичне моделювання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): локальные ресурсы--локальні ресурси--систем теория--систем теорія--системология--системологія--семиотика--семіотика--линейные стационарные системы--лінійні стаціонарні системи--диск 3
Перейти к внешнему ресурсу: полный текст
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)