Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1385)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (9)Статті, доповіді, тези (4)Рідкісні та цінні видання (45)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>R=73.31@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 77
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 656.13(043.3)/Д 81
Автор(и) : Дульфан С. Б.
Назва : Закономірності впливу «перехоплюючих» парковок на формування транспортних потоків (на прикладі м. Харкова) [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.01
Вихідні дані : Харків, 2016
Кільк.характеристики :630 КБ
Колективи :
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану
ДРНТІ : 73.31
УДК : 656.13(043.3)
Предметні рубрики: Автомобільний транспорт
Автомобильный транспорт
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): локальные ресурсы--локальні ресурси--автореферат--мережа паркування--парковочная сеть--транспортні потоки--транспортные потоки--«перехоплююча» парковка--«перехватывающая» парковка--транспортна мережа--транспортная сеть--моделювання транспортних потоків--моделирование транспортных потоков--дорожній рух--дорожное движение
Анотація: Питання наукового обґрунтування раціональної ємності «перехоплюючих» парковок, доцільності їх організації залишаються недостатньо вивченими. Зокрема, потребують подальших досліджень закономірності впливу «перехоплюючих» парковок на формування транспортних потоків та їх характеристики. Дисертаційна робота присвячена вирішенню цієї актуальної наукової проблеми. Для вирішення поставлених у роботі задач були проаналізовані сучасні методи транспортних досліджень і розроблено науковий підхід до вивчення закономірностей впливу «перехоплюючих» парковок на формування транспортних потоків. Запропонований підхід заснований на моделюванні транспортний потоків у транспортній мережі міста. За матеріалами анкетного опитування водіїв населених пунктів Харківської області були проведені експериментальні дослідження попиту на «перехоплюючі» парковки. Проведено моделювання розподілу транспортних потоків у м. Харкові при різних значеннях потоку «перехоплення». За результатами моделювання визначені параметри залежностей характеристик транспортних потоків від потоку «перехоплення» на «перехоплюючих» парковках. Отримані розрахункові характеристики руху транспортних потоків за різних умов надання послуг на «перехоплюючих» парковках.
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: повний текст
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 656.13.052.8(043./О-76-848435
Автор(и) : Осташевський С. А.
Назва : Теоретичні основи та практичні методи оцінки та підвищення ефективності системи «автомобіль – водій – дорога» [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.01
Вихідні дані : Харків: Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015
Кільк.характеристики :1,92 МБ
Колективи : Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану
ДРНТІ : 73.31
УДК : 656.13.052.8(043.3)
Предметні рубрики: Автомобільний транспорт
Автомобильный транспорт
Ергономіка
Эргономика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автореферат--локальні ресурси--локальные ресурсы--безпека руху--безопасность движения--система «автомобіль – водій – дорога»--система «автомобиль – водитель – дорога»--підготовка водіїв--подготовка водителей--керованість автомобілів--управляемость автомобилей--майстерність керування автомобілем--мастерство управления автомобилем--ефективність використання транспорту--эффективность использования транспорта--успішність навчання водінню--успешность обучения вождению
Анотація: Дисертація присвячена вирішенню науково-практичної проблеми розробки методів керування автомобілем як транспортним засобом щодо функціонування в ергатичній системі «автомобіль – водій – дорога» у завданні підвищення ефективності використання транспорту та безпеки його руху. З цією метою досліджується діяльність водія в системі «автомобіль – водій – дорога» з точки зору особливостей її функціонування в режимі «стеження» за заданим маршрутом та курсом руху. Для визначення показників сприйняття водієм параметрів руху розроблено концептуальну модель керування автомобілем. Застосовано факторний аналіз методом головних компонент та встановлено основні фактори, які впливають на кількість ДТП. Розроблено показники ефективності системи «автомобіль – водій – дорога» і вдосконалено методи та моделі її оцінки. Набули подальшого розвитку методи і засоби навчання водінню й експериментального дослідження ефективності функціонування системи «автомобіль – водій – дорога». Для перевірки достовірності та ефективності розроблених методів і засобів проведено порівняльний аналіз успішності навчання контрольної й експериментальної груп водіїв.
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: повний текст
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 629.351.064.3-048/З-24-610989
Автор(и) : Залогін М. Ю.
Назва : Покращення експлуатаційних показників гідравлічного механізму перекидання кабіни як компонента системи «людина-машина» [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.02
Вихідні дані : Харків, 2016
Кільк.характеристики :23 с
Колективи : Харківський національний автомобільно-дорожній університет (Харків)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану. - Електрон. версія друк. публікації
ДРНТІ : 73.31
УДК : 629.351.064.3-048.78(043.3)
Предметні рубрики: Автомобільний транспорт
Автомобильный транспорт
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гідравліка--гидравлика--механізм перекидання кабіни--механизм опрокидывания кабины--система «людина-машина»--система «человек-машина»--робоче місце оператора--рабочее место оператора--енергетичні витрати--энергетические затраты--рекуперація енергії--рекуперация энергии--автореферат--локальні ресурси--локальные ресурсы
Анотація: Дисертація присвячена покращенню експлуатаційних показників гідравлічного механізму перекидання кабіни транспортного засобу категорії N, удосконаленню конструкції гідравлічного насоса з ручним приводом, удосконаленню методики визначення раціональних параметрів гідравлічного механізму перекидання кабіни, пошуку шляхів зниження енергетичних витрат людини під час перекидання кабіни. У роботі розглянуто та досліджено процес передавання енергії від людини до виконавчого ланцюга механізму перекидання кабіни. Виконано аналіз вимог до системи «людина-машина». На підставі теоретичних досліджень обґрунтовано критерії оцінювання гідравлічного механізму перекидання кабіни. На підставі результатів досліджень ергономіки обґрунтовано вимоги до робочого місця оператора. Визначено раціональні значення функційних параметрів механізму перекидання кабіни. Розроблено математичну і імітаційну модель гідравлічного механізму перекидання кабіни, що дозволяє оцінити витрати енергії під час перекидання кабіни з відносною похибкою 10%. Імітаційні дослідження дозволили встановити, що конструкція насоса ХАДІ 11.5004100 дозволяє зменшити витрати енергії людини на 8% і час перекидання кабіни на 18% у порівнянні з серійно встановлюваним насосом 9645-5004010. Для підтвердження теоретичних положень проведено експериментальні дослідження на автомобілі КамАЗ-55111, який має систему рекуперації потенційної енергії кабіни за допомогою двох торсіонних валів. Зроблено висновок, що використання торсіонних валів для системи рекуперації дозволяє знизити витрати енергії людини на 46%, підведеної потужності на 37,5% і час перекидання кабіни на 34%. Теоретично обґрунтовано, що на перспективних транспортних засобах, в якості рекуперації енергії, доцільно використовувати гідравлічний енергоакумулятор. Встановлено, що для визначення параметрів гідравлічного механізму перекидання кабіни необхідно враховувати критерії гідравлічного механізму перекидання кабіни, що ґрунтуються на енергетичному балансі системи «людина-машина».
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: повний текст
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 629.114.3(043.3)/П 78
Автор(и) : Прогній П. Б.
Назва : Поліпшення стійкості автомобільного поїзда у гальмівному режимі [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.02
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :645 КБ
Колективи : Національний транспортний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану
ДРНТІ : 73.31
УДК : 629.114.3(043.3)
Предметні рубрики: Автомобільний транспорт
Автомобильный транспорт
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автореферат--локальні ресурси--локальные ресурсы--автопоїзд--автопоезд--стійкість--устойчивость--гальмівний режим--тормозной режим--математична модель--математическая модель--комп’ютерна модель--компьютерная модель--динаміка гальмування--динамика торможения
Анотація: У дисертаційній роботі вирішена важлива науково-практична задача, пов’язана з урахуванням кутів встановлення осей напівпричепа та бортової нерівномірності гальмівних сил на колесах його мостів і їх впливом на показники курсової стійкості автопоїзда та динаміку його гальмування. Розроблено математичну модель дволанкового сідельного автопоїзда, що описує його рух в гальмівному режимі з урахуванням кутів встановлення осей напівпричепа та характеру розподілу гальмівних сил по колесах його мостів. Виконано інтегрування рівнянь плоскопаралельного руху автопоїзда у гальмівному режимі та проаналізовано показники стійкості руху дволанкового сідельного автопоїзда з урахуванням кутів встановлення осей причіпної ланки та характеру розподілу гальмівних сил по колесах її осей. Проведеними експериментальними дослідженнями автопоїзда підтверджена адекватність розробленої математичної моделі для визначення впливу перекосу мостів напівпричепа і нерівномірності гальмівних зусиль на його колесах на показники гальмівних властивостей автопоїзда. Максимальна розбіжність у визначенні зміщення траєкторії напівпричепа щодо траєкторії тягача, максимального сповільнення автопоїзда і шляху гальмування не перевищує 10,5%.
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: повний текст
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 629.3.027.3(043.3/Р 63-072679
Автор(и) : Рожков С. П.
Назва : Розробка системи керування адаптивною підвіскою автомобіля з урахуванням умов експлуатації [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20
Вихідні дані : Харків, 2016
Кільк.характеристики :1,78 МБ
Колективи : Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану
ДРНТІ : 73.31
УДК : 629.3.027.3(043.3)
Предметні рубрики: Автомобільний транспорт
Автомобильный транспорт
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автомобіль--автомобиль--енергоефективність--энергоэффективность--двомасова модель--двухмассовая модель--коливання центру мас--колебания центра масс--електромагнітний амортизатор--электромагнитный амортизатор--рекуперація--рекуперация--автореферат--локальні ресурси--локальные ресурсы
Анотація: Дисертація присвячена проблемі підвищення енергоефективності автомобіля за рахунок керування процесом коливань центру мас автомобіля. Введення до конструкції підвіски автомобіля керованого електромагнітного амортизатора (ЕМА) дозволяє підвищити експлуатаційні показники за рахунок збереження нормованих значень середньоквадратичного прискорення центру мас автомобіля при різних умовах руху та можливості рекуперації енергії коливань підвіски. Розвинута математична модель коливань автомобіля дозволяє дослідити характеристики коливань центру мас у різних дорожніх умовах. Отримані аналітичні залежності використовуються для розрахунку параметрів підвіски для використання в системі керування. Побудована математична модель ЕМА, що дозволило отримати його робочі характеристики при використанні в підвісці автомобіля. Отримані теоретичні результати були підтверджені експериментально. Імітаційне моделювання руху автомобіля у різних дорожніх умовах дозволило дослідити вплив керування підвіскою на підвищення енергоефективності автомобіля.
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: повний текст
Знайти схожі

6.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 06/И 71
Назва : Сборникъ / Институт инженеровъ путей сообщенія Императора Александра І. Вып.XLVIII(48): Съ картою, 36 фототипіями и 129 рисунками въ текстѣ
Вихідні дані : С.-Петербургъ: Тип. Ю.Н. Эрлихъ, 1898
Кільк.характеристики :25,2 МБ
Колективи : Институт инженеровъ путей сообщенія императора Александра І, Институт инженеровъ путей сообщенія Императора Александра І :
ДРНТІ : 73.31.13
УДК : 624.21(066) + 627.2(066)
Предметні рубрики: Мости
Мосты
Гідротехнічне будівництво
Гидротехническое строительство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): история мостостроения--торговые порты--історія мостобудування--торговельні порти--локальные ресурсы--локальні ресурси--раритет--железнодорожная украиника--залізнична україніка
Примірники :РЦВ(1)
Вільні : РЦВ(1)
Перейти к внешнему ресурсу: полный текст
Знайти схожі

7.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 06/И 69
Назва : Сборникъ / Институт инженеровъ путей сообщенія императора Александра І. Отделъ первый. Труды учащихся. Вып. 1-й : Текстъ
Вихідні дані : С.-Петербургъ: Типо-Литографія Д. И. Шеметкина, 1884
Кільк.характеристики :106 МБ
Колективи : Институт инженеровъ путей сообщенія императора Александра І, Институт инженеровъ путей сообщенія императора Александра І :
ДРНТІ : 73.29.41 + 73.31.13
УДК : 624.21(066) + 625.1(066)
Предметні рубрики: Мосты
Мости
Железнодорожный путь
Залізнична колія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): железнодорожные мастерские--залізничні майстерні--обходные каналы--обхідні канали--плывуны--пливуни--локальные ресурсы--локальні ресурси--раритет--железнодорожная украиника--залізнична україніка
Примірники :РЦВ(1)
Вільні : РЦВ(1)
Перейти к внешнему ресурсу: полный текст
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 624.2/8/Н 63
Автор(и) : Николаи Л. Ф.
Назва : Мосты. Краткое руководство, составленное примѣнительно къ программѣ для испытанія на званіе техника путей сообщенія : съ атласомъ въ 70 листовъ чертежей
Вихідні дані : С.-Петербургъ: Тип. Ю.Н. Эрлихъ, 1901
Кільк.характеристики :465 с.: ил.; 14 МБ :
ДРНТІ : 73.31.13
УДК : 624.21
Предметні рубрики: Мости
Мосты
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): опоры--опори--пролетные строения--прогонові будови--металлические фермы--металеві ферми--локальные ресурсы--локальні ресурси--раритет--железнодорожная украиника--залізнична україніка
Примірники : всього : РЦВ(2)
Вільні : РЦВ(2)
Перейти к внешнему ресурсу: полный текст
Знайти схожі

9.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 624.2/8/Н 63
Автор(и) : Николаи Л. Ф.
Назва : Разсчеты къ курсу мостовъ : рукописъ. Ч. III
Вихідні дані : Б.м., 1896
Кільк.характеристики :782 с.: вкл. л.; 62 МБ
Колективи : Институт инженеровъ путей сообщенія императора Александра І :
ДРНТІ : 73.31.13
УДК : 624.21
Предметні рубрики: Мости
Мосты
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): локальные ресурсы--локальні ресурси--раритет--железнодорожная украиника--залізнична україніка
Примірники :РЦВ(1)
Вільні : РЦВ(1)
Перейти к внешнему ресурсу: полный текст
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 35/Б 82
Автор(и) : Боренко М. В., Храмцов А. М., Щока І. М.
Назва : Автомобільна техніка [Електронний ресурс] : метод. вказівки до практичних занять Технічне обслуговування автомобільної техніки. Для курсантів та студ. III-IV курсів денної форми навчання за військово-обліковою спец. Застосування військових частин і підрозділів механізації відновлення та будівництва об'єктів нац. трансп. системи, а також офіцерів Держспецтрансслужби курсів підвищення кваліфікації
Вихідні дані : Д.: Вид-во Днiпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2012
Кільк.характеристики :60 с
Серія: ДІІТ. Каф. Військової підготовки Держспецтрансслужби
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан. - 711 КБ
Примітки : +папер. носій :
ДРНТІ : 73.31.41
УДК : 355(076.5)
Предметні рубрики: Военное дело
Військова справа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автомобільна техніка--автомобильная техника--карбюраторні двигуни--карбюраторные двигатели--електрообладнання--электрооборудование--обслуговування трансмісії--обслуживание трансмиссии--ходові частини--ходовые части--методичні вказівки--методические указания--845994--локальні ресурси--локальные ресурсы
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Перейти к внешнему ресурсу: Для доступу до повного тексту потрібна авторизація
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)