Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (262)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (41)Періодичні видання (друковані) (4)Статті, доповіді, тези (1863)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 76
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-76 
1.
   336
   Л 96


    Лютий, І. О.
    Банківський маркетинг [Електронний ресурс] : підручник / І. О. Лютий, О. О. Солодка. - Електрон. текстові дан. - Київ : Центр учбової літератури, 2010. - 3.90 МБ. - Загол. з титул. екрану. - Електрон. версія друк. публікації. - Глосарій, бібліогр. в кінці книги. - ISBN 978-966-364-881-1 : 00.00 р.
Затв. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Банківська справа
   Банковское дело

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ПІДРУЧНИК -- УЧЕБНИК -- комерційні банки -- коммерческие банки -- маркетингові стратегії банків -- маркетинговые стратегии банков -- цінова політика банків -- ценовая политика банков -- банківські послуги -- банковские услуги -- конкурентоспроможність банків -- конкурентоспособность банков -- коммуникационная политика банков -- комунікаційна політика банків -- маркетинг-аудит -- нноваційна активність банків -- инновационная активность банков -- збут комерційних банків -- сбыт коммерческих банков

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація

Дод.точки доступу:
Солодка, О. О.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
Шифр: С136733 (Журнал)
Соціологія: теорія, методи, маркетинг [Електронний ресурс] = Sociology: theory, methods, marketing : науково-теоретичний журнал. - Київ : Інститут соціології НАН України, 1998 - . - Виходить кожного кварталу. - ISSN 1563-3713

Рубрики:
Соціологія
Социология

Кл.слова (ненормовані): історія соціології -- история социологии -- соціально-політичні проблеми -- социально-политические проблемы
Перейти к внешнему ресурсу: архів журналу
Знайти схожі

3.
Шифр: R950805 (Журнал)
Railway Age [Електронний ресурс] : журнал. - Нью - Йорк : Simmons-Boardman Publishing Corporation, 1856 - . - Виходить щомісячно. - ISSN 2161-511X

Кл.слова (ненормовані): залізничний транспорт -- железнодорожный транспорт -- маркетинг -- стратегічне планування -- стратегическое планирование
Перейти к внешнему ресурсу: сайт журналу,
Перейти к внешнему ресурсу: архів випусків
Знайти схожі

4.
   656.2
   А 42


    Аксенов, И. М.
    Маркетинг пассажирских перевозок [Электронный ресурс] : учеб. пособие; электрон. изд. комбинированного использ. на CD-ROM / И. М. Аксенов ; Хмельниц. кооп. торг.-экон. ин-т. - Электрон. текстовые дан. - Киев : Основа, 2016. - 213 с., 1,83 МБ. - Загл. с этикетки диска. - Электрон. версия печ. публикации . - Библиогр.: с. 210-212. - ISBN 978-966-699-871-5 : 30.00 грн
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Пассажирские перевозки
   Пасажирські перевезення

Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- ЭЛЕКТРОННЫЙ РЕСУРС -- ЕЛЕКТРОННИЙ РЕСУРС -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- рынок транспортных услуг -- ринок транспортних послуг -- транспортные маркетинговые коммуникации -- транспортні маркетингові комунікації -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- удержание покупателей -- утримання покупців -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ

Перейти к внешнему ресурсу: Для доступу до повного тексту потрібна авторизація

Дод.точки доступу:
Хмельницкий кооперативный торгово-экономический институт
Примірників всього: 1
ЧЗНЛ (1)
Свободны: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі

5.
Шифр: М105811 (Журнал)
Маркетинг в Україні [Електронний ресурс] : аналітичний науковий журнал. - К. : Українська Асоціація Маркетингу, 1998 - . - Виходит раз на два місяця

Рубрики:
Маркетинг

Кл.слова (ненормовані): дослідження -- исследования -- технології -- технологии -- бізнес -- бизнес
Перейти к внешнему ресурсу: сайт журналу,
Перейти к внешнему ресурсу: архів випусків
Знайти схожі

6.
   339
   А 42


    Аксенов, И. М.
    Основы стратегического маркетинга [Электронный ресурс] : учеб. пособие / И. М. Аксенов ; Хмельниц. кооп. торг.-экон. ин-т. - Электрон. текстовые дан. - Киев : Основа, 2017. - 30,3 МБ, 148 с. - Загл. с титул. экрана. - ISBN 978-966-699-893-7 : 50.00 грн
+электрон. носитель
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- ЕЛЕКТРОННИЙ РЕСУРС -- ЭЛЕКТРОННЫЙ РЕСУРС -- МАРКЕТИНГОВАЯ СРЕДА -- маркетингове середовище -- стратегии сегментации рынка -- стратегії сегментації ринку -- концепции позиционирования -- концепції позиціонування -- стратегии планирования -- стратегії планування -- стратегическое прогнозирование -- стратегічне прогнозування -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ

Перейти к внешнему ресурсу: для доступа к полному тексту необходимо авторизироваться (БД 'Книги та ін.' )

Дод.точки доступу:
Хмельницкий кооперативный торгово-экономический институт
Свободных экз. нет
Знайти схожі

7.
   339
   Л 64


    Литовченко, І. Л.
    Інтернет-маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посібник для вузів / І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук. - Електрон. текстові дан. - Київ : Центр учбової літератури, 2008. - 822 КБ. - Загол. з титул. екрану. - Електрон. версія друк. публікації. - ISBN 978-966-364-676-3 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Інтернет

   Интернет

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Пилипчук, В. П.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

8.
   339
   К 70


    Корягіна, С. В.
    Маркетинговий аудит [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / С. В. Корягіна, М. В. Корягін. - Київ : Центр учбової літератури, 2014. - 2.99 МБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-617-673-304-1 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Аудит
   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- методики маркетингового аудиту -- методики маркетингового аудита -- аудит товарної політики -- аудит товарной политики -- аудит цінової політики -- аудит ценовой политики -- аудит збутової політики -- аудит сбытовой политики -- аудит комунікаційної політики -- аудит коммуникационной политики

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Корягін, М. В.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

9.
   339
   П 52


    Полторак, В. А.
    Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 3-тє вид., перероб. та доп. - Київ : Центр учбової літератури, 2014. - 1.66 МБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-617-673-255-6 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- маркетингова інформация -- маркетинговая информация -- аналіз документів -- анализ документов -- опитувальні методики -- опросные методики -- експертні оцінки -- экспертные оценки -- дослідні методики -- исследовательские методики -- репрезентативність інформації -- репрезентативность информации -- напрямки досліджень -- направления исследований

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Тараненко, І. В.; Красовська, О. Ю.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

10.
   339
   О-50


    Окландер, М. А.
    Маркетингова цінова політика [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / М. А. Окландер, О. П. Чукурна. - Київ : Центр учбової літератури, 2012. - 928 КБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-611-01-0316-9 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ -- МЕТОДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ -- МЕТОДЫ ЦЕНООБРАЗОВАНИЯ -- ОПТИМІЗАЦІЯ ЦІН -- ОПТИМИЗАЦИЯ ЦЕН -- ЦІНОВІ РИЗИКИ -- ЦЕНОВЫЕ РИСКИ -- ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН -- ГОСУДАРСТВЕННОЕ РЕГУЛИРОВАНИЕ ЦЕН -- ЦІНА БРЕНДУ -- ЦЕНА БРЕНДА -- ІНТЕРНЕТ-ЦІНОУТВОРЕННЯ -- ИНТЕРНЕТ-ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Чукурна, О. П.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

11.
   339
   Б 77


    Бойчук, І. В.
    Маркетинг промислового підприємства [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / І. В. Бойчук, А. Я. Дмитрів. - Київ : Центр учбової літератури, 2014. - 2.83 МБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-617-673-278-5 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- промислове підприємство -- промышленное предприятие -- організації-споживачі -- организации-потребители -- формування попиту -- формирование спроса -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Дмитрів, А. Я.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

12.
   339
   П 37


   
    Планування маркетингу [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / О. А. Овєчкіна [та ін.]. - 2-ге вид., переробл. та доп. - Київ : Центр учбової літератури, 2013. - 3.29 МБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-617-673-202-0 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- концепції маркетингу -- концепции маркетинга -- взаємодії фірми -- взаимодействия фирмы -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- тактичне планування -- тактическое планирование -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- розподільно-збутова політика -- распределительно-сбытовая политика -- комунікаційна політика -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Овєчкіна, О. А.; Солоха, Д. В.; Іванова, К. В.; Морєва, В. В.; Бєлякова, О. В.; Балакай, О. Б.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

13.
   658
   І-20


    Іванова, В. В.
    Планування діяльності підприємства [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / В. В. Іванова. - Київ : Центр навчальної літератури, 2006. - 1.59 МБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 966-364-258-8 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ -- СТРАТЕГИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ -- ІННОВАЦІЇ -- ИННОВАЦИИ -- ІНВЕСТИЦІЇ -- ИНВЕСТИЦИИ -- МАРКЕТИНГ -- виробнича програма -- производственная программа -- ОПЛАТА ПРАЦІ -- ОПЛАТА ТРУДА -- матеріально-технічне забезпечення -- материально-техническое обеспечение -- оперативно-календарне планування -- оперативно-календарное планирование -- планування витрат -- планирование затрат -- ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ -- ФИНАНСОВОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ -- бізнес-планування -- бизнес-планирование -- корпоративна культура -- корпоративная культура

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")
Свободных экз. нет
Знайти схожі

14.
   658
   О-50


    Окландер, М. А.
    Поведінка споживача [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / М. А. Окландер, І. О. Жарська. - Київ : Центр учбової літератури, 2014. - 1.97 Мб. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-617-673-269-3 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- теорії мотивації -- теории мотивации -- товари -- товары -- потреби -- потребности -- культурні чинники впливу -- культурные факторы влияния -- соціальні чинники впливу -- социальные факторы влияния -- особисті чинники впливу -- личностные факторы влияния -- психологічні чинники впливу -- психологические факторы влияния -- ситуаційні чинники впливу -- ситуационные факторы влияния -- процес прийняття рішень -- процесс принятия решений -- індивідуальні споживачі -- индивидуальные потребители -- індустріальні споживачі -- индустриальные потребители -- консьюмеризм

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Жарська, І. О.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

15.
   33
   Б 12


    Бабинець, М. М.
    Термінологічний словник для студентів економічних спеціальностей [Електронний ресурс] / М. М. Бабинець. - Київ : Центр учбової літератури, 2016. - 3.11 МБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-617-673-449-9 : 00.00 р.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ СЛОВНИК -- ТЕРМИНОЛОГИЧЕСКИЙ СЛОВАРЬ -- фінансова термінологія -- финансовая терминология -- юридична справа -- юридическое дело -- БІЗНЕС -- БИЗНЕС -- комерція -- коммерция -- МАРКЕТИНГ -- МЕНЕДЖМЕНТ -- АУДИТ -- УКРАЇНСЬКА МОВА -- УКРАИНСКИЙ ЯЗЫК -- російська мова -- русский язык -- АНГЛIЙСЬКА МОВА -- АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")
Свободных экз. нет
Знайти схожі

16.
   005
   Б 20


    Балабанова, Л. В.
    Управління збутовою політикою [Електронний ресурс] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна. - Київ : Центр учбової літератури, 2011. - 1.66 МБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-611-01-0214-8 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Менеджмент

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ -- МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- МАРКЕТИНГОВЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- збутовий потенціал -- сбытовой потенциал -- ПЛАНУВАННЯ -- ПЛАНИРОВАНИЕ -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль -- STP-маркетинг

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Митрохіна, Ю. П.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

17.
   1661
   Ч-45


    Чернова, Н. С.
    Маркетинг [Електронний ресурс] : Методичні вказівки для практичних занять та самостійної роботи для здобувачів ступеня вищої освіти «бакалавр» спеціальності 072 Фінанси, банківська справа та страхування / Н. С. Чернова ; Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро : Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, 2018. - 245 КБ. - (ДІІТ. Каф. "Економіка та менеджмент"). - Загол. з титул. екрану. - 00.00 р.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
методичні вказівки -- МЕТОДИЧЕСКИЕ УКАЗАНИЯ -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- 1661

Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Метод. вказівки")

Дод.точки доступу:
Ковальчук, Т. О.; Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Свободных экз. нет
Знайти схожі

18.
   339
   М 25


   
    Маркетинг стартап-проектів [Електронний ресурс] : навчальний посібник / за заг. ред. С. О. Солнцева. - Електрон. текстові дан. - Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019. - 3.28 МБ. - Загол. з титул. екрану. - 00.00 р.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГ -- МАРКЕТИНГ -- стартап-проєкт -- стартап-проект -- СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ -- СТРАТЕГИЧЕСКОЕ УПРАВЛЕНИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ

Перейти к внешнему ресурсу: Електронний архів наукових та освітніх матеріалів КПІ ім. Ігоря Сікорського,
Перейти к внешнему ресурсу: Метадані,
Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст

Дод.точки доступу:
Солнцев, С. О.; Зозульов, О. В.; Юдіна, Н. В.; Царьова, Т. О.; Язвінська, Н. В.; Солнцев, С. О. \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

19.
   33
   А 43


   
    Актуальні питання комплексного оцінювання інноваційної діяльності промислових підприємств [Електронний ресурс] : монографія / О. О. Орлов [и др.]. - Електрон. текстові дан. - Хмельницький : ХНУ, 2017. - 11.11 МБ. - Загол. з титул. екрана. - 00.00 р.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
МОНОГРАФІЯ -- монография -- інноваційна діяльность -- инновационная деятельность -- управління інноваціями -- управление инновациями -- маркетинг

Перейти к внешнему ресурсу: В репозитарії ХНУ

Дод.точки доступу:
Орлов, О. О.; Гончар, О. І.; Ковальчук, С. В.; Рясних, Є. Г.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

20.
   004
   S 86


    Stokes, Rob
    eMarketing: The Essential Guide to Marketing in a Digital World - 6th Edition [Electronic resource] / Rob Stokes. - Electronic text data. - [S. l.] : Red & Yellow, 2018. - 10.2 МБ. - Загол. з титул. екрана. - ISBN 13: 9780620565158 : 00.00 р.
УДК
Рубрики: Інформаційні технології
   Информационные технологии

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
Open Textbook Library -- стратегия -- strategy -- электронная коммерция -- e-commerce -- электронный маркетинг -- email marketing

Перейти к внешнему ресурсу: посилання для завантаження повного тексту
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-76 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)