621.822(043.3)
Г 14


    Гайдамака, А. В.
    Методологія підвищення технічного рівня роликових підшипників букс рейкового транспорту [Електронний ресурс] : Авт. дис... д-ра т. н. : 05. 02. 02 / А. В. Гайдамака ; Одес. нац. політех. ун-т. - Електрон. текстові дан. - Одеса : Одеський національний політехнічний університет, 2017. - 41 с., 2,07 МБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Деталі машин
   Детали машин

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- БУКСА -- РОЛИКОВИЙ ПІДШИПНИК -- РОЛИКОВЫЙ ПОДШИПНИК -- СИСТЕМНА МОДЕЛЬ -- СИСТЕМНАЯ МОДЕЛЬ -- ПОКАЗНИК ТЕХНІЧНОГО РІВНЯ -- ПОКАЗАТЕЛЬ ТЕХНИЧЕСКОГО УРОВНЯ -- СТАТИКА -- КІНЕМАТИКА -- КИНЕМАТИКА -- ДИНАМІКА -- ДИНАМИКА -- СЕПАРАТОР -- МІЦНІСТЬ -- ПРОЧНОСТЬ -- НАДІЙНІСТЬ -- НАДЕЖНОСТЬ -- ВИПРОБУВАННЯ -- ИСПЫТАНИЯ
Анотація: Вперше обґрунтовано номенклатуру показників якості роликових підшипників у складі букс рейкового транспорту (РПБРТ) в єдиному системному базисі внутрішніх (структурних) і зовнішніх (функціональних) службових властивостей виробу. Розроблено системну модель індексу технічного рівня РПБРТ на основі 15 фізично-інформативних показників якості. Розроблено оригінальну аналітичну модель кінематики РПБРТ, обґрунтовано нову гіпотезу передачі руху від роликів до сепаратора, визначено кутову швидкість сепаратора. Розроблено уточнену модель динаміки роликового підшипника, отримано аналітичні залежності для визначення сил взаємодії роликів з сепаратором на вході і виході із зони радіального навантаження, що забезпечило наукове обґрунтування розрахункової моделі сепаратора на утомну міцність. Подальший розвиток отримали аналітичні моделі розподілу радіального і осьового навантажень між тілами кочення з урахуванням кутів контакту і перекосу кілець. Досліджено дотичні сили на доріжках кочення кілець в зоні радіального навантаження, уточнені сили, що діють на тіла кочення. Розроблено методи пришвидшених випробувань сепаратора на циклічну міцність і знос, а також методики призначення параметрів випробувань. Обґрунтовано ефективність удосконалень конструкції сепаратора підвищеної міцності і зносостійкості для циліндричних РПБРТ. Розроблено та практично опрацьовано метод системного відображення якості проектування і модернізації конструкцій РПБРТ, а також метод визначення показників надійності РПБРТ за контактно-втомними пошкодженнями підшипників з урахуванням конструкції сепаратора. За результатами експериментальних досліджень і досвіду проектування та впровадження модернізованих конструкцій РПБРТ в експлуатацію підтверджено ефективність розробленої системної методології.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Одеський національний політехнічний університет
Свободных экз. нет

621.436.1(043.3)
Б 48


    Берестовой, І. О.
    Вибір суднового дизеля шляхом синтезу його конструктивних характеристик та енергетичних показників [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.05.03 / І. О. Берестовой ; Нац. ун-т "Одес. мор. акад.". - Електрон. текстові дан. - Одеса : Національний університет "Одеська морська академія", 2016. - 23 с., 1,5 МБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Двигуни та енергетичні установки
   Двигатели и энергетические установки

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- МОРСЬКЕ СУДНО -- МОРСКОЕ СУДНО -- ВИБІР ДИЗЕЛЯ -- ВЫБОР ДИЗЕЛЯ -- ОБ'ЄМНА ШВИДКІСТЬ ЗГОРЯННЯ -- ОБЪЕМНАЯ СКОРОСТЬ СГОРАНИЯ -- РОБОЧИЙ ПРОЦЕС ДИЗЕЛЯ -- РАБОЧИЙ ПРОЦЕСС ДИЗЕЛЯ

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Берестовой, И. О.; Національний університет "Одеська морська академія"
Свободных экз. нет

656.078(043.3)
Г 52


    Гладка , Н. М.
    Cинтез комплексно оптимізованих інноваційних транспортних засобів з врахуванням закономірностей їх розвитку [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.01 / Н. М. Гладка ; Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Електрон. текстові дан. - Харків : ХНАДУ, 2014. - 22 с., 1,49 МБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Транспортні системи
   Транспортные системы

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- РОЗВИТОК -- РАЗВИТИЕ -- ТЕХНІЧНИЙ РІВЕНЬ -- ТЕХНИЧЕСКИЙ УРОВЕНЬ -- ЕФЕКТИВНІСТЬ -- ЭФФЕКТИВНОСТЬ -- ЯКІСТЬ -- КАЧЕСТВО -- КОМПЛЕКСНА ОПТИМІЗАЦІЯ -- КОМПЛЕКСНАЯ ОПТИМИЗАЦИЯ
Анотація: У дисертації розв’язана науково-технічна задача забезпечення високого технічного рівня, ефективності і якості інноваційних транспортних засобів за рахунок використання можливостей їх повної комплексної структурно-параметричної оптимізації. Процесом оптимізації охоплюються всі істотні атрибути транспортних засобів, уключаючи сферу застосування, призначення, функції, принципи дії техніки, технології, структури, параметри і стратегії поведінки в процесі виконання основних, допоміжних і управлінських функцій у межах повної множини можливих рішень. Розроблені моделі та метод забезпечення гранично високих показників транспортних засобів орієнтовані на застосування спрямованого синтезу структур та параметрів цих об’єктів з урахуванням виявлених законів і закономірностей їх розвитку.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Гладкая, Н. Н.; Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Свободных экз. нет

681.513:519/С 54-681819

    Соболевський, Г. Г.
    Моделі та методи інтелектуалізації експлуатації суден в критичних умовах [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20 / Г. Г. Соболевський ; Київ. держ. акад. вод. трансп. ім. П. Конашевича-Сагайдачного. - Електрон. текстові дан. - Київ : Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного, 2014. - 22 с., 645 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
УДК
Рубрики: Експлуатація та ремонт засобів транспорту
   Эксплуатация и ремонт средств транспорта

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЕКСПЛУАТАЦІЯ СУДЕН -- ЭКСПЛУАТАЦИЯ СУДОВ -- ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ТРАНСПОРТНА СИСТЕМА -- ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ ТРАНСПОРТНАЯ СИСТЕМА -- КРИТИЧНІ УМОВИ -- КРИТИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ -- НЕШТАТНА СИТУАЦІЯ -- НЕШТАТНАЯ СИТУАЦИЯ
Анотація: Дисертацію присвячено питанням підвищення експлуатації суден в критичних умовах шляхом застосування засобів штучного інтелекту та інженерії знань. У роботі розглянуто існуючі методи експлуатації суден в критичних умовах і визначено необхідність інтелектуалізації процесів управління рухом на основі впровадження запропонованих моделей та методів. Вперше розроблена модель формування траєкторії безпечного руху суден в критичних умовах, особливістю якої є використання технології структурного моделювання складних ергатичних систем судноводіння в ситуаціях з підвищеним ризиком. Удосконалена модель гарантованого адаптованого безпечного управління рухом засобів морського та водного транспорту, яка на відміну від існуючих формується як відкрита система. Застосування моделі дозволяє вирішити завдання підвищення рівня безпеки експлуатації суден в критичних умовах. Здійснено порівняльну оцінку систем, побудованих за різними підходами. Отримано чисельні показники оцінки ефективності запропонованих моделей.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Соболевский, Г. Г.; Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного
Свободных экз. нет

358.4:656.7(043.3)
Ж 51


    Желєзна, О. С.
    Синтез методів управління системною ефективністю авіатранспорту на основі багатокритеріальної оцінки [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.13 / О. С. Желєзна ; Відокремл. структур. підрозділ Нац. авіац. ун-ту "Кіровоград. льотна акад. Нац. авіац. ун-ту". - Електрон. текстові дан. - Кіровоград, 2014. - 22 с., 350 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Авіація
   Авиация

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- АВІАТРАНСПОРТ -- АВИАТРАНСПОРТ -- АЕРОНАВІГАЦІЯ -- АЭРОНАВИГАЦИЯ -- УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ -- УПРАВЛЕНИЯ ВОЗДУШНЫМ ДВИЖЕНИЕМ -- ДОЦІЛЬНА РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ -- ЦЕЛЕСООБРАЗНАЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТЬ -- БЕЗПЕКА -- БЕЗОПАСНОСТЬ -- РИЗИК -- РИСК -- ПРОДУКТИВНІСТЬ ПОЛЬОТІВ -- ПРОДУКТИВНОСТЬ ПОЛЕТОВ -- УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ -- УПРАВЛЕНИЕ ЭФФЕКТИВНОСТЬЮ -- ГЛОБАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ -- ГЛОБАЛЬНЫЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЭФФЕКТИВНОСТИ -- ПРИЙНЯТНІ РІВНІ ЕФЕКТИВНОСТІ -- ПРИЕМЛЕМЫЕ УРОВНИ ЭФФЕКТИВНОСТИ
Анотація: Дисертація присвячена розробці науково-методологічних питань оцінки та управління ефективністю авіатранспорту в умовах використання виділеного для польотів повітряного простору та розробленої автором систематизації критеріїв. Перелік основних глобальних характеристик авіатранспорту складається з критеріїв оцінки виробничої і економічної продуктивності авіаперевезень та якості виконання транспортних послуг (безпеки повітряного руху, його своєчасності, доступності для користувачів, економічності, екологічності). Розроблені концепції управління ефективністю авіатранспорту при наявності ресурсних обмежень та забезпеченні доцільних рівнів його основних глобальних характеристик. Внесено ряд пропозицій щодо вдосконалення термінології, яка стосується систематизації критеріїв ефективності (безпеки, ризику та ін.). На базі відомих аналітико-статистичних моделей проаналізований вплив характеристик потоків повітряних суден на основні показники ефективності авіаперевезень. Вперше розглянуті математичні моделі транспортних систем при наявності переривчастих потоків повітряних судів. Розроблені рекомендації щодо оцінки та управління ефективністю авіатранспорту, доцільності участі України у використанні єдиного європейського повітряного простору та ін.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Железная, Е. С.; Відокремлений структурний підрозділ Національного авіаційного університету "Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету"
Свободных экз. нет

629.083(043.3)
Б 89


    Брусило, Ю. В.
    Підвищення ресурсу авіаційної наземної техніки удосконаленням технології відновлення деталей типу вал [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20 / Ю. В. Брусило ; Наці. авіац. ун-т. - Електрон. текстові дан. - Київ, 2015. - 23 с., 710 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Авіація
   Авиация

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- АВТОРЕФЕРАТ -- РЕМОНТ -- РЕСУРС -- ЕЛЕКТРОДУГОВЕ НАПИЛЕННЯ -- ЭЛЕКТРОДУГОВОЕ НАПЫЛЕНИЕ -- МІЦНІСТЬ ЗЧЕПЛЕННЯ -- ПРОЧНОСТЬ СЦЕПЛЕНИЯ -- ПОРИСТІСТЬ -- ПОРИСТОСТЬ -- ТРИБОТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ -- ТРИБОТЕХНИЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ -- СТАЛЬ -- РЕМОНТОПРИДАТНІСТЬ -- РЕМОНТОПРИГОДНОСТЬ -- ВАЛ -- ТЕХНОЛОГІЯ -- ТЕХНОЛОГИЯ -- АВІАЦІЙНА НАЗЕМНА ТЕХНІКА -- АВИАЦИОННАЯ НАЗЕМНАЯ ТЕХНИКА
Анотація: Дисертація спрямована на удосконалення технології ремонту деталей типу вал авіаційної наземної техніки. Для цих деталей, робочі поверхні яких при виготовленні й ремонті підлягають хіміко-термічній обробці, наплавленню або загартуванню СВЧ, запропонована і науково обґрунто-вана в якості альтернативної технологія електродугового напилення. За допомогою моделей газодинамічних і фізико-хімічних процесів встанов-лено, що збільшення швидкості й температури струменя транспортуючого газу і частинок дозволяє зменшити діаметр розпилюваних крапель, під-вищити щільність та знизити окислювальність відновлених поверхонь, забезпечити їх максимальні експлуатаційні властивості та ресурс. З вико-ристанням методів математичного планування експерименту встановлені оптимальні режими відновлення удосконаленою технологією електроду-гового напилення. Результати досліджень апробовані в лабораторних і виробничих умовах і дозволили встановити, що при застосуванні запро-понованих методів керування технологічним процесом вдається забезпе-чити у порівнянні з аналогами збільшення міцності зчеплення в 2-3 рази, забезпечити пористість сформованих шарів менше 9 %, твердість поверх-ні не менше 40 HRC.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Національний авіаційний університет
Свободных экз. нет

656.13(043.3)
Д 81


    Дульфан, С. Б.
    Закономірності впливу «перехоплюючих» парковок на формування транспортних потоків (на прикладі м. Харкова) [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.01 / С. Б. Дульфан ; Харків. нац. ун-т міс. госп-ва ім. О.М. Бекетова. - Електрон. текстові дан. - Харків, 2016. - 630 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Автомобільний транспорт
   Автомобильный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- АВТОРЕФЕРАТ -- МЕРЕЖА ПАРКУВАННЯ -- ПАРКОВОЧНАЯ СЕТЬ -- ТРАНСПОРТНІ ПОТОКИ -- ТРАНСПОРТНЫЕ ПОТОКИ -- «ПЕРЕХОПЛЮЮЧА» ПАРКОВКА -- «ПЕРЕХВАТЫВАЮЩАЯ» ПАРКОВКА -- ТРАНСПОРТНА МЕРЕЖА -- ТРАНСПОРТНАЯ СЕТЬ -- МОДЕЛЮВАННЯ ТРАНСПОРТНИХ ПОТОКІВ -- МОДЕЛИРОВАНИЕ ТРАНСПОРТНЫХ ПОТОКОВ -- ДОРОЖНІЙ РУХ -- ДОРОЖНОЕ ДВИЖЕНИЕ
Анотація: Питання наукового обґрунтування раціональної ємності «перехоплюючих» парковок, доцільності їх організації залишаються недостатньо вивченими. Зокрема, потребують подальших досліджень закономірності впливу «перехоплюючих» парковок на формування транспортних потоків та їх характеристики. Дисертаційна робота присвячена вирішенню цієї актуальної наукової проблеми. Для вирішення поставлених у роботі задач були проаналізовані сучасні методи транспортних досліджень і розроблено науковий підхід до вивчення закономірностей впливу «перехоплюючих» парковок на формування транспортних потоків. Запропонований підхід заснований на моделюванні транспортний потоків у транспортній мережі міста. За матеріалами анкетного опитування водіїв населених пунктів Харківської області були проведені експериментальні дослідження попиту на «перехоплюючі» парковки. Проведено моделювання розподілу транспортних потоків у м. Харкові при різних значеннях потоку «перехоплення». За результатами моделювання визначені параметри залежностей характеристик транспортних потоків від потоку «перехоплення» на «перехоплюючих» парковках. Отримані розрахункові характеристики руху транспортних потоків за різних умов надання послуг на «перехоплюючих» парковках.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст
Свободных экз. нет

656.2:681.586.782(043.3)
Г 79


    Гребенюк, В. Ю.
    Удосконалення методів та засобів контролю рухомих одиниць залізничного транспорту [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20 / В. Ю. Гребенюк ; Укр. держ. ун-т заліз. трансп. - Електрон. текстові дан. - Харків : УкрДУЗТ, 2015. - 926 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Залізничний транспорт
   Железнодорожный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- АВТОРЕФЕРАТ -- КОЛІЙНІ ДАТЧИКИ -- ПУТЕВЫЕ ДАТЧИКИ -- ІНДУКТИВНО-ДРОТОВИЙ ДАТЧИК -- ИНДУКТИВНО-ПРОВОДНОЙ ДАТЧИК -- НЕЙРОМЕРЕЖА -- НЕЙРОСЕТЬ -- КОЛІЙНА ДІЛЯНКА -- ПУТЕВОЙ УЧАСТОК -- ІМІТАЦІЙНА МОДЕЛЬ -- ИМИТАЦИОННАЯ МОДЕЛЬ -- АДЕКВАТНІСТЬ -- АДЕКВАТНОСТЬ -- НЕЙРО-НЕЧІТКЕ МОДЕЛЮВАННЯ -- НЕЙРО-НЕЧЕТКОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- РУХОМА ОДИНИЦЯ -- ПОДВИЖНАЯ ЕДИНИЦА
Анотація: Дисертаційна робота присвячена вирішенню науково – прикладного завдання науково-прикладного завдання підвищення достовірності виявлення рухомих транспортних одиниць на колійних ділянках шляхом формування завадозахищених методів їх контролю й удосконалення шлейфових датчиків. У роботі обґрунтовано й теоретично встановлено можливість удосконалення методів і засобів контролю зайнятості або вільності певної колійної ділянки за допомогою синтезованого індуктивно-дротового датчика. Розроблено та перевірено на адекватність імітаційні нейромережні моделі функціонування датчика, що дає змогу прогнозувати й контролювати ситуацію на певній ділянці колії в різних умовах, зокрема під дією імпульсних та гармонічних завад: від тягового струму, блукаючих струмів, внаслідок зміни кліматичних умов, що дасть змогу врахувати вплив дестабілізуючих факторів на роботу датчика. Розроблено і запатентовано пристрій контролю проходження відчепа, що дало змогу врахувати експлуатаційні особливості функціонування рухомих одиниць. Після розрахунку економічної ефективності від впровадження цього інвестиційного проекту очікується, що загальна сума чистої приведеної вартості заходу з урахуванням зміни вартості грошей у часі складе 294072,58 грн.

Перейти к внешнему ресурсу: полный текст

Дод.точки доступу:
Український державний університет залізничного транспорту
Свободных экз. нет

625.033.37:625.42(043.3)
І-75


    Йосифович, Р. М.
    Наукове обґрунтування і практичне вирішення проблеми підвищення експлуатаційного ресурсу рейок Київського метрополітену [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.06 / Р. М. Йосифович ; Держ. екон.-технолог. ун-т трансп. - Електрон. текстові дан. - Київ : ДЕТУТ, 2015. - 890 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
УДК
Рубрики: Рейки
   Рельсы

   Метрополітени

   Метрополитены

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЗАЛІЗНИЧНІ РЕЙКИ -- ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЕ РЕЛЬСЫ -- КОЛІЇ МЕТРОПОЛІТЕНУ -- ПУТИ МЕТРОПОЛИТЕНА -- РЕСУРС ЕКСПЛУАТАЦІЇ -- РЕСУРС ЭКСПЛУАТАЦИИ -- ДЕФЕКТИ РЕЙОК -- ДЕФЕКТЫ РЕЛЬСОВ -- ПОВЕРХНЯ КОЧЕННЯ -- ПОВЕРХНОСТЬ КАТАНИЯ -- КОНТАКТНА ВЗАЄМОДІЯ -- КОНТАКТНОЕ ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ
Анотація: Дисертація присвячена науковому обґрунтуванню і практичному вирішенню проблеми підвищення експлуатаційного ресурсу рейок Київського метрополітену шляхом додаткового використання залишкового ресурсу рейок з дефектами контактно-втомного походження на поверхні кочення голівки. Методами математичної статистики встановлена графо-аналітична залежність вилучення рейок з експлуатації за причиною появи контактно-втомних дефектів виду 11.2-11.1 на поверхні кочення головки рейок, від пропущеного тоннажу. Результати статистичних досліджень вилучених з експлуатації дефектних рейок, в залежності від пропущеного тоннажу, дозволили спрогнозувати терміни служби рейок по дефектності. Теоретичними розрахунками, з використанням різних розрахункових методик, в тому числі метода кінцевих елементів (МКЕ), визначено напружено-деформований стан рейок типу Р50 в зоні контактної взаємодії колеса і рейки на поверхні кочення головки для експлуатаційних умов Київського метрополітену. Проведені стендові експериментальні випробування дослідних зразків дефектних рейок, вилучених з експлуатації, на багатоциклову витривалість з метою визначення їх залишкового ресурсу, а також випробування на злам при дії граничного вертикального навантаження. Результати виконаних стендових лабораторних випробувань дослідних зразків дефектних рейок з дефектами контактно-втомного походження, які були вилучені з експлуатації згідно діючих нормативів, дозволили визначити залишковий ресурс для дефектних рейок типу Р50 для умов експлуатації метрополітену. На основі виконаних досліджень розроблені нові нормативні терміни служби рейок типів Р50 і Р65 для різних категорій колій для умов Київського метрополітену, нові норми збільшено відносно існуючих відповідно на 33,3% для Р50 і 16,7% для Р65. Нові нормативи затверджені Київським метрополітеном і внесені у нову редакцію «Технічних умов на експлуатацію рейок».

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Йосифович, Р. Н.; Державний економіко-технологічний університет транспорту
Свободных экз. нет

656.61.052/К 54-277916

    Князь, О. І.
    Удосконалення методів і засобів дистанційного спостереження навігаційних об'єктів на шляху судна [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.13 / О. І. Князь ; Одес. нац. мор. акад. - Електрон. текстові дан. - Одеса : Одеська національна морська академія, 2015. - 935 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Морський транспорт
   Морской транспорт

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВІГАЦІЙНІ ОБ’ЄКТИ -- НАВИГАЦИОННЫЕ ОБЪЕКТЫ -- СКЛАДНИЙ СИТУАЦІЙНИЙ СТАН СЕРЕДОВИЩА -- СЛОЖНОЕ СИТУАЦИОННОЕ СОСТОЯНИЕ СРЕДЫ -- ДИСТАНЦІЙНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ НАБЛЮДЕНИЕ -- МЕТОДИ ПОЛЯРИЗАЦІЙНОЇ СЕЛЕКЦІЇ -- МЕТОДЫ ПОЛЯРИЗАЦИОННОЙ СЕЛЕКЦИИ -- ПОЛЯРИЗАЦІЙНІ ПАРАМЕТРИ -- ПОЛЯРИЗАЦИОННЫЕ ПАРАМЕТРЫ -- ЙМОВІРНІСНО-СТАТИСТИЧНИЙ МЕТОД -- ВЕРОЯТНОСТНО-СТАТИСТИЧЕСКИЙ МЕТОД -- ГІДРОМЕТЕОРОЛОГІЧНІ УТВОРЕННЯ -- ГИДРОМЕТЕОРОЛОГИЧЕСКИЕ ОБРАЗОВАНИЯ
Анотація: Дисертаційна робота присвячена удосконаленню методів і засобів дистанційного спостереження навігаційних об'єктів на шляху судна.Мета дисертаційного дослідження - підвищення безпеки судноводіння в умовах складного ситуаційного стану атмосфери засобами дистанційного спостереження.Вирішуване завдання представлено процесом вдосконалення методів і технічних засобів дистанційного спостереження навігаційних об'єктів в складних погодних і ситуаційних умовах середовища на шляху судна. Синтезовані методи поляризаційної селекції радіолокаційних сигналів при дистанційному виявленні, розпізнаванні, спостереженні та супроводженні об’єктів за допомогою розробленого радіолокаційного поляриметра.Теоретично обґрунтована можливість відмінності поляризаційних параметрів електромагнітної хвилі, яка розсіяна над навігаційним об’єктом та гідрометеорологічним фоном, шляхом використання ймовірнісно-статистичного методу обробки радіолокаційної інформації.Отримані результати теоретичних та експериментальних досліджень дозволяють підвищити безпеку судноводіння у складних ситуаційних умовах довкілля.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Князь, А. И.; Одеська національна морська академія
Свободных экз. нет

629.561.4:502(043.3)
К 83


    Кропивницький, В. С.
    Метод оцінки експлуатаційної ефективності використання водного транспортного засобу з дотриманням вимог охорони довкілля [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20 / В. С. Кропивницький ; Київ. держ. акад. вод. трансп. ім. гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного. - Електрон. текстові дан. - Київ : Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного, 2016. - 813 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Водний транспорт
   Водный транспорт

   Охорона довкілля

   Охрана окружающей среды

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ВОДНИЙ ТРАНСПОРТНИЙ ЗАСІБ -- ВОДНОЕ ТРАНСПОРТНОЕ СРЕДСТВО -- ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЕФЕКТИВНІСТЬ -- ЭКСПЛУАТАЦИОННАЯ ЭФФЕКТИВНОСТЬ -- ЕРГАТИЧНА СИСТЕМА -- ЭРГАТИЧЕСКАЯ СИСТЕМА -- КЕРОВАНІСТЬ -- УПРАВЛЯЕМОСТЬ -- АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНІ РОБОТИ -- АВАРИЙНО-СПАСАТЕЛЬНЫЕ РАБОТЫ
Анотація: Дисертація присвячена питанням оцінки експлуатаційної ефективності використання водного транспортного засобу при виконанні визначених цільових завдань з дотриманням вимог охорони довкілля. Розроблено комплекс показників виконання цільових завдань та критерії ефективності використання водного транспортного засобу, що враховують особливості діапазонів змінення експлуатаційних показників залежно від виду цільового завдання. Проведено математичне моделювання процесу функціонування водного транспортного засобу з урахуванням впливу мілководдя на характеристики керованості судна та удосконалення його тактико-технічних характеристик під час виконання цільових завдань. Розроблено методику компонування цільового устаткування на борту водного транспортного засобу з урахуванням пристосованості водного транспортного засобу до дій особового складу. Підвищено функції ергатичної системи водного транспортного засобу за допомогою вибору раціонального способу взаємодії операторів з технічними системами на підставі їх антропометричних параметрів.Результати цих досліджень впроваджено у діяльність товариств з обмеженою відповідальністю «Компанія ТИТАЛ», «УМС-Бот», а також у навчальному процесі Українського науково-дослідного інституту цивільного захисту.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного
Свободных экз. нет

629.4.016/.018(043.3)
М 33


    Матвієнко, С. А.
    Підвищення ефективності визначення характеристик тяги поїздів на підставі даних дослідних поїздок [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.07 / С. А. Матвієнко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Електрон. текстові дан. - Сєвєродонецьк : Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля, 2015. - 503 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Подвижной состав
   Рухомий склад

Кл.слова (ненормовані):
ТЯГА ПОЇЗДІВ -- ТЯГА ПОЕЗДОВ -- ЕКСПЛУАТАЦІЙНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ -- ЭКСПЛУАТАЦИОННЫЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ -- ЛОКОМОТИВ -- ДОСЛІДНІ ПОЇЗДКИ -- ОПЫТНЫЕ ПОЕЗДКИ -- МОДЕЛЮВАННЯ -- МОДЕЛИРОВАНИЕ -- РЕЖИМИ КЕРУВАННЯ -- РЕЖИМЫ УПРАВЛЕНИЯ -- АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ
Анотація: Дисертація присвячена вирішенню науково-практичного завдання, яке полягає в підвищенні ефективності визначення експлуатаційних характеристик та норм тяги поїздів шляхом доповнення натурних випробувань обчислювальними експериментами на ЕОМ. Адекватність розрахункової моделі до конкретних експлуатаційних умов досягається коригуванням її складових характеристик за допомогою поправочних коефіцієнтів. З цією метою було обґрунтовано принцип коригування окремих характеристик моделі, визначено основні параметри її чисельної реалізації, обрано критерії та метод оптимізації режимів керування, а також розроблено алгоритми відповідних процедур. На підставі результатів обчислювальних експериментів та порівняння їх із даними натурних дослідних поїздок вдалося підтвердити очікуване підвищення точності модельних розрахунків за пропонованим принципом. Наведено приклади визначення основних характеристик тяги поїздів, таких як критична маса складу, графік руху та режими керування рухом поїзда, витрати паливно-енергетичних ресурсів. Досліджено стійкість отриманих показників при зміні технічного стану локомотива та параметрів складу поїзда. Впроваджені результати роботи підвищують ефективність визначення характеристик тяги поїздів, покращують якісний рівень випробувань локомотивів під час дослідних поїздок, а також сприяють підвищенню енергетичної ефективність локомотивів в експлуатації.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля (Сєвєродонецьк)
Свободных экз. нет

656.224.073.52(043.3)
О-35


    Овчаренко, C. М.
    Удосконалення системи контролю за доставкою вантажів на залізничному транспорті [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.01 / C. М. Овчаренко ; Держ. екон.-технолог. ун-т трансп. - Електрон. дан. Електрон. текстові дан. - Київ : Державний економіко-технологічний університет транспорту, 2015. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Вантажні перевезення
   Грузовые перевозки

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ДОСТАВКА ВАНТАЖІВ -- ДОСТАВКА ГРУЗОВ -- ГРАФІК ДОСТАВКИ ВАНТАЖІВ -- ГРАФИК ДОСТАВКИ ГРУЗОВ -- КОНТРОЛЬНО-ЧАСОВІ ТОЧКИ -- КОНТРОЛЬНО-ВРЕМЕННЫЕ ТОЧКИ -- МОНІТОРИНГ -- МОНИТОРИНГ -- ФУНКЦІЇ КОНТРОЛЮ -- ФУНКЦИИ КОНТРОЛЯ -- ПОКАЗНИКИ РОБОТИ -- ПОКАЗАТЕЛИ РАБОТЫ -- АНАЛІЗ ГРАФІКА ДОСТАВКИ -- АНАЛИЗ ГРАФИКА ДОСТАВКИ -- ДИСПЕТЧЕРСЬКИЙ АПАРАТ -- ДИСПЕТЧЕРСКИЙ АППАРАТ
Анотація: Дисертацію присвячено питанням удосконалення системи контролю за доставкою вантажів на залізничному транспорті.Вперше запропоновано теоретико-множинну модель контролю за доставкою вантажів та метод контрольно-часових точок для моделювання процесу доставки вантажів та контролю виконання графіків доставки вантажів. Розроблено систему показників якості виконання графіку доставки вантажів залізничним транспортом. Дістали подальшого розвитку методичний підхід до удосконалення процесу доставки шляхом запровадження прогнозного графіку руху поїздів та методи аналізу графіку доставки вантажів щодо встановлення узагальнених результуючих причин затримок. Результати роботи впроваджено у виробництво та навчальний процес на залізничному транспорті. Робота складається зі вступу, чотирьох розділів, загальних висновків, переліку використаних джерел та додатків.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Овчаренко, С. Н.; Державний економіко-технологічний університет транспорту
Свободных экз. нет

656.13.052.8(043.3)
О-76


    Осташевський, С. А.
    Теоретичні основи та практичні методи оцінки та підвищення ефективності системи «автомобіль – водій – дорога» [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.01 / С. А. Осташевський ; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. - Електрон. текстові дан. - Харків : Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015. - 1,92 МБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Автомобільний транспорт
   Автомобильный транспорт

   Ергономіка

   Эргономика

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- БЕЗПЕКА РУХУ -- БЕЗОПАСНОСТЬ ДВИЖЕНИЯ -- СИСТЕМА «АВТОМОБІЛЬ – ВОДІЙ – ДОРОГА» -- СИСТЕМА «АВТОМОБИЛЬ – ВОДИТЕЛЬ – ДОРОГА» -- ПІДГОТОВКА ВОДІЇВ -- ПОДГОТОВКА ВОДИТЕЛЕЙ -- КЕРОВАНІСТЬ АВТОМОБІЛІВ -- УПРАВЛЯЕМОСТЬ АВТОМОБИЛЕЙ -- МАЙСТЕРНІСТЬ КЕРУВАННЯ АВТОМОБІЛЕМ -- МАСТЕРСТВО УПРАВЛЕНИЯ АВТОМОБИЛЕМ -- ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСПОРТУ -- ЭФФЕКТИВНОСТЬ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ТРАНСПОРТА -- УСПІШНІСТЬ НАВЧАННЯ ВОДІННЮ -- УСПЕШНОСТЬ ОБУЧЕНИЯ ВОЖДЕНИЮ
Анотація: Дисертація присвячена вирішенню науково-практичної проблеми розробки методів керування автомобілем як транспортним засобом щодо функціонування в ергатичній системі «автомобіль – водій – дорога» у завданні підвищення ефективності використання транспорту та безпеки його руху. З цією метою досліджується діяльність водія в системі «автомобіль – водій – дорога» з точки зору особливостей її функціонування в режимі «стеження» за заданим маршрутом та курсом руху. Для визначення показників сприйняття водієм параметрів руху розроблено концептуальну модель керування автомобілем. Застосовано факторний аналіз методом головних компонент та встановлено основні фактори, які впливають на кількість ДТП. Розроблено показники ефективності системи «автомобіль – водій – дорога» і вдосконалено методи та моделі її оцінки. Набули подальшого розвитку методи і засоби навчання водінню й експериментального дослідження ефективності функціонування системи «автомобіль – водій – дорога». Для перевірки достовірності та ефективності розроблених методів і засобів проведено порівняльний аналіз успішності навчання контрольної й експериментальної груп водіїв.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова
Свободных экз. нет

656.11(043.3)
С 30


    Семченко, Н. О.
    Емпірико-аналітичне визначення параметрів транспортних потоків у центральних частинах міст [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.01 / Н. О. Семченко ; Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Електрон. текстові дан. - Харків, 2015. - 811 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Міський транспорт
   Городской транспорт

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЦЕНТРАЛЬНА ЧАСТИНА МІСТА -- ЦЕНТРАЛЬНАЯ ЧАСТЬ ГОРОДА -- ВУЛИЧНО-ДОРОЖНЯ МЕРЕЖА -- УЛИЧНО-ДОРОЖНАЯ СЕТЬ -- ТРАНСПОРТНИЙ ПОТІК -- ТРАНСПОРТНЫЙ ПОТОК -- ПАРАМЕТРИ ТРАНСПОРТНОГО ПОТОКУ -- ПАРАМЕТРЫ ТРАНСПОРТНОГО ПОТОКА -- ЕМПІРИКО-АНАЛІТИЧНИЙ ПІДХІД ДО МОДЕЛЮВАННЯ -- ЭМПИРИКО-АНАЛИТИЧЕСКИЙ ПОДХОД К МОДЕЛИРОВАНИЮ
Анотація: У дисертаційній роботі вирішено науково-прикладне завдання короткострокового оперативного визначення інтенсивності транспортного потоку на мережі з використанням емпірико-аналітичного підходу, за якого вимірювання параметрів транспортного потоку на входах у район управління здійснюється за допомогою детекторів транспорту, а на внутрішніх локальних об’єктах визначається моделюванням. Упровадження емпірико-аналітичного методу в автоматизованих системах управління дорожнім рухом дозволить скоротити кількість детекторів на 43-46% залежно від площі району управління й отримати суттєвий економічний ефект. За результатами експерименту отримано апроксимуючі моделі параметрів логарифмічно нормального ймовірностного закону розподілу часових інтервалів у щільних транспортних потоках, питома інтенсивність яких перевищує 600 авт./год., визначена зміна основних характеристик групи транспортних засобів у транспортному потоці за руху перегоном з урахуванням його інтенсивності і відстані від групоутворювального об’єкта.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Семченко, Н. А.; Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Свободных экз. нет

629.424.14(043.3)
С 40


    Сиротенко, Ю. В.
    Удосконалення характеристик маневрових тепловозів з урахуванням місця їх експлуатації [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.07 / Ю. В. Сиротенко ; Український державний університет залізничного транспорту. - Електрон. текстові дан. - Харків, 2016. - 933 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Тепловози
   Тепловозы

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- СОРТУВАЛЬНА ГІРКА -- СОРТИРОВОЧНАЯ ГОРКА -- МАНЕВРОВА РОБОТА -- МАНЕВРОВАЯ РАБОТА -- НАВАНТАЖЕННЯ -- НАГРУЗКА -- ПОТУЖНІСТЬ -- МОЩНОСТЬ -- РЕЖИМ -- РОЗГІН -- РАЗГОН -- ХАРАКТЕРИСТИКА
Анотація: Дисертаційна робота присвячена вирішенню актуального науково-прикладного завдання - удосконаленню характеристик маневрових тепловозів з адаптацією до місця їх експлуатації. Досліджений розвиток та сучасні підходи до формування характеристик маневрових тепловозів. Проведений аналіз і визначені характерні режими роботи маневрових тепловозів у різних місцях їх роботи. На основі геометричної інтерпретації та оптимізації параметрів за універсальною трьохпараметровою характеристикою дизеля тепловоза ЧМЕ3 розроблена математична модель, за якою визначений критерій та отримані математичні залежності з коригувальним множником. Модель запропоновано як основу з визначення потрібної потужності для різних місць експлуатації маневрового тепловоза. Запропонований метод виділення і розрахунку складових гіркових маневрових операцій, який дозволяє визначати їх основні характеристики, на основі якого проведений розрахунок з оцінкою ефективності використання маневрового тепловоза з бустерним unit-модулем у порівнянні з існуючим. Розглянуті пропозиції щодо застосування на маневровому тепловозі навантажувальної характеристики на часткових режимах та запропонована спеціальна приставка до регулятора частоти обертання колінчастого валу дизеля.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Український державний університет залізничного транспорту
Свободных экз. нет

629.5.06(043.3)
С 75


    Стадник, О. І.
    Метод оптимізації процесу відновлення суднових комплексів в умовах експлуатації [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20 / О. І. Стадник ; Київ. держ. акад. вод. трансп. ім. гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного. - Електрон. текстові дан. - Київ, 2015. - 22 с., 674 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Водний транспорт
   Водный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ТЕХНІЧНА ЕКСПЛУАТАЦІЯ -- ТЕХНИЧЕСКАЯ ЭКСПЛУАТАЦИЯ -- СИСТЕМА ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ -- СИСТЕМА ТЕХНИЧЕСКОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- СУДНОВІ КОМПЛЕКСИ -- СУДОВЫЕ КОМПЛЕКСЫ -- ПІДСИСТЕМА ВІДНОВЛЕННЯ СУДНОВИХ КОМПЛЕКСІВ -- ПОДСИСТЕМА ВОССТАНОВЛЕНИЯ СУДОВЫХ КОМПЛЕКСОВ -- ЗАСОБИ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО КОНТРОЛЮ -- СРЕДСТВА ЭКСПЛУАТАЦИОННОГО КОНТРОЛЯ
Анотація: Дисертація присвячена питанням підвищення ефективності процесу техніч-ного обслуговування і ремонту суден для забезпечення необхідного рівня технічної придатності суден в сучасних умовах. Для цього в дисертації на основі аналізу чинників, що впливають на рівень технічної придатності суден в сучасних умовах та існуючого методичного апарату щодо дослідження ефективності процесів техні-чної експлуатації, розроблено методику обґрунтування організації процесу віднов-лення суднових комплексів в умовах експлуатанта. Для вирішення даного науково-го завдання було розроблено математичну модель процесу технічного обслугову-вання і ремонту суднових комплексів. На відміну від існуючих розроблена модель враховує недосконалість засобів експлуатаційного контролю, можливість само-стійного проявлення відмови та можливість отримання чисельних значень основ-них показників ефективності процесу ТО і Р. Математична модель була покладена в основу розробленої методики, яка на відміну від існуючих методик формування техніко-економічних оцінок ефективності функціонування технічних систем врахо-вує вплив організації підсистеми відновлення об'єктів суднового обладнання на ефективність процесу технічного обслуговування і ремонту.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Стадник, А. И.; Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного
Свободных экз. нет

629.7.017(043.3)
Я 93


    Яцко, М. М.
    Методи та моделі синтезу системи відновлення навігаційного обладнання повітряних суден за рахунок підвищення їх експлуатаційної готовності [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.13 / М. М. Яцко ; Відокремл. структур. підрозділ Нац. авіац. ун-ту "Кіровоград. льотна акад. Нац. авіац. ун-ту". - Електрон. текстові дан. - Кіровоград, 2015. - 24 с., 592 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Авіація
   Авиация

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- НАВІГАЦІЙНЕ ОБЛАДНАННЯ -- НАВИГАЦИОННОЕ ОБОРУДОВАНИЕ -- СИСТЕМА ВІДНОВЛЕННЯ НАВІГАЦІЙНОГО ОБЛАДНАННЯ -- СИСТЕМА ВОССТАНОВЛЕНИЯ НАВИГАЦИОННОГО ОБОРУДОВАНИЯ -- ЗАСОБИ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО КОНТРОЛЮ -- СРЕДСТВА ЭКСПЛУАТАЦИОННОГО КОНТРОЛЯ -- МАТЕМАТИЧНЕ ОЧІКУВАННЯ ПЕРІОДУ РЕГЕНЕРАЦІЇ -- МАТЕМАТИЧЕСКОЕ ОЖИДАНИЕ ПЕРИОДА РЕГЕНЕРАЦИИ -- СТАЦІОНАРНИЙ КОЕФІЦІЄНТ ГОТОВНОСТІ -- СТАЦИОНАРНЫЙ КОЭФФИЦИЕНТ ГОТОВНОСТИ
Анотація: Дисертація присвячена питанням підвищення ефективності процесу технічної експлуатації літальних апаратів за рахунок удосконалення системи відновлення навігаційного обладнання. На основі розроблених методів та моделей синтезу системи відновлення навігаційного обладнання літальних апаратів вибраний раціональний склад засобів ремонтних органів типу регіональна база ремонту для забезпечення необхідного рівня справності та готовності авіаційної техніки в сучасних умовах.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Яцко, М. Н.; Відокремлений структурний підрозділ Національного авіаційного університету "Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету"
Свободных экз. нет

658.5.015.14:656.222.3(043.3)
Б 89


    Брусенцов, О. В.
    Контроль рівня працездатності залізничних операторів як ергономічний засіб зниження виробничих ризиків [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.01.04 / О. В. Брусенцов ; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. - Електрон. текстові дан. - Харків, 2016. - 522 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Залізничний транспорт
   Железнодорожный транспорт

   Ергономіка

   Эргономика

Кл.слова (ненормовані):
ВИРОБНИЧІ РИЗИКИ -- ПРОИЗВОДСТВЕННЫЙ РИСК -- ЗАЛІЗНИЧНІ ОПЕРАТОРИ -- ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЕ ОПЕРАТОРЫ -- ПРОФЕСІЙНА НАДІЙНІСТЬ -- ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ НАДЕЖНОСТЬ -- КОНТРОЛЬ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ -- КОНТРОЛЬ РАБОТОСПОСОБНОСТИ -- АДАПТАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ -- АДАПТАЦИОННЫЙ ПОТЕНЦИАЛ -- АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ
Анотація: У дисертаційній роботі вирішено науково-прикладну задачу вдосконалення ергономічного забезпечення залізничного транспорту з метою зниження виробничих ризиків шляхом контролю трендової частини рівня працездатності залізничних операторів, як елемента ризик-управління. Визначено аналітичну залежність рівня професійної надійності залізничних операторів від показників, що входять у трендову частину рівня працездатності, а саме адаптаційного потенціалу та біологічного віку. Експериментально доведено, що адаптаційний потенціал має зв’язки з особистісними особливостями, які мають гендерні відмінності. Визначено, що введення контролю трендової частини рівня працездатності дозволяє знизити рівень виробничих ризиків на залізничному транспорті. Для цього удосконалено метод кількісної оцінки цієї складової шляхом застосування кластерного аналізу та методу головних компонент на основі реального масиву даних, отриманих при обстеженні діючих операторів, дає змогу проводити інтегральну оцінку рівня працездатності залізничних операторів на підставі врахування їх біологічного віку та адаптаційного потенціалу.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова (Харків)
Свободных экз. нет

656.61.052.484(043.3)
Б 91


    Бурмака, О. І.
    Розробка методу вибору стратегії розходження в ситуації надзвичайного зближення суден [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.13 / О. І. Бурмака ; Нац. ун-т "Одес. мор. акад.". - Електрон. текстові дан. - Одеса, 2016. - 775 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Морський транспорт
   Морской транспорт

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- БЕЗПЕКА СУДНОВОДІННЯ -- БЕЗОПАСНОСТЬ СУДОВОЖДЕНИЯ -- ПОПЕРЕДЖЕННЯ ЗІТКНЕНЬ СУДЕН -- ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ СТОЛКНОВЕНИЙ СУДОВ -- НАДЗВИЧАЙНЕ ЗБЛИЖЕННЯ -- ЧРЕЗМЕРНОЕ СБЛИЖЕНИЕ -- ЕКСТРЕМАЛЬНА СТРАТЕГІЯ РОЗХОДЖЕННЯ -- ЭКСТРЕМАЛЬНАЯ СТРАТЕГИЯ РАСХОЖДЕНИЯ -- ІМІТАЦІЙНА МОДЕЛЬ -- ИМИТАЦИОННАЯ МОДЕЛЬ
Анотація: У роботі розглянута розробка методу формування екстреної стратегії розходження в ситуації надзвичайного зближення суден з урахуванням заважаючих чинників і динаміки судна.Формалізовано опис ситуації надмірного зближення судна з ціллю і визначення максимальної дистанції найкоротшого зближення. Встановлено, що ситуація надмірного зближення реалізується у разі, коли максимальна дистанція найкоротшого зближення не перевищує по величині мінімальну гранично-допустиму дистанцію зближення і отримано аналітичний вираз вказаної умови. Отримані аналітичні вирази для мінімальної гранично-допустимої дистанції зближення трьох форм, що найчастіше зустрічаються: круга, еліпса і прямокутника. Отримана процедура формування стратегії екстреного розходження і складу її структури, яка в загальному випадку може містити до п'яти етапів. Розроблена процедура розрахунку параметрів першого етапу стратегії екстреного розходження, яка передбачає відворот судна з програмної траєкторії на курс екстреного ухилення і отримано спосіб розрахунку параметрів її подальших етапів. Запропоновано метод екстреного розходження судна з ціллю при надмірному зближенні на попутних курсах. Розглянуто урахування інерційності судна при розрахунку параметрів маневру екстреного розходження. Приведені результати імітаційного моделювання методу вибору екстреної стратегії розходження і отримані оцінки моделі поворотності з експери-ментальних спостережень повороту судна в реальних умовах експлуатації. Ключові слова: безпека судноводіння, попередження зіткнень суден, надзвичайне зближення, екстремальна стратегія розходження, імітаційна модель.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Бурмака, А. И.; Національний університет "Одеська морська академія" (Одеса)
Свободных экз. нет