І-75 Йосифович, Р. М. Наукове обґрунтування і практичне вирішення проблеми підвищення експлуатаційного ресурсу рейок Київського метрополітену [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.06 / Р. М. Йосифович ; Держ. екон.-технолог. ун-т трансп. - Електрон. текстові дан. - Київ : ДЕТУТ, 2015. - 890 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
Рельсы Метрополітени Метрополитены Кл.слова (ненормовані): АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЗАЛІЗНИЧНІ РЕЙКИ -- ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЕ РЕЛЬСЫ -- КОЛІЇ МЕТРОПОЛІТЕНУ -- ПУТИ МЕТРОПОЛИТЕНА -- РЕСУРС ЕКСПЛУАТАЦІЇ -- РЕСУРС ЭКСПЛУАТАЦИИ -- ДЕФЕКТИ РЕЙОК -- ДЕФЕКТЫ РЕЛЬСОВ -- ПОВЕРХНЯ КОЧЕННЯ -- ПОВЕРХНОСТЬ КАТАНИЯ -- КОНТАКТНА ВЗАЄМОДІЯ -- КОНТАКТНОЕ ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ Анотація: Дисертація присвячена науковому обґрунтуванню і практичному вирішенню проблеми підвищення експлуатаційного ресурсу рейок Київського метрополітену шляхом додаткового використання залишкового ресурсу рейок з дефектами контактно-втомного походження на поверхні кочення голівки. Методами математичної статистики встановлена графо-аналітична залежність вилучення рейок з експлуатації за причиною появи контактно-втомних дефектів виду 11.2-11.1 на поверхні кочення головки рейок, від пропущеного тоннажу. Результати статистичних досліджень вилучених з експлуатації дефектних рейок, в залежності від пропущеного тоннажу, дозволили спрогнозувати терміни служби рейок по дефектності. Теоретичними розрахунками, з використанням різних розрахункових методик, в тому числі метода кінцевих елементів (МКЕ), визначено напружено-деформований стан рейок типу Р50 в зоні контактної взаємодії колеса і рейки на поверхні кочення головки для експлуатаційних умов Київського метрополітену. Проведені стендові експериментальні випробування дослідних зразків дефектних рейок, вилучених з експлуатації, на багатоциклову витривалість з метою визначення їх залишкового ресурсу, а також випробування на злам при дії граничного вертикального навантаження. Результати виконаних стендових лабораторних випробувань дослідних зразків дефектних рейок з дефектами контактно-втомного походження, які були вилучені з експлуатації згідно діючих нормативів, дозволили визначити залишковий ресурс для дефектних рейок типу Р50 для умов експлуатації метрополітену. На основі виконаних досліджень розроблені нові нормативні терміни служби рейок типів Р50 і Р65 для різних категорій колій для умов Київського метрополітену, нові норми збільшено відносно існуючих відповідно на 33,3% для Р50 і 16,7% для Р65. Нові нормативи затверджені Київським метрополітеном і внесені у нову редакцію «Технічних умов на експлуатацію рейок». Перейти к внешнему ресурсу: повний текст Дод.точки доступу: Йосифович, Р. Н.; Державний економіко-технологічний університет транспорту Свободных экз. нет |
В 14 Вакуленко, Л. І. Удосконалення технології обробки суцільнокатаних залізничних коліс з метою запобігання ушкоджень поверхні кочення [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.07 / Л. І. Вакуленко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ, 2015. - 523 КБ. - Назва з титул. екрана. - Електрон. версія друк. публікації +електрон. носій. +папер. носій Примітки про походження: Прим. 8021а : ДНУЗТ. Прим. 581/А : Диск. ДНУЗТ.
Рухомий склад Кл.слова (ненормовані): АВТОРЕФЕРАТ -- КОЛЕСА ПОДВИЖНОГО СОСТАВА -- КОЛЕСА РУХОМОГО СКЛАДУ -- поверхня кочення -- повехность катания -- проковзування -- проскальзывание -- неметалеве включення -- неметаллическое включение -- eaDNURT -- РЕПОЗИТАРІЙ -- РЕПОЗИТАРИЙ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ Перейти к внешнему ресурсу: В репозитарії eaDNURT Дод.точки доступу: Вакуленко, Л. И.; Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна Свободных экз. нет |