339
   О-50


    Окландер, М. А.
    Маркетингова цінова політика [Електронний ресурс] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / М. А. Окландер, О. П. Чукурна. - Київ : Центр учбової літератури, 2012. - 928 КБ. - Загол. з титул. екрану. - ISBN 978-611-01-0316-9 : 00.00 р.
Рек. МОН України
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЦІНОУТВОРЕННЯ -- ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ -- МЕТОДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ -- МЕТОДЫ ЦЕНООБРАЗОВАНИЯ -- ОПТИМІЗАЦІЯ ЦІН -- ОПТИМИЗАЦИЯ ЦЕН -- ЦІНОВІ РИЗИКИ -- ЦЕНОВЫЕ РИСКИ -- ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН -- ГОСУДАРСТВЕННОЕ РЕГУЛИРОВАНИЕ ЦЕН -- ЦІНА БРЕНДУ -- ЦЕНА БРЕНДА -- ІНТЕРНЕТ-ЦІНОУТВОРЕННЯ -- ИНТЕРНЕТ-ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК -- УЧЕБНОЕ ПОСОБИЕ

Перейти к внешнему ресурсу: сайт ЦУЛ,
Перейти к внешнему ресурсу: для доступу до повного тексту потрібна авторизація (БД "Книги та ін.")

Дод.точки доступу:
Чукурна, О. П.
Свободных экз. нет