Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Каталог книг- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Статті, доповіді, тези (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
11
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-11
1.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/Н 78
Автор(и)
: Ноздрева Р.Б., Цыгичко Л.И.
Назва
: Маркетинг : как побеждать на рынке : общественно-политическая литература
Вихідні дані
: М.: Финансы и статистика, 1991
Кільк.характеристики
:304с.
ISBN, Ціна
5-279-00861-3: 10.00 грн
УДК
: 339.138
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетинг--рынок--ценовая политика--сбытовая политика--
коммуникационная политика
--стратегическое планирование--планирование стратегическое--конъюнктура рынка--товарная политика
Примірники
:АУЛ(1)
Вільні
: АУЛ(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У339/Г 20
Автор(и)
: Гаркавенко С.С.
Назва
: Маркетинг : Підручник для вузів . -5-е вид. , доп.
Вихідні дані
: К.: Лібра, 2007
Кільк.характеристики
:720 с
Примітки
: Затв. МО і науки України
ISBN, Ціна
978-966-7035-89-1:
УДК
: 339.138(075.8)
Предметні рубрики:
маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): товарна політика--цінова політика--політика розподілу--комунікаційна політика--товарная политика--ценовая политика--политика распределения--
коммуникационная политика
Примірники
: всього 2: АУЛ(21), АХЛ(1)
Вільні
: АУЛ(21), АХЛ(1)
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 656.2/А 16
Автор(и)
: Абрамов А. П., Галабурда В. Г., Иванова Е. А.
Назва
: Маркетинг на транспорте : учебник для вузов
Вихідні дані
: Москва: Желдориздат, 2001
Кільк.характеристики
:329 с
Серія:
Высшее проф. образование
ISBN, Ціна
5-94069-019-Х:
ДРНТІ
: 73.29
УДК
: 658.5:656.2(075.8):339.138(075.8)
Предметні рубрики:
Железнодорожный транспорт
Залізничний транспорт
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): транспортный рынок--транспортний ринок--прогнозирование--прогнозування--транспортные предприятия--транспортні підприємства--ценообразование--ціноутворення--
коммуникационная политика
--комунікаційна політика--тарифная политика--тарифна політика--коммерческая эффективность--комерційна ефективність--учебник--підручник
Примірники
: всього : АУЛ(5)
Вільні
: АУЛ(5)
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/Г 20
Автор(и)
: Гаркавенко С. С.
Назва
: Маркетинг : підручник для вузів . -7-е вид.
Вихідні дані
: К.: Лібра, 2010
Кільк.характеристики
:720 с
Примітки
: Предм. покажчик: с. 710-713. - Затв. МОН України
ISBN, Ціна
978-966-7035-89-1:
ДРНТІ
: 06
УДК
: 339.138(075.8)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетингові ситуації--маркетинговые ситуации--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--стратегiчний маркетинг--стратегический маркетинг--товарна політика--товарная политика--політика розподілу--политика распределения--комунікаційна політика--
коммуникационная политика
--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность--учебник--підручник
Примірники
: всього : АУЛ(15)
Вільні
: АУЛ(15)
Знайти схожі
5.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/Г 51
Автор(и)
: Гірченко Т.Д., Дубовик О.В.
Назва
: Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані
: К.: Центр навчальної літератури; К.: ІНКОС, 20072007
Кільк.характеристики
:255 с.: іл.
ISBN, Ціна
966-8347-46-3:
УДК
: 339.138(075.8)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): сучасний маркетинг--современный маркетинг--конкуренція--конкуренция--товарна політика--товарная политика--нова продукція--новая продукция--цінова політика--ценовая политика--ціноутворення--ценообразование--збут продукції--сбыт продукции--комунікаційна політика--
коммуникационная политика
--реклама--мерчандайзинг--розподіл товару--распределение товара--цільові ринки--целевые рынки--стратегія позиціонування--стратегия позиционирования--навчальний посібник--учебное пособие
Примірники
:АУЛ(1)
Вільні
: АУЛ(1)
Знайти схожі
6.
(Вільних примірників немає)
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/Г 20
Автор(и)
: Гаркавенко С.С.
Назва
: Маркетинг : підручник . -4-е вид., доп.
Вихідні дані
: Київ: Лібра, 2006
Кільк.характеристики
:718 с
Примітки
: Предм. покажчик: с. 710-713. - Бібліогр.: с. 714-717. - Затв. МОН України
ISBN, Ціна
966-7035-75-1:
ДРНТІ
: 06.81.55
УДК
: 339.138(075.8)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--стратегiчний маркетинг--стратегический маркетинг--товарна політика--товарная политика--цінова політика--ценовая политика--політика розподілу--политика распределения--комунікаційна політика--
коммуникационная политика
--маркетингові ситуації--маркетинговые ситуации--підручник--учебник
Примірники
:
Знайти схожі
7.
Форма документа
: Багатотомне видання
Шифр видання
: 06/С 92
Назва
: Збірник наукових праць/ Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. № 18: Маркетинг : теорія і практика
Вихідні дані
: Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012
Кільк.характеристики
:324 с.: рис., табл.
Колективи
: Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля, Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Примітки
: укр.рос. :
ДРНТІ
: 06.81.55
УДК
: 339.138(066)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): конкурентоспособность предприятий--конкурентоспроможність підприємств--кон'юнктура ринку--конъюнктура рынка--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--товарна політика--товарная политика--інноваційна політика--инновационная политика--цінова політика--ценовая политика--розподіл товару--распределение товара--рух товарів--движение товаров--комунікаційна політика--
коммуникационная политика
--логістика--логистика--управління маркетингом--управление маркетингом
Примірники
:АНЛ(1)
Вільні
: АНЛ(1)
Знайти схожі
8.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/Г 20
Автор(и)
: Гаркавенко С. С.
Назва
: Маркетинг : підручник для вищ. навч. закл. . -6-е вид.
Вихідні дані
: Київ: Лiбра, 2008
Кільк.характеристики
:720 с.: іл., табл.
Примітки
: Предм. покажчик: с. 710-713. - Бібліогр.: с. 714-717. - Затв. МОН України
ISBN, Ціна
978-966-7035-89-1:
ДРНТІ
: 06
УДК
: 339.138(075.8)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): учебник--підручник--маркетингові ситуації--маркетинговые ситуации--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--стратегiчний маркетинг--стратегический маркетинг--товарна політика--товарная политика--політика розподілу--политика распределения--комунікаційна політика--
коммуникационная политика
--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность
Примірники
:АУЛ(1)
Вільні
: АУЛ(1)
Знайти схожі
9.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/М 31
Автор(и)
: Маслова Т. Д., Божук С. Г., Ковалик Л. Н.
Назва
: Маркетинг : учебник для высш. учеб. завед. . -3-е изд., перераб. и доп.
Вихідні дані
: СПб.: Питер, 2008
Кільк.характеристики
:384 с.: ил., табл.
Серія:
Учебник для вузов
Примітки
: Библиогр.: с. 377-380; Глоссрий: с. 356-376
ISBN, Ціна
978-5-469-00172-0:
ДРНТІ
: 06.81.55
УДК
: 339(075.8)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): учебник--підручник--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--товарная политика--товарна політика--ценовая политика--цінова політика--
коммуникационная политика
--комунікативна політика--сбытовая политика--збутова політика
Примірники
:АУЛ(1)
Вільні
: АУЛ(1)
Знайти схожі
10.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/Г 20
Автор(и)
: Гаркавенко С. С.
Назва
: Маркетинг : Підручник для студентів екон. спец. вищ. навч. закладів
Вихідні дані
: К.: Лібра, 2004
Кільк.характеристики
:708 с.: іл., табл.
Примітки
: Предм. покажчик: с. 701-704. - Бібліогр.: с. 705-708. - Затв. МОН України
ISBN, Ціна
966-7035-41-7:
ДРНТІ
: 06.81.55
УДК
: 339.138(075.8)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--стратегiчний маркетинг--стратегический маркетинг--товарна політика--товарная политика--цінова політика--ценовая политика--політика розподілу--политика распределения--комунікаційна політика--
коммуникационная политика
--маркетингові ситуації--маркетинговые ситуации--підручник--учебник
Примірники
:АУЛ(1)
Вільні
: АУЛ(1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-11
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)