Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.81/.85:005.59/О-66-817495 рукописний текст
Автор(и) : Орлов В. В.
Назва : Управління інноваціями у маркетинговій товарній політиці підприємства : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04
Вихідні дані : Донецьк: Ред.-вид. відділ ННІІ, 2013
Кільк.характеристики :21 с.: іл., табл.
Колективи : Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
ДРНТІ : 06.81.19
УДК : 658.81/.85:005.591.6(043.3)
Предметні рубрики: Організація виробництва
Организация производства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автореферат--інновації--инновации--маркетингова товарна політика--маркетинговая товарная политика--інноваційна товарна сила--инновационная товарная сила--активність інновацій--активность инноваций--інноваційний товарний клімат--инновационный товарный климат--концепція управління інноваціями--концепция управления инновациями
Примірники :АНЛ(1)
Вільні : АНЛ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/Ч-46
Автор(и) : Череп А. В., Богма О. С., Череп О. Г.
Назва : Основи маркетингу : навч. посібник для вузів
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2014
Кільк.характеристики :225 с.: іл., табл.
Колективи : Запорізький національний університет
Примітки : Бібліогр.: с. 224-225; Термін. словник: с.215-223. - Рек. МОН України
ISBN, Ціна 978-966-2781-58-8:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний посібник--учебное пособие--маркетингова інформація--маркетинговая информация--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--сегментування ринку--сегментация рынка--конкуренція--конкуренция--цільовий маркетинг--целевой маркетинг--маркетингова товарна політика--маркетинговая товарная политика--маркетингова цінова політика--маркетинговая ценовая политика--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--маркетингова політика розподілу--маркетинговая политика распределения--дистрибуції--дистрибуции--стратегічний маркетинг--стратегический маркетинг
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)