Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Каталог книг- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Статті, доповіді, тези (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 658.81/.85:005.59/О-66-817495 рукописний текст
Автор(и)
: Орлов В. В.
Назва
: Управління інноваціями у маркетинговій товарній політиці підприємства : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04
Вихідні дані
: Донецьк: Ред.-вид. відділ ННІІ, 2013
Кільк.характеристики
:21 с.: іл., табл.
Колективи
: Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
ДРНТІ
: 06.81.19
УДК
: 658.81/.85:005.591.6(043.3)
Предметні рубрики:
Організація виробництва
Организация производства
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): автореферат--інновації--инновации--
маркетингова товарна політика
--маркетинговая товарная политика--інноваційна товарна сила--инновационная товарная сила--активність інновацій--активность инноваций--інноваційний товарний клімат--инновационный товарный климат--концепція управління інноваціями--концепция управления инновациями
Примірники
:АНЛ(1)
Вільні
: АНЛ(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/Ч-46
Автор(и)
: Череп А. В., Богма О. С., Череп О. Г.
Назва
: Основи маркетингу : навч. посібник для вузів
Вихідні дані
: Київ: Кондор, 2014
Кільк.характеристики
:225 с.: іл., табл.
Колективи
: Запорізький національний університет
Примітки
: Бібліогр.: с. 224-225; Термін. словник: с.215-223. - Рек. МОН України
ISBN, Ціна
978-966-2781-58-8:
ДРНТІ
: 06.81.55
УДК
: 339.138(075.8)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): навчальний посібник--учебное пособие--маркетингова інформація--маркетинговая информация--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--сегментування ринку--сегментация рынка--конкуренція--конкуренция--цільовий маркетинг--целевой маркетинг--
маркетингова товарна політика
--маркетинговая товарная политика--маркетингова цінова політика--маркетинговая ценовая политика--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--маркетингова політика розподілу--маркетинговая политика распределения--дистрибуції--дистрибуции--стратегічний маркетинг--стратегический маркетинг
Примірники
:АУЛ(1)
Вільні
: АУЛ(1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)