Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (8)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У У9(2)/П 70
Автор(и) : Прауде В. Р., Білий О. Б.
Назва : Маркетинг : Навч. посібник для вузів
Вихідні дані : К.: Вища шк., 1994
Кільк.характеристики :256 с.: іл.
Примітки : Затв. МОН України
ISBN, Ціна 5-11-003787-6:
ДРНТІ : 06.81.55
ББК : У9(2)21
Предметні рубрики: Маркетинг
Примірники : всього 3: АУЛ(27)
Вільні : АУЛ(27)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/К73
Автор(и) : Котлер Ф.
Назва : Основы маркетинга
Вихідні дані : М.: Бизнес-книга: "ИМА-Кросс. Плюс", 1995
Кільк.характеристики :702 с
ISBN, Ціна 5-89093-001-Х:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138
Предметні рубрики: маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управление маркетингом--управління маркетингом--сегментация рынка--маркетингова інформація--сегментація ринку--маркетинговая информация--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--маркетинговая среда--маркетингове середовище--потребительские рынки--споживчі ринки--поведение потребителей--споживча поведінка--рынок предприятий--ринок підприємств--разработка товаров--розробка товарів--установление цен--встановлення цін--ценообразование--ціноутворення--товародвижение--рух товару--распространение товаров--поширення товарів--продвижение товаров--просування товарів--управление сбытом--управління збутом--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--маркетинговые услуги--маркетингові послуги
Примірники : всього : АУЛ(2)
Вільні : АУЛ(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У339/М 13
Автор(и) : Мазаракi А.А., Чаюн Т.І., Мельник Т.М.
Назва : Мiжнародний маркетинг : Пiдручник для вузiв
Вихідні дані : К.: КДТЕУ, 2000
Кільк.характеристики :306 с
Примітки : Доп. Міносвіти і науки України
ISBN, Ціна 966-7376-62- 1:
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: маркетинг-- международный
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сегментация рынка стратегия конкуренция --сегментація ринку
Примірники : всього : АУЛ(5)
Вільні : АУЛ(5)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У339/Ф35
Автор(и) : Федько В.П., Федько Н.Г., Шапор О.А.
Назва : Маркетинг для технических вузов : Учеб. пособие для вузов
Вихідні дані : Ростов н/Д: Феникс, 2001
Кільк.характеристики :480 с
Серія: Учебники для технических вузов
ISBN, Ціна 5-222-01948-9:
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: маркетинг
Примірники : всього : АУЛ(2)
Вільні : АУЛ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У339/Ф32
Автор(и) : Федько В.П., Федько Н.Г.
Назва : Основы маркетинга : учеб. пособие для вузов . -3-е изд., доп. и перераб.
Вихідні дані : Ростов н/Д: Феникс, 2004
Кільк.характеристики :480 с
Серія: Высшее образование
ISBN, Ціна 5-222-01665-Х:
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: экономика
економіка
Примірники : всього : АУЛ(29)
Вільні : АУЛ(29)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/О-75
Автор(и) : Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В.
Назва : Основы маркетинга . -2-е европ. изд.
Вихідні дані : К.; М.; СПб.: Вильямс, 2000
Кільк.характеристики :944 с
ISBN, Ціна 5-8459-0065-4:
ДРНТІ : 10
УДК : 339.138
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегическое планирование--стратегічне планування--сегментация рынка--сегментація ринку--глобальные рынки--глобальні ринки--потребительские рынки--споживчі ринки--покупательское поведение--купівельна поведінка--маркетинговая информация--маркетингова інформація--целевой рынок--цільовий ринок--позицирование--позиціонування--конкуренция--конкуренція--ценообразование товаров--ціноутворення товарів--личная продажа--особистий продаж--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг
Примірники : всього : АУЛ(2)
Вільні : АУЛ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/М 15
Автор(и) : Максимова Т. С., Харченко І. В., Аронова В. В.
Назва : Промисловий маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012
Кільк.характеристики :228 с.: табл.
Колективи : М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Примітки : Термін. словник: с. 217-225. - Бібліогр.: с. 226-227. - Рек. МОН України
ISBN, Ціна 978-966-590-975-0:
ДРНТІ : 72.75.39
УДК : 339.138:658.8(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний посібник--учебное пособие--ринок промислових товарів--рынок промышленных товаров--кон'юнктура ринку--конъюнктура рынка--товарна політика--товарная политика--цінова політика--ценовая политика--сегментація ринку--сегментация рынка--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8:621(043.3)/П 44 рукописний текст
Автор(и) : Подвірна Т. В.
Назва : Маркетингова діяльність машинобудівних підприємств на глобальних ринках : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04
Вихідні дані : Тернопіль, 2013
Кільк.характеристики :20 с.: іл.
Колективи : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
ДРНТІ : 06.81.19
УДК : 658.8:621(043.3)
Предметні рубрики: Організація виробництва
Организация производства
Машинобудування
Машиностроение
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автореферат--глобалізація--глобализация--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность--глобальний ринок--глобальный рынок--сільськогосподарське машинобудування--сельскохозяйственное машиностроение--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--сегментація ринку--сегментация рынка--комплекс маркетингу--комплекс маркетинга
Примірники :АНЛ(1)
Вільні : АНЛ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/К 73
Автор(и) : Котлер Ф.
Назва : Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ.
Вихідні дані : М.: ИД "ИММА КРОСС", 2012
Кільк.характеристики :646 с.: ил.
Примітки : Предм. указ.: с. 643-646
ISBN, Ціна 978-5-8459-0376-1:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(075)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговая информация--маркетингова інформація--потребительские рынки--управління маркетингом--споживчі ринки--управление маркетингом--маркетинговая среда--маркетингове середовище--покупательское поведение--купівельна поведінка--потребительские рынки--споживчий ринок--сегментирование рынка--сегментація ринку--политика ценообразования--політика ціноутворення--товародвижение--товарорух--распространение товаров--розповсюдження товарів--продвижение товаров--просування товарів--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг--прямой маркетинг--прямий маркетинг--стратегическое планирование--стратегічне планування--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--арифметика маркетинга--маркетинг послуг--маркетинг услуг--маркетинговий контроль--маркетинговый контроль--реклама--роздрібна торгівля--розничная торговля--оптовая торговля--гуртова торгівля--личная продажа--особистий продаж--товарные марки--товарні марки--упаковка товаров--пакування товарів--позиционирование товаров--позиціонування товарів--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--учебник--підручник
Примірники : всього : АУЛ(3)
Вільні : АУЛ(3)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 656.2/А 42
Автор(и) : Аксенов И. М.
Назва : Маркетинг пассажирских перевозок [Електронний ресурс] : учеб. пособие; электрон. изд. комбинированного использ. на CD-ROM
Вихідні дані : Киев: Основа, 2016
Кільк.характеристики :24,4 МБ
Колективи : Хмельницкий кооперативный торгово-экономический институт
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Библиогр.: с. 210-212. - Загл. с этикетки диска. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 978-966-699-871-5:
ДРНТІ : 73.29.61
УДК : 656.224:339.138(075.8)
Предметні рубрики: Пассажирские перевозки
Пасажирські перевезення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учебное пособие--навчальний посібник--электронный ресурс--електронний ресурс--сегментация рынка--сегментація ринку--рынок транспортных услуг--ринок транспортних послуг--транспортные маркетинговые коммуникации--транспортні маркетингові комунікації--маркетинговая стратегия--маркетингова стратегія--удержание покупателей--утримання покупців
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)