Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Каталог книг- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Статті, доповіді, тези (8)
Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
10
Показані документи
с 1 за 10
1.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У У9(2)/П 70
Автор(и)
: Прауде В. Р., Білий О. Б.
Назва
: Маркетинг : Навч. посібник для вузів
Вихідні дані
: К.: Вища шк., 1994
Кільк.характеристики
:256 с.: іл.
Примітки
: Затв. МОН України
ISBN, Ціна
5-11-003787-6:
ДРНТІ
: 06.81.55
ББК
: У9(2)21
Предметні рубрики:
Маркетинг
Примірники
: всього 3: АУЛ(27)
Вільні
: АУЛ(27)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/К73
Автор(и)
: Котлер Ф.
Назва
: Основы маркетинга
Вихідні дані
: М.: Бизнес-книга: "ИМА-Кросс. Плюс", 1995
Кільк.характеристики
:702 с
ISBN, Ціна
5-89093-001-Х:
ДРНТІ
: 06.81.55
УДК
: 339.138
Предметні рубрики:
маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): управление маркетингом--управління маркетингом--сегментация рынка--маркетингова інформація--
сегментація ринку
--маркетинговая информация--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--маркетинговая среда--маркетингове середовище--потребительские рынки--споживчі ринки--поведение потребителей--споживча поведінка--рынок предприятий--ринок підприємств--разработка товаров--розробка товарів--установление цен--встановлення цін--ценообразование--ціноутворення--товародвижение--рух товару--распространение товаров--поширення товарів--продвижение товаров--просування товарів--управление сбытом--управління збутом--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--маркетинговые услуги--маркетингові послуги
Примірники
: всього : АУЛ(2)
Вільні
: АУЛ(2)
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У339/М 13
Автор(и)
: Мазаракi А.А., Чаюн Т.І., Мельник Т.М.
Назва
: Мiжнародний маркетинг : Пiдручник для вузiв
Вихідні дані
: К.: КДТЕУ, 2000
Кільк.характеристики
:306 с
Примітки
: Доп. Міносвіти і науки України
ISBN, Ціна
966-7376-62- 1:
УДК
: 339.138(075.8)
Предметні рубрики:
маркетинг-- международный
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): сегментация рынка стратегия конкуренция --
сегментація ринку
Примірники
: всього : АУЛ(5)
Вільні
: АУЛ(5)
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У339/Ф35
Автор(и)
: Федько В.П., Федько Н.Г., Шапор О.А.
Назва
: Маркетинг для технических вузов : Учеб. пособие для вузов
Вихідні дані
: Ростов н/Д: Феникс, 2001
Кільк.характеристики
:480 с
Серія:
Учебники для технических вузов
ISBN, Ціна
5-222-01948-9:
УДК
: 339.138(075.8)
Предметні рубрики:
маркетинг
Примірники
: всього : АУЛ(2)
Вільні
: АУЛ(2)
Знайти схожі
5.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У339/Ф32
Автор(и)
: Федько В.П., Федько Н.Г.
Назва
: Основы маркетинга : учеб. пособие для вузов . -3-е изд., доп. и перераб.
Вихідні дані
: Ростов н/Д: Феникс, 2004
Кільк.характеристики
:480 с
Серія:
Высшее образование
ISBN, Ціна
5-222-01665-Х:
УДК
: 339.138(075.8)
Предметні рубрики:
экономика
економіка
Примірники
: всього : АУЛ(29)
Вільні
: АУЛ(29)
Знайти схожі
6.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/О-75
Автор(и)
: Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В.
Назва
: Основы маркетинга . -2-е европ. изд.
Вихідні дані
: К.; М.; СПб.: Вильямс, 2000
Кільк.характеристики
:944 с
ISBN, Ціна
5-8459-0065-4:
ДРНТІ
: 10
УДК
: 339.138
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): стратегическое планирование--стратегічне планування--сегментация рынка--
сегментація ринку
--глобальные рынки--глобальні ринки--потребительские рынки--споживчі ринки--покупательское поведение--купівельна поведінка--маркетинговая информация--маркетингова інформація--целевой рынок--цільовий ринок--позицирование--позиціонування--конкуренция--конкуренція--ценообразование товаров--ціноутворення товарів--личная продажа--особистий продаж--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг
Примірники
: всього : АУЛ(2)
Вільні
: АУЛ(2)
Знайти схожі
7.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/М 15
Автор(и)
: Максимова Т. С., Харченко І. В., Аронова В. В.
Назва
: Промисловий маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані
: Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012
Кільк.характеристики
:228 с.: табл.
Колективи
: М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Примітки
: Термін. словник: с. 217-225. - Бібліогр.: с. 226-227. - Рек. МОН України
ISBN, Ціна
978-966-590-975-0:
ДРНТІ
: 72.75.39
УДК
: 339.138:658.8(075.8)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): навчальний посібник--учебное пособие--ринок промислових товарів--рынок промышленных товаров--кон'юнктура ринку--конъюнктура рынка--товарна політика--товарная политика--цінова політика--ценовая политика--
сегментація ринку
--сегментация рынка--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность
Примірники
:АУЛ(1)
Вільні
: АУЛ(1)
Знайти схожі
8.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 658.8:621(043.3)/П 44 рукописний текст
Автор(и)
: Подвірна Т. В.
Назва
: Маркетингова діяльність машинобудівних підприємств на глобальних ринках : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04
Вихідні дані
: Тернопіль, 2013
Кільк.характеристики
:20 с.: іл.
Колективи
: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
ДРНТІ
: 06.81.19
УДК
: 658.8:621(043.3)
Предметні рубрики:
Організація виробництва
Организация производства
Машинобудування
Машиностроение
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): автореферат--глобалізація--глобализация--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность--глобальний ринок--глобальный рынок--сільськогосподарське машинобудування--сельскохозяйственное машиностроение--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--
сегментація ринку
--сегментация рынка--комплекс маркетингу--комплекс маркетинга
Примірники
:АНЛ(1)
Вільні
: АНЛ(1)
Знайти схожі
9.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/К 73
Автор(и)
: Котлер Ф.
Назва
: Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ.
Вихідні дані
: М.: ИД "ИММА КРОСС", 2012
Кільк.характеристики
:646 с.: ил.
Примітки
: Предм. указ.: с. 643-646
ISBN, Ціна
978-5-8459-0376-1:
ДРНТІ
: 06.81.55
УДК
: 339.138(075)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетинговая информация--маркетингова інформація--потребительские рынки--управління маркетингом--споживчі ринки--управление маркетингом--маркетинговая среда--маркетингове середовище--покупательское поведение--купівельна поведінка--потребительские рынки--споживчий ринок--сегментирование рынка--
сегментація ринку
--политика ценообразования--політика ціноутворення--товародвижение--товарорух--распространение товаров--розповсюдження товарів--продвижение товаров--просування товарів--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг--прямой маркетинг--прямий маркетинг--стратегическое планирование--стратегічне планування--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--арифметика маркетинга--маркетинг послуг--маркетинг услуг--маркетинговий контроль--маркетинговый контроль--реклама--роздрібна торгівля--розничная торговля--оптовая торговля--гуртова торгівля--личная продажа--особистий продаж--товарные марки--товарні марки--упаковка товаров--пакування товарів--позиционирование товаров--позиціонування товарів--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--учебник--підручник
Примірники
: всього : АУЛ(3)
Вільні
: АУЛ(3)
Знайти схожі
10.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 656.2/А 42
Автор(и)
: Аксенов И. М.
Назва
: Маркетинг пассажирских перевозок [Електронний ресурс] : учеб. пособие; электрон. изд. комбинированного использ. на CD-ROM
Вихідні дані
: Киев: Основа, 2016
Кільк.характеристики
:24,4 МБ
Колективи
: Хмельницкий кооперативный торгово-экономический институт
Форма і об'єм ресурсу:
Электрон. текстовые дан.
Примітки
: Библиогр.: с. 210-212. - Загл. с этикетки диска. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна
978-966-699-871-5:
ДРНТІ
: 73.29.61
УДК
: 656.224:339.138(075.8)
Предметні рубрики:
Пассажирские перевозки
Пасажирські перевезення
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): учебное пособие--навчальний посібник--электронный ресурс--електронний ресурс--сегментация рынка--
сегментація ринку
--рынок транспортных услуг--ринок транспортних послуг--транспортные маркетинговые коммуникации--транспортні маркетингові комунікації--маркетинговая стратегия--маркетингова стратегія--удержание покупателей--утримання покупців
Примірники
:АУЛ(1)
Вільні
: АУЛ(1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)