Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (11)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.5.015.3:338.2/Я 45 -685191
Автор(и) : Якимишин Л. Я.
Назва : Логістична парадигма формування ланцюгів поставок товарів повсякденного попиту : автореф. дис. ... д-ра екон. наук: 08.00.04
Вихідні дані : Львів, 2017
Кільк.характеристики :40 с
Колективи : Львівський університет бізнесу та права
ДРНТІ : 44.01.88
УДК : 658.5.015.3:338.24(043.3)
Предметні рубрики: Логистика
Логістика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автореферат--ланцюги поставок--цепи поставок--аутсорсинг--квазисорсинг--квазісорсинг--бизнес-процессы--бізнес- процеси--стратегічний маркетинг--стратегический маркетинг
Примірники :АНЛ(1)
Вільні : АНЛ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/К 88
Автор(и) : Куденко Н.В.
Назва : Стратегiчний маркетинг : Навч. посiбник для вузiв
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 1998
Кільк.характеристики :152 с
Примітки : укр
ISBN, Ціна 966-574-061-Х:
УДК : 339.138(075.8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегический маркетинг--стратегічний маркетинг--конкуренция--конкуренція--управление фирмой--управління фірмою
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 33/П 78
Назва : Проблемы развития предприятий и новых экономических структур в современных условиях: Тезисы докладов и сообщений : Всеукраинская научно-практическая конференция. (Донецк, 20-21 мая 2004 г.)
Вихідні дані : Донецк, 2004
Кільк.характеристики :420 с
Колективи : Институт экономики промышленности НАН Украины, Донецкий национальный технический университет, Донецкий университет экономики и права
Примітки : рус.укр.
ISBN, Ціна 966-02-3279-9:
УДК : 330.3(063)
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конференції--конференции--стратегічний маркетинг--стратегический маркетинг--корпоративні компанії--корпоративные компании--управління підприємствами--управление предприятиями--логістика--логистика--інформаційне забезпечення--информационное обеспечение
Примірники :АНЛ(1)
Вільні : АНЛ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.21:339.138(04/Г 95-168028 рукописний текст
Автор(и) : Гуржій Н. М.
Назва : Управління стратегічним маркетингом : теорія та методологія : авт. дис. д-ра е. н.: 08.00.04
Вихідні дані : Донецьк: ДонНУЕТ, 2013
Кільк.характеристики :40 с.: іл.
Колективи : Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-Барановського
ДРНТІ : 06.81
УДК : 005.21:339.138(043.3)
Предметні рубрики: Управління
Управление
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автореферат--стратегический маркетинг--стратегічний маркетинг--бенчмаркінг--бенчмаркинг--риск - менеджмент маркетинга--ризик - менеджмент маркетинга--стратегический анализ маркетинга--стратегічний аналіз маркетинга--стратегический конкурентный маркетинг--стратегічний конкурентний маркетинг--стратегическая маркетинговая устойчивость--стратегічна маркетингова стійкість
Примірники :АНЛ(1)
Вільні : АНЛ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/Ч-46
Автор(и) : Череп А. В., Богма О. С., Череп О. Г.
Назва : Основи маркетингу : навч. посібник для вузів
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2014
Кільк.характеристики :225 с.: іл., табл.
Колективи : Запорізький національний університет
Примітки : Бібліогр.: с. 224-225; Термін. словник: с.215-223. - Рек. МОН України
ISBN, Ціна 978-966-2781-58-8:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний посібник--учебное пособие--маркетингова інформація--маркетинговая информация--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--сегментування ринку--сегментация рынка--конкуренція--конкуренция--цільовий маркетинг--целевой маркетинг--маркетингова товарна політика--маркетинговая товарная политика--маркетингова цінова політика--маркетинговая ценовая политика--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--маркетингова політика розподілу--маркетинговая политика распределения--дистрибуції--дистрибуции--стратегічний маркетинг--стратегический маркетинг
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 656.2/А 42
Автор(и) : Аксенов И. М.
Назва : Маркетинг на объектах транспорта : монография
Вихідні дані : Нежин: Видавництво "Аспект-Поліграф", 2006
Кільк.характеристики :336 с
Примітки : Библиогр.: с. 329-335
ISBN, Ціна 966-340-138-9:
ДРНТІ : 73.29.61
УДК : 005:656.224
Предметні рубрики: Железнодорожные перевозки
Залізничні перевезення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): монографiя--монография--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--конкурентоспособность--конкурентоспроможність--ценовая дискриминация--цінова дискримінація--ценообразование--ціноутворення--стратегический маркетинг--стратегічний маркетинг--сегментация транспортного рынка--сегментація транспортного ринку
Примірники : всього : АУЛ(1), АНЛ(1)
Вільні : АУЛ(1), АНЛ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339/С 16
Автор(и) : Салига С. Я., Каланджи І. А.
Назва : Формування стратегічного маркетингу на промислових підприємствах : монографія
Вихідні дані : Запоріжжя: ГУ "ЗІДМУ", 2007
Кільк.характеристики :148 с.: іл.
Колективи : Запорізький Інститут державного та муніципального управління
Примітки : Бібліогр.: с. 125-137 :
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 658.29:339.138
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): монографія--монография--маркетингові стратегії підприємства--маркетинговые стратегии предприятия--функціонування маркетингу--функционирование маркетинга--стратегічний маркетинг--стратегический маркетинг
Примірники :АНЛ(1)
Вільні : АНЛ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)