Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ТОВАРОРУХ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У У9(2)/Г37
Автор(и) : Герасимчук В.Г.
Назва : Маркетинг : теорія і практика : навч. посібник для вузів
Вихідні дані : К.: Вища шк., 1994
Кільк.характеристики :327 с.: іл.
Примітки : Словник: с. 315-317, Бібліогр. : с.318-324. - Затв. Міносвіти України
ISBN, Ціна 5-11-0004-232-2:
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Экономика
Економіка
Примірники : всього 2: АУЛ(19)
Вільні : АУЛ(19)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 33/П 26
Автор(и) : Плахута Г. А., Степаненко О. В.
Назва : Управління матеріальними ресурсами : навч. посібник для вузів
Вихідні дані : Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012
Кільк.характеристики :191 с
Колективи : Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Примітки : Рек. МОН України
ISBN, Ціна 978-966-590-973-6:
ДРНТІ : 06
УДК : 330.5-047.64(075.8)
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): матеріальні ресурси--материальные ресурсы--сукупні запаси--совокупные запасы--ринок засобів виробництва--рынок средств производства--управління матеріальними ресурсами--управление материальными ресурсами--планування потреб--планирование потребностей--товарорух--товарооборот--управління витратами--управление затратами--торговельно - посередницька діяльність--торгово - посредническая деятельность--навчальний посібник--учебное пособие
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/К 73
Автор(и) : Котлер Ф.
Назва : Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ.
Вихідні дані : М.: ИД "ИММА КРОСС", 2012
Кільк.характеристики :646 с.: ил.
Примітки : Предм. указ.: с. 643-646
ISBN, Ціна 978-5-8459-0376-1:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(075)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговая информация--маркетингова інформація--потребительские рынки--управління маркетингом--споживчі ринки--управление маркетингом--маркетинговая среда--маркетингове середовище--покупательское поведение--купівельна поведінка--потребительские рынки--споживчий ринок--сегментирование рынка--сегментація ринку--политика ценообразования--політика ціноутворення--товародвижение--товарорух--распространение товаров--розповсюдження товарів--продвижение товаров--просування товарів--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг--прямой маркетинг--прямий маркетинг--стратегическое планирование--стратегічне планування--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--арифметика маркетинга--маркетинг послуг--маркетинг услуг--маркетинговий контроль--маркетинговый контроль--реклама--роздрібна торгівля--розничная торговля--оптовая торговля--гуртова торгівля--личная продажа--особистий продаж--товарные марки--товарні марки--упаковка товаров--пакування товарів--позиционирование товаров--позиціонування товарів--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--учебник--підручник
Примірники : всього : АУЛ(3)
Вільні : АУЛ(3)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)