Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Каталог книг- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Статті, доповіді, тези (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=ТОВАРОРУХ<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У У9(2)/Г37
Автор(и)
: Герасимчук В.Г.
Назва
: Маркетинг : теорія і практика : навч. посібник для вузів
Вихідні дані
: К.: Вища шк., 1994
Кільк.характеристики
:327 с.: іл.
Примітки
: Словник: с. 315-317, Бібліогр. : с.318-324. - Затв. Міносвіти України
ISBN, Ціна
5-11-0004-232-2:
УДК
: 339.138(075.8)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Экономика
Економіка
Примірники
: всього 2: АУЛ(19)
Вільні
: АУЛ(19)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 33/П 26
Автор(и)
: Плахута Г. А., Степаненко О. В.
Назва
: Управління матеріальними ресурсами : навч. посібник для вузів
Вихідні дані
: Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012
Кільк.характеристики
:191 с
Колективи
: Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Примітки
: Рек. МОН України
ISBN, Ціна
978-966-590-973-6:
ДРНТІ
: 06
УДК
: 330.5-047.64(075.8)
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): матеріальні ресурси--материальные ресурсы--сукупні запаси--совокупные запасы--ринок засобів виробництва--рынок средств производства--управління матеріальними ресурсами--управление материальными ресурсами--планування потреб--планирование потребностей--
товарорух
--товарооборот--управління витратами--управление затратами--торговельно - посередницька діяльність--торгово - посредническая деятельность--навчальний посібник--учебное пособие
Примірники
:АУЛ(1)
Вільні
: АУЛ(1)
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/К 73
Автор(и)
: Котлер Ф.
Назва
: Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ.
Вихідні дані
: М.: ИД "ИММА КРОСС", 2012
Кільк.характеристики
:646 с.: ил.
Примітки
: Предм. указ.: с. 643-646
ISBN, Ціна
978-5-8459-0376-1:
ДРНТІ
: 06.81.55
УДК
: 339.138(075)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетинговая информация--маркетингова інформація--потребительские рынки--управління маркетингом--споживчі ринки--управление маркетингом--маркетинговая среда--маркетингове середовище--покупательское поведение--купівельна поведінка--потребительские рынки--споживчий ринок--сегментирование рынка--сегментація ринку--политика ценообразования--політика ціноутворення--товародвижение--
товарорух
--распространение товаров--розповсюдження товарів--продвижение товаров--просування товарів--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг--прямой маркетинг--прямий маркетинг--стратегическое планирование--стратегічне планування--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--арифметика маркетинга--маркетинг послуг--маркетинг услуг--маркетинговий контроль--маркетинговый контроль--реклама--роздрібна торгівля--розничная торговля--оптовая торговля--гуртова торгівля--личная продажа--особистий продаж--товарные марки--товарні марки--упаковка товаров--пакування товарів--позиционирование товаров--позиціонування товарів--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--учебник--підручник
Примірники
: всього : АУЛ(3)
Вільні
: АУЛ(3)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)