Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=управление маркетингом<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У У9(2)/П 70
Автор(и) : Прауде В. Р., Білий О. Б.
Назва : Маркетинг : Навч. посібник для вузів
Вихідні дані : К.: Вища шк., 1994
Кільк.характеристики :256 с.: іл.
Примітки : Затв. МОН України
ISBN, Ціна 5-11-003787-6:
ДРНТІ : 06.81.55
ББК : У9(2)21
Предметні рубрики: Маркетинг
Примірники : всього 3: АУЛ(27)
Вільні : АУЛ(27)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8.012.32:621./К 55-422916 рукописний текст
Автор(и) : Кобець Д. Л.
Назва : Система маркетинг-менеджменту діяльності промислових підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04
Вихідні дані : Львів, 2015
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Львівський університет бізнесу та права
ДРНТІ : 06
УДК : 658.8.012.32:621.01(043.3)
Предметні рубрики: Маркетинг
Менеджмент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автореферат--управление маркетингом--управління маркетингом--машинобудівні підприємства--машиностроительные предприятия
Примірники :АНЛ(1)
Вільні : АНЛ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У У9(4/8)/Э 14
Автор(и) : Эванс Дж. Р., Берман Б.
Назва : Маркетинг : сокр. пер. с анг.
Вихідні дані : М.: Экономика, 1990
Кільк.характеристики :351 с
Примітки : пер. с англ. :
ДРНТІ : 72.75.39
УДК : 339.138
Предметні рубрики: Маркетинг
Примірники : всього : АУЛ(2), АНЛ(1)
Вільні : АУЛ(2), АНЛ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/К73
Автор(и) : Котлер Ф.
Назва : Основы маркетинга
Вихідні дані : М.: Бизнес-книга: "ИМА-Кросс. Плюс", 1995
Кільк.характеристики :702 с
ISBN, Ціна 5-89093-001-Х:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138
Предметні рубрики: маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управление маркетингом--управління маркетингом--сегментация рынка--маркетингова інформація--сегментація ринку--маркетинговая информация--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--маркетинговая среда--маркетингове середовище--потребительские рынки--споживчі ринки--поведение потребителей--споживча поведінка--рынок предприятий--ринок підприємств--разработка товаров--розробка товарів--установление цен--встановлення цін--ценообразование--ціноутворення--товародвижение--рух товару--распространение товаров--поширення товарів--продвижение товаров--просування товарів--управление сбытом--управління збутом--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--маркетинговые услуги--маркетингові послуги
Примірники : всього : АУЛ(2)
Вільні : АУЛ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/Ш37
Автор(и) : Шевченко Л. С.
Назва : Введение в маркетинг : Учеб. - практ. пособие
Вихідні дані : Х.: Консум, 2000
Кільк.характеристики :672 с
Примітки : Алф.-Предм. указ.: с. 650-670
ISBN, Ціна 966-7124-87-8:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(075)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учебное пособие--навчальний посібник--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--маркетинговые формирования--маркетингові формування--управление маркетингом--управління маркетингом
Примірники : всього : АУЛ(8)
Вільні : АУЛ(8)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 06/С 92
Назва : Збірник наукових праць/ Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. № 18: Маркетинг : теорія і практика
Вихідні дані : Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012
Кільк.характеристики :324 с.: рис., табл.
Колективи : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля, Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Примітки : укр.рос. :
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(066)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурентоспособность предприятий--конкурентоспроможність підприємств--кон'юнктура ринку--конъюнктура рынка--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--товарна політика--товарная политика--інноваційна політика--инновационная политика--цінова політика--ценовая политика--розподіл товару--распределение товара--рух товарів--движение товаров--комунікаційна політика--коммуникационная политика--логістика--логистика--управління маркетингом--управление маркетингом
Примірники :АНЛ(1)
Вільні : АНЛ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 005/К 26
Автор(и) : Карпенко С. В., Корченко О. Г.
Назва : Основи сучасного управління : навч. посібник для вузів
Вихідні дані : К.: Фірма ІНКОС, 2011
Кільк.характеристики :314 с.: табл., іл.
Серія: Менеджмент. Бізнес. Інформація. MBI=MBA+IT
Примітки : Бібліогр.: с. 310-314. - Рек. МОН України
ISBN, Ціна 978-617-598-039-2:
ДРНТІ : 06
УДК : 005(075.8)
Предметні рубрики: Управління
Управление
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): менеджмент--управління персоналом--управление персоналом--управління ризиками--управление рисками--управління фінансами--управление финансами--управління якістю--управление качеством--управління маркетингом--управление маркетингом--управління інноваціями--управление инновациями--стратегічне управління--стратегическое управление--тактичне управління--тактическое управление--інформаційні системи управління--информационные системы управления--навчальний посібник--учебное пособие
Примірники : всього : АУЛ(2)
Вільні : АУЛ(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/К 73
Автор(и) : Котлер Ф.
Назва : Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ.
Вихідні дані : М.: ИД "ИММА КРОСС", 2012
Кільк.характеристики :646 с.: ил.
Примітки : Предм. указ.: с. 643-646
ISBN, Ціна 978-5-8459-0376-1:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(075)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговая информация--маркетингова інформація--потребительские рынки--управління маркетингом--споживчі ринки--управление маркетингом--маркетинговая среда--маркетингове середовище--покупательское поведение--купівельна поведінка--потребительские рынки--споживчий ринок--сегментирование рынка--сегментація ринку--политика ценообразования--політика ціноутворення--товародвижение--товарорух--распространение товаров--розповсюдження товарів--продвижение товаров--просування товарів--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг--прямой маркетинг--прямий маркетинг--стратегическое планирование--стратегічне планування--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--арифметика маркетинга--маркетинг послуг--маркетинг услуг--маркетинговий контроль--маркетинговый контроль--реклама--роздрібна торгівля--розничная торговля--оптовая торговля--гуртова торгівля--личная продажа--особистий продаж--товарные марки--товарні марки--упаковка товаров--пакування товарів--позиционирование товаров--позиціонування товарів--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--учебник--підручник
Примірники : всього : АУЛ(3)
Вільні : АУЛ(3)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/К 73
Автор(и) : Котлер Ф.
Назва : Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с анг.
Вихідні дані : Москва; Санкт-Петербург; Киев: Вильямс, 2009
Кільк.характеристики :646 с
Примітки : Предм. указ.: с. 643-646 :
ДРНТІ : 72.75.39
УДК : 339.138
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управление маркетингом--управління маркетингом--маркетинговая среда--маркетингове середовище--товары--товари--потребительские рынки--споживчі ринки--рынки предприятий--ринки підприємств--установление цен--встановлення цін--продвижение товаров--встановлення цін--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг--прямой маркетинг--прямий маркетинг--международный маркетинг--міжнародний маркетинг
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/Б 20
Автор(и) : Балабанова Л. В., Холод В. В., Балабанова І. В.
Назва : Маркетинг підприємства : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2012
Кільк.характеристики :612 с.: табл.
Колективи : Інститут економіки і управління
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Примітки : Бібліогр.: с. 594-598. - Предм. покажчик: с. 599-611. - Рек. МОН України
ISBN, Ціна 978-611-01-0337-4:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учебное пособие--навчальний посібник--товарна політика підприємств--товарная политика предприятий--цінова політика підприємств--ценовая политика предприятий--маркетингова логістика--маркетинговая логистика--комунікаційна політика підприємств--коммуникационная политика предприятий--кадрове забезпечення--кадровое обеспечение--міжнародний маркетинг--международный маркетинг--управління маркетингом--управление маркетингом--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность--маркетинговий контроль--маркетинговый контроль
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)