Пошуковий запит: <.>A=Мельник, Т. С.@<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 98
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Вагонний парк - 2007г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>2.
| Мельник Т.С. Роль стратегічного планування у забеспеченні конкурентного положения організації залізничної галузі на ринку/Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк, 2007,N № 9.-С.15-19
|
>3.
| Вагонний парк - 2008г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>4.
| Мельник Т.С. Формування конкурентних переваг транспортної організації/Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк, 2008,N № 6.-С.11-13
|
>5.
| Вагонний парк - 2008г.,N 10 (Введено оглавление)
|
>6.
| Мельник Т.С. Позиціонування та його місце у маркетинговому стратегічному плануванні/Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк, 2008,N № 10.-С.9-12
|
>7.
| Вагонний парк - 2008г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>8.
| Мельник Т. С. Комплексне стратегічне планування як основа забеспечення переваг у конкурентній боротьбі/Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк, 2008,N № 12.-С.29-33
|
>9.
| Мельник Т.С. Застосування принципів маркетинг-логістики для впровадження нової послуги на пасажирському залізничному транспорті/Т. С. Мельник, Л. М. Лобойко, О. В. Христофор // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. -Д., 2008,N Вип. 22.-С.228-232
|
>10.
| Мельник Т.С. Планування та управління організацією на основі застосування стратегічних методів і матричних моделей/Т. С. Мельник, О. В. Христофоров // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. -Д., 2008,N Вип. 22.-С.233-241
|
>11.
| Залізничний транспорт України - 2009г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>12.
| Мельник Т.С. Застосування факторного аналізу як об'єктивної передумови забезпечення стабільного розвитку пасажирського комплексу залізничного транспорту України/Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Залізничний транспорт України, 2009,N № 3.-С.27-32
|
>13.
| Вагонний парк - 2009г.,N 7/8 (Введено оглавление)
|
>14.
| Мельник Т. С. Моделі вибору маркетингової конкурентної і бізнес-стратегії для створення і захисту конкурентних переваг залізничного пасажирського транспорту/Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк, 2009,N № 7/8.-С.36-39
|
>15.
| Залізничний транспорт України - 2009г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>16.
| Вагонний парк - 2009г.,N 9/10 (Введено оглавление)
|
>17.
| Мельник Т.С. Розвиток стратегій сервісних брендів на пасажирському залізничному транспорті/Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Залізничний транспорт України, 2009,N № 4.-С.59-63
|
>18.
| Мельник Т. С. Практичні аспекти застосування традиційних прийомів факторного аналізу як основа стратегічного планування розвитку пасажирського комплексу залізничного транспорту України/Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк, 2009,N № 9/10.-С.36-41
|
>19.
| Вагонний парк - 2009г.,N 11/12 (Введено оглавление)
|
>20.
| Мельник Т. С. Стратегії позиціонування сервісних брендів у сфері пасажирського залізничного транспорту/Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк, 2009,N № 11/12.-С.44-47
|
|
|