Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>GEO=Східна Європа<.>
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
1.

Кравченко М. Інституційні аспекти структурних перетворень у національних економіках країн Східної Європи та СНД/М. Кравченко // Економіст:К., 2009,N № 4.-С.32-35
2.

Задувайло Л. Рівень інноваційності емерджентних ринків Центральної та Східної Європи на сучасному етапі розвитку/Л. Задувайло // Економіка. Фінанси. Право:Київ, 2009,N № 7.-С.12-16
3.

Симончук Олена Професійна структура сучасної України/Олена Симончук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2009,N № 3.-С.62-99
4.

Проблемы железных дорог Восточной и Центральной Европы // Железные дороги мира, 2010,N № 4.-С.9-14
5.

Моця О.П. Етнічні процеси в автохтонному середовищі на етапі ранньомодерної та модерної історії України/О. П. Моця // Український історичний журнал. -К.:НАН України, Ін-т історії України, Ін-т політичних і етнонаціональних досліджень, 2010,N № 1.-С.41-52
6.

Дюкова Е. Паломницький жанр на перехресті культурних традицій Центральної і Західної Європи XVI-XVII ст.: "Апологія" Мелетія Смотрицького, "Перегринація" Миколая Криштофа Радзивіла, анонімне "Слово про якогось там старця"/Елла Дюкова // Слово і час. -К.:НАН України; Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка; Національна спілка письменників України, 2010,N № 7.-С.59-70
7.

Богдан Т. Банківські кризи та їх вплив на державні фінанси/Т. Богдан // Фінанси України. -К., 2010,N № 8.-С.3-14
8.

Лейн Д. Громадянське суспільство у старих і нових державах - членах ЄС. Ідеологія, інституції та просування демократії/Д. Лейн // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2011,N № 2.-С.37-58
9.

Генов Н. Східна Європа як лабораторія соціальних наук/Н. Генов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2011,N № 2.-С.12-37
10.

Устименко М. Формування міжнародних каналів розподілу на фармацевтичному ринку Центральної і Східної Європи/М. Устименко // Маркетинг в Україні. -К., 2011,N № 2.-С.22-25
 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)