Пошуковий запит: <.>K=СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Окландер М. Маркетингові стратегії інституційних інвесторів/ М. Окландер, Л. Новошинська // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 3.-С.16-19
|
>2.
| Длігач А. Системно-рефлексивний маркетинг у сучасному підприємстві/А. Длігач // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 5.-С.43-47
|
>3.
| Горбаль Н. І. Маркетингова складова конкурентноспроможності підприємства/Н. І. Горбаль, О. І. Дорош // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". -Л., 2011,N № 714:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку .-С.188-193
|
>4.
| Гуржій Н. М. Інструменти і категорії концепції управління стратегічним маркетингом/Н. М. Гуржій // Зб. наук. праць. -Луганськ:Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. т.№ 18:Маркетинг : теорія і практика.-С.80-85
|
>5.
| Фірсова С. Управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах маркетингової орієнтації/С. Фірсова, К. Литвин // Маркетинг в Україні. -Київ, 2013,N № 2.-С.39-45
|
>6.
| Радославлєвіч Г. Застосування моделей маркетингу відносин у туризмі/Г. Радославлєвіч, К. Бориславлєвич // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2014,N № 6.-С.143-152
|
>7.
| Савчук А.М. Складові інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі/А. М. Савчук // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2014,N № 7.-С.66-71
|
>8.
| Длігач А. О. Системно-рефлексивне стратегічне маркетингове управління промисловими підприємствами/А. О. Длігач // Економічний часопис ХХІ. -К, 2014,N № 1/2.-С.44-47
|
>9.
| Радченко Д.М. Поведінкова економіка як інструмент маркетингової діяльності/Д. М. Радченко // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2016,N № 4.-С.56-60
|
>10.
| Длігач А. Маркетингові дослідження в системно-рефлексивному маркетингу/А. Длігач // Маркетинг в Україні. -Київ, 2016,N № 5.-С.42-51
|
|
|