Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=імідж компаній<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Любаренко Т. Інноваційні технології формування міжнародних брендів/Т. Любаренко // Економіка. Фінанси. Право. -К., 2009,N № 11.-С.3-6
2.

Любаренко Т. І. Глобалізація брендів на світових товарних ринках/Т. І. Любаренко // Економіка. Фінанси. Право. -К., 2010,N № 11.-С.7-10
3.

Окландер М. Технологія брендінгу страхової компанії/М. Окландер, Л. Новошинська, О. Чукурна // Економіст. -К, 2012,N № 11.-С.39-42
4.

Мельник Т. С. Актуальні питання кадрового менеджменту в умовах кризи та реформування галузі/Т. С. Мельник, О. В. Мельник // Вагонный парк, 2016,N № 9/10.-С.60-64
5.

Паламарчук В.В. Стратегії покращення іміджу організації в умовах інноваційного розвитку/В. В. Паламарчук, В. Д. Мусієнко // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2016,N № 12.-С.23-28
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)