Пошуковий запит: <.>U=372.8<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 207
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Лазаренко Л. М. Екологічна освіта в школі/Л. М. Лазаренко, В. В. Дивак // Безпека життєдіяльності:"Основа" Київ, 2008,N № 11/12.-С.25-26
|
>2.
| Лісовський Антон Аксіоми методики/Антон Лісовський // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2009,N № 1.-С.32-35
|
>3.
| Фасоля Анатолій Папки успіху діють.../Анатолій Фасоля // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2009,N № 1.-С.27-31
|
>4.
| Косянчук Сергій Деякі аспекти вивчення проблеми формування риторичних умінь старшокласників/Сергій Косянчук // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2009,N № 1.-С.22-26
|
>5.
| Марцінко Тетяна Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь/Тетяна Марцінко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2009,N № 1.-С.17-21
|
>6.
| Дубовик Світлана Мовленнєвий етикет як складова культури спілкування молодших школярів/Світлана Дубовик // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2009,N № 1.-С.7-11
|
>7.
| Донченко Тамара Учнівські твори як засіб мовленнєвого розвитку учнів/Тамара Донченко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2009,N № 1.-С.2-7
|
>8.
| Дороз Вікторія Крос-культурне навчання української мови як дидактична система/Вікторія Дороз // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2009,N № 1.-С.12-17
|
>9.
| Резолюція Всеукраїнської науково-практичної конференції "Особистісно зорієнтований підхід до навчання української мови та літератури" (2 жовтня 2008 року, м. Рівне) // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2009,N № 1.-С.62-63
|
>10.
| Шуляр Василь Компендіум понять у просторі методики викладання літераури на компетентністній основі/Василь Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2009,N № 4.-С.48
|
|
|