Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=ВЫБОРОЧНЫЙ МЕТОД<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Івахненко, Сергій
(доцент кафедри фінансів Національного університету "Києво-Могилянська академія").
Застосування вибіркового методу в аудиті фінансової звітності / С. Івахненко> // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 40-44. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
657.6
Рубрики:
Аудит
Украина
США
Россия
Україна
Росія
Кл.слова (ненормовані):
ревизия
--
контроль
--
проверки
--
выборочный метод
--
финансовая отчетность
--
аудиторская выборка
--
риски
--
аномальная погрешность
--
систематическая выборка
--
ревізія
--
перевірки
--
вибірковий метод
--
фінансова звітність
--
аудиторська вибірка
--
ризики
--
аномальна похибка
--
систематична вибірка
Анотація:
У статті розглянуто проблемні питання, пов'язані із особливостями застосування вибіркового методу в аудиті, та запропоновано деякі підходи до їх вирішення.
Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Дод.точки доступу:
Гутцайт, Є. \про нього\; Мауц, Р. \про нього\; Шараф, Х. \про нього\; Міжнародний стандарт аудиту ISA 530 "Аудиторська вибірка та інші процедури вибіркової перевірки" \о произв.\; Положення про аудит SAS 39 "Вибірка в аудиті" \о произв.\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Панасенко, Елліна
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки вищої школи).
Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів: експериментальне дослідження мотивів і цінностей / Е. Панасенко, Г. Цвєткова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 3
. - С. 29-34 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
викладачі гуманітарних спеціальностей
--
преподаватели гуманитарных специальностей
--
психолого-педагогічні експеріменти
--
психолого-педагогические эксперименты
--
етапи психолого-педагогічних експеріментів
--
этапы психолого-педагогических экспериментов
--
константувальний експерімент
--
констатирующий эксперимент
--
професійне самовдосконалення викладачів
--
профессиональное самоусовершенствование преподавателей
--
професійний саморозвиток викладачів
--
профессиональное саморазвитие преподавателей
--
мотиви професійного самовдосконалення
--
мотивы профессионального самоусовершенствования
--
ціннісні орієнтації професійного самовдосконалення
--
ценностные ориентиры профессионального самоусовершенствования
--
методи експеріментів
--
методы экспериментов
--
вибірковий метод
--
выборочный метод
--
особистісний компонент професійного самовдосконалення
--
личностный компонент профессионального самоусовершенствования
--
мотиваційно-ціннісний аспект
--
мотивационно-ценностный аспект
--
групи мотивів
--
группы мотивов
Анотація:
На основі результатів констатувального етапу психолого-педагогічного експерименту розкриваються основні мотиви і цінності професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів України. Виявлено причини, що спонукають до особистісного та професійного саморозвитку. З'ясовано, що професійне самовдосконалення викладача гуманітарних спеціальностей - це процес досягнення педагогічних професійних вершин на усвідомленій аксіологічній основі, що залежить від ціннісних орієнтацій, особистісних сенсів, самооцінки, мотиваційно-вольових компонентів особистості, сформованої потреби саморозвитку.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Цвєткова, Ганна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки вищої школи)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)