Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реалізація сільськогосподарської продукції<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Грецька, Н. А. (молодший науковий співробітник; Державна установа "Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України").
    Розбудова та функціонування оптових ринків сільськогосподарської продукції в Україні / Н. А. Грецька // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2013. - № 11. - С. 50-56 : табл. - (Аграрний ринок). - Бібліогр. наприкінці ст., 23 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Економіка сільського господарства
   Экономика сельского хозяйства

Кл.слова (ненормовані):
аграрный рынок -- аграрний ринок -- сельскохозяйственная продукция -- сільськогосподарська продукція -- реализация сельскохозяйственной продукции -- реалізація сільськогосподарської продукції -- оптовая торговля -- оптова торгівля -- оптовый рынок сельскохозяйственной продукции -- оптовий ринок сільськогосподарської продукції -- частный капитал -- частный капитал -- средства государственного буджета -- кошти державного буджету
Анотація: Досліджено стан процесу розбудови оптових ринків сільськогосподарської продукції (ОРСП) в Україні.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

2.


    Олійник, Олександр Васильович (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедр фінансів; Харківський національний аграрний університет ім. В. В. Докучаєва).
    Інтегральна оцінка ефективності управління формуванням прибутку від реалізації продукції в сільськогосподарських підприємствах [Текст] / О. В. Олійник, О. Ю. Скоромна // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2016. - № 4. - С. 75-81 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Економіка сільського господарства

   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Украина

    Харківська область

    Харьковская область

Кл.слова (ненормовані):
аграрний сектор -- аграрный сектор -- сільське господарство -- сельское хозяйство -- сільськогосподарські підприємства -- сельскохозяйственные предприятия -- реалізація сільськогосподарської продукції -- реализация сельскохозяйственной продукции -- управління прибутком -- управление прибылью -- оцінка ефективності -- оценка эффективности -- методичні підходи -- методические подходы -- індексний метод -- индексный метод -- галузева структура -- отраслевая структура -- інтенсифікація виробництва -- интенсификация производства -- ціни на сільськогосподарську продукцію -- цены на сельскохозяйственную продукцию -- менеджмент
Анотація: Обгрунтовано методичний підхід до інтегральної оцінки ефективності управління формуванням прибутку від реалізації в сільськогосподарських підприємствах. Методологія й методика запропонованого підходу передбачає врахування ефективності: структури виробництва і реалізації продукції; інтенсифікації виробництва; маркетингової діяльності. Зроблено висновок, що цей методичний підхід уможливлює не тільки одержати узагальнювальну оцінку ефективності менеджменту в сільськогосподарських ідприємствах, а й виявити його слабкі та сильні сторони.


Дод.точки доступу:
Скоромна, Олена Юріївна (аспірант; Харківський національний аграрний університет ім. В. В. Докучаєва)

Знайти схожі

3.


    Россоха, Володимир Васильович (доктор економічних наук; професор; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки").
    Управління господарською діяльністю аграрних підприємств та її збутова політика [Текст] / В. В. Россоха, О. М. Шарапа // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2016. - № 8. - С. 71-79 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Економіка сільського господарства

   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
сільське господарство -- сельское хозяйство -- аграрний сектор -- аграрный сектор -- сільськогосподарські підприємства -- сельскохозяйственные предприятия -- аграрні підприємства -- аграрные предприятия -- сільськогосподарська продукція -- сельскохозяйственная продукция -- реалізація сільськогосподарської продукції -- реализация сельскохозяйственной продукции -- збутова діяльність -- сбытовая деятельность -- збутова політика -- сбытовая политика -- канали збуту -- каналы сбыта -- оцінювання збутової діяльності -- оценивание сбытовой деятельности -- ефективність збутової політики -- эффективность сбытовой политики
Анотація: Визначено ключові компоненти й основні принципи формування збутової політики. Окреслено визначальні чинники, що зумовлюють необхідність побудови і реалізації збутової політики в аграрних підприємствах. Проаналізовано обсяги реалізації основних видів сільськогосподарської продукції аграрними підприємствами в динаміці та її розподіл за каналами збуту. В межах досліджуваних підприємств проведено порівняльний аналіз структури каналів реалізації продукції. Виявлено, що аграрні підприємства формують збутову політику на основі різноманітних підходів. Розглянуто підходи до визначення ефективності збутової політики на підставі розроблених і реалізованих заходів, загальних та локальних критеріїв її оцінки, системного відображення кількісних, якісних і кількісно-якісних дій, співвідношення одержаних результатів із витратами на їхнє досягнення, забезпечення об'єктивності й можливості системного управління збутовою діяльністю аграрних підприємств. Аргументовано сутнісно-змістовне наповнення економічної категорії "збутова діяльність". Обгрунтовано оцінювання ефективності збутової діяльності за критеріями її організації та реалізації, а також діагностику ефективності збуту визначенням обсягів і руху грошових та товарних потоків, схеми складування продукції, встановлення оптимальних цін на продукцію залежно від кон'юнктури ринку, аналізу факторів, що зумовлюють відхилення фактичних показників від запланованих. Запропоновано комплекс показників для визначення ефективності збутової політики за результатами збутової діяльності аграрних підприємств.

Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Шарапа, Ольга Миколаївна (кандидат економічних наук; старший викладач; Київський національний торговельно-економічний універстет)

Знайти схожі

4.


    Збарський, Василь Кузьмич (доктор економічних наук; професор; Національний університет біоресурсів і природокористування України).
    Теоретичні засади диверсифікації економічної діяльності фермерських господарств [Текст] / В. К. Збарський, Д. В. Єременко // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2016. - № 10. - С. 17-22 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Економіка сільського господарства

   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Украина

    Запорізька область

    Запорожская область

Кл.слова (ненормовані):
сільське господарство -- сельское хозяйство -- аграрний сектор -- аграрный сектор -- аграрне підприємництво -- аграрное предпринимательство -- фермерські господарства -- фермерские хозяйства -- аграрне виробництво -- аграрное производство -- виробництво сільськогосподарської продукції -- производство сельскохозяйственной продукции -- реалізація сільськогосподарської продукції -- реализация сельскохозяйственной продукции -- диверсифікація господарської діяльності -- диверсификация хозяйственной деятельности
Анотація: Досліджено теоретичні аспекти диверсифікації економічної діяльності фермерських господарств, які являють собою надзвичайно важливу складову системи аграрного виробництва, а також суттєво впливають на характер соціально-економічного розвитку сільських територій. Доведено, що практична реалізація диверсифікації економічної діяльності дає змогу поєднувати конкурентоспроможний розвиток підприємницької структури з інтеграцією в систему соціально-економічних відносин, які забезпечують розбудову сільських територій. Обгрунтовано необхідність врахування практичного досвіду диверсифікації господарської діяльності представниками малого аграрного підприємництва країн Європейського Союзу. Зазначається, що однією з проблем розвитку диверсифікації фермерських господарств є певна консервативність в організації економічної діяльності даними суб'єктами аграрного підприємництва. Необхідною умовою реалізації даного проекту в даному сегменті аграрного підприємництва має бути можливість використання результатів власного сільськогосподарського виробництва для ефективного функціонування нових додаткових галузей. Розроблено алгоритм реалізації стратегії диверсифікації фермерського господарства.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Єременко, Денис Володимирович (кандидат економічних наук; доцент; Таврійський державний агротехнологічний університет)

Знайти схожі

5.


    Павлик, Володимир Петрович (кандидат технічних наук; старший науковий співробітник; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки").
    Удосконалення методичного інструментарію складання та реалізації господарських планів сільськогосподарських підприємств [Текст] / В. П. Павлик // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2016. - № 12. - С. 58-64 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Економіка сільського господарства

   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
сільське господарство -- сельское хозяйство -- аграрний сектор -- аграрный сектор -- сільськогосподарські підприємства -- сельскохозяйственные предприятия -- господарська діяльність -- хозяйственная деятельность -- управління сільськогосподарськими підприємствами -- управление сельскохозяйственными предприятиями -- ринкове планування -- рыночное планирование -- господарське планування -- хозяйственное планирование -- виробництво сільськогосподарської продукції -- производство сельскохозяйственной продукции -- рівень рентабельності -- уровень рентабельности -- прибуток сільськогосподарських підприємств -- прибыль сельскохозяйственных предприятий -- доходи сільськогосподарських підприємств -- доходы сельскохозяйственных предприятий -- собівартість сільськогосподарської продукції -- себестоимость сельскохозяйственной продукции -- реалізація сільськогосподарської продукції -- реализация сельскохозяйственной продукции -- економічний ефект -- экономический эффект
Анотація: Запропоновано механізм ринкового планування господарської діяльності, який грунтується на встановлені запланованого економічного ефекту й доходу від реалізації продукції на ринку, обгрунтуванні плану її виробництва і реалізації, що удосконалить управління підприємствами.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

6.


    Саблук, Петро Трохимович (доктор економічних наук; професор; академік НААН; заслужений діяч науки і техніки України; Герой України ; 1941-).
    Підвищення ефективності маркетингу аграрних підприємств на засадах формування збутової політики [Текст] / П. Т. Саблук // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2016. - № 12. - С. 103-104. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рец. на Россоха В. В. Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств : монографія / В. В. Россоха, О. М. Шарапа. - К.: ННЦ "ІАЕ", 2016. - 232 с.
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Економіка сільського господарства

   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
сільське господарство -- сельское хозяйство -- аграрний сектор -- аграрный сектор -- аграрні підприємства -- аграрные предприятия -- сільськогосподарські підприємства -- сельскохозяйственные предприятия -- реалізація сільськогосподарської продукції -- реализация сельскохозяйственной продукции -- збутова політика -- сбытовая политика -- аграрний ринок -- аграрный рынок -- ринок агропродовольчої продукції -- рынок агропродовольственной продукции -- аграрний маркетинг -- аграрный маркетинг -- маркетинг аграрних підприємств -- маркетинг аграрных предприятий -- рецензії на монографії -- рецензии на монографии

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

7.


    Голубєв, Андрій Володимирович (аспірант; Академія праці, соціальних відносин і туризму).
    Управлінські аспекти підвищення ефективності комерційної діяльності фермерських господарств [Текст] / А. В. Голубєв // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2017. - № 9. - С. 81-87 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Економіка сільського господарства

   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
аграрний сектор -- аграрный сектор -- сільське господарство -- сельское хозяйство -- фермерські господарства -- фермерские хозяйства -- комерційна діяльність -- коммерческая деятельность -- виробнична діяльність -- производственная деятельность -- виробничі ресурси -- производственные ресурсы -- виробництво сільськогосподарської продукції -- производство сельскохозяйственной продукции -- реалізація сільськогосподарської продукції -- реализация сельскохозяйственной продукции -- економічна ефективність -- экономическая эффективность -- ефективність комерційної діяльності -- эффективность коммерческой деятельности -- сільськогосподарська кооперація -- сельскохозяйственная кооперация -- управлінські аспекти -- управленческие аспекты
Анотація: Дано оцінку ефективності виробничо-комерційної діяльності фермерських господарств, зосереджено увагу на напрямах удосконалення управління її результатами. Визначено коректність трактування комерційної діяльності як маркетингу фермерської продукції, деталізовано цілі управління нею в сучасних умовах за видами спеціалізації фермерського господарства та запропоновано напрями такого управління, як інтеграція в облуговуючо-збутові кооперативи, маркетинг власної продукції на основі її сертифікації, поліпшення якості, пошуку спеціалізованих ринків, поглиблення переробки, персоналізації комерційних зв'язків із торговими партнерами й кінцевими споживачами.

Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)