Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=промисловий дизайн<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сяо, Ши-Вень (почесний професор кафедри промислового дизайну Національного університету Чонг-Кунг; м.Тайнань; Тайвань; доктор наук), Ло, Чі-Хун
Назва : Вплив дизайну упаковки товару на намір зробити повторну покупку
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 4. - С. 487-494: схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422.5(5КИТ)в6-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Географіч. рубрики: Тайвань
Гаосюн
Анотація: Обґрунтовано, що високі технології сприяли вдосконаленню товарів і підвищенню конкурентоспроможності на ринку, тому багато компаній приділяють все більше уваги промисловому дизайну. Коли товари розрізняються мало, дизайн-ефективний спосіб виділення товару з групи аналогічних. З цієї причини підприємства приділяють більше уваги дизайну в процесі розробки продукту. Дизайн відіграє ключову роль у просуванні цінності і конкурентоспроможності продукції і підприємства. Для збору даних 260 анкет було розповсюджено серед клієнтів компанії Sunfar 3C у місті Гаосюн. Після перевірки 27 анкет визнано недійсними, було використано 233 екземпляри, рівень відгуку — 90%. У досліджені обговорено вплив дизайну упаковки товару і сприйманої цінності на намір зробити повторно покупку. Аналіз результатів показав, що покращення дизайну упаковки і підвищення наміру зробити повторну покупку підвищують сприйману цінність товару.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 67.404.3(4СЕР)
Автор(и) : Спасоєвіч, Соня (асистент юридичного факультету Університету Крагуєвацу; Сербія)
Назва : Економічне значення і правовий захист дизайну в Сербії
Серія: Новини світової науки
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 7. - С. 469-475
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 67.404.3(4СЕР)
Предметні рубрики: Право
Гражданское право
Цивільне право
Географіч. рубрики: Сербия
Сербія
Анотація: Показано, що для успіху будь-якого продукту на ринку естетична привабливість або форма продукту мають величезне значення. Для споживчих товарів, як правило, проводяться постійні дослідження і вдосконалення зовнішньої форми товару і його упаковки як необхідних елементів привабливості для потенційних споживачів. Необхідно, щоб вигляд товарів відповідав функціональності і естетичним вимогам споживачів, а також вимогам сучасного мистецтва і технологій. Зі збільшенням кількості виробників одного і того ж різновиду продукції з однаковим рівнем якості, ціною і умовами постачання, дизайн став важливим фактором, що дає можливість виділитися. Сьогодні немає практично жодного товару, для якого дизайн не мав би значення. У деяких з них це виражається більше, в деяких менше, але в жодному разі не ігнорується.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Булейченко В. В. (директор по развитию ООО "НПП "РОСТ")
Назва : ООО "НПП "РОСТ" -лидер промышленного дизайна
Місце публікування : Вагонный парк. - 2016. - № 9/10. - С. 32-37 (Шифр В27/2016/9/10)
УДК : 347.787:656.2
Предметні рубрики: Железнодорожный транспорт
Залізничний транспорт
Промышленный дизайн
Промисловий дизайн
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): железнодорожный транспорт--залізничний транспорт--вагоны--вагони--вагоны-рестораны--вагони-ресторани--кабины машинистов--кабіни машиністів--пассажирские вагоны--пасажирські вагони--электровозы--електровози--локомотивы--локомотиви--промышленный дизайн--промисловий дизайн--интерьер вагонов--інтер'єр вагонів--комфорт--научно-производственные предприятия--науково-виробничі підприємства--научные департаменты--наукові департаменти
Анотація: В работе наведены примеры самых значительных дизайнерских работ вагонов, электровозов, вагонов-ресторанов, салонов вагонов компании "НПП "РОСТ".
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : За результатами роботи Апеляційної палати ДСІВ
Місце публікування : Інтелектуальна власність в Україні. - 2017. - № 11. - С. 39-50: табл. - ISSN 1608-6422 (Шифр И5/2017/11). - ISSN 1608-6422
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263)
УДК : 347.77
Предметні рубрики: Інтелектуальна власність
Интеллектуальная собственность
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальна власність--интеллектуальная собственность--промисловий дизайн--постмодернізм--постмодернизи--апелянт--товарні знаки--товарные знаки--апелянти--апеллянты--публичный порядок--публічний порядок--захист суспільної моралі--комбіновані позначення--комбинированные обозначения--словесні елементи--словесные элементы--однорідність товарів--однородность товаров--postmodern--havka--attiva
Анотація: В статті розглядаються питання щодо реєстрації знаків для товарів і послуг "POSTMODERN", "HAVKA", "ATTIVA".
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)