Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=промисловий дизайн<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Сяо, Ши-Вень (почесний професор кафедри промислового дизайну Національного університету Чонг-Кунг; м.Тайнань; Тайвань; доктор наук), Ло, Чі-Хун
Назва
: Вплив дизайну упаковки товару на намір зробити повторну покупку
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 4. - С. 487-494: схем.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.422.5(5КИТ)в6-5
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Географіч. рубрики:
Тайвань
Гаосюн
Анотація:
Обґрунтовано, що високі технології сприяли вдосконаленню товарів і підвищенню конкурентоспроможності на ринку, тому багато компаній приділяють все більше уваги промисловому дизайну. Коли товари розрізняються мало, дизайн-ефективний спосіб виділення товару з групи аналогічних. З цієї причини підприємства приділяють більше уваги дизайну в процесі розробки продукту. Дизайн відіграє ключову роль у просуванні цінності і конкурентоспроможності продукції і підприємства. Для збору даних 260 анкет було розповсюджено серед клієнтів компанії Sunfar 3C у місті Гаосюн. Після перевірки 27 анкет визнано недійсними, було використано 233 екземпляри, рівень відгуку — 90%. У досліджені обговорено вплив дизайну упаковки товару і сприйманої цінності на намір зробити повторно покупку. Аналіз результатів показав, що покращення дизайну упаковки і підвищення наміру зробити повторну покупку підвищують сприйману цінність товару.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 67.404.3(4СЕР)
Автор(и)
: Спасоєвіч, Соня (асистент юридичного факультету Університету Крагуєвацу; Сербія)
Назва
: Економічне значення і правовий захист дизайну в Сербії
Серія:
Новини світової науки
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 7. - С. 469-475
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 67.404.3(4СЕР)
Предметні рубрики:
Право
Гражданское право
Цивільне право
Географіч. рубрики:
Сербия
Сербія
Анотація:
Показано, що для успіху будь-якого продукту на ринку естетична привабливість або форма продукту мають величезне значення. Для споживчих товарів, як правило, проводяться постійні дослідження і вдосконалення зовнішньої форми товару і його упаковки як необхідних елементів привабливості для потенційних споживачів. Необхідно, щоб вигляд товарів відповідав функціональності і естетичним вимогам споживачів, а також вимогам сучасного мистецтва і технологій. Зі збільшенням кількості виробників одного і того ж різновиду продукції з однаковим рівнем якості, ціною і умовами постачання, дизайн став важливим фактором, що дає можливість виділитися. Сьогодні немає практично жодного товару, для якого дизайн не мав би значення. У деяких з них це виражається більше, в деяких менше, але в жодному разі не ігнорується.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Булейченко В. В. (директор по развитию ООО "НПП "РОСТ")
Назва
: ООО "НПП "РОСТ" -лидер промышленного дизайна
Місце публікування
: Вагонный парк. - 2016. - № 9/10. - С. 32-37 (Шифр В27/2016/9/10)
УДК
: 347.787:656.2
Предметні рубрики:
Железнодорожный транспорт
Залізничний транспорт
Промышленный дизайн
Промисловий дизайн
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): железнодорожный транспорт--залізничний транспорт--вагоны--вагони--вагоны-рестораны--вагони-ресторани--кабины машинистов--кабіни машиністів--пассажирские вагоны--пасажирські вагони--электровозы--електровози--локомотивы--локомотиви--промышленный дизайн--
промисловий дизайн
--интерьер вагонов--інтер'єр вагонів--комфорт--научно-производственные предприятия--науково-виробничі підприємства--научные департаменты--наукові департаменти
Анотація:
В работе наведены примеры самых значительных дизайнерских работ вагонов, электровозов, вагонов-ресторанов, салонов вагонов компании "НПП "РОСТ".
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Назва
: За результатами роботи Апеляційної палати ДСІВ
Місце публікування
: Інтелектуальна власність в Україні. - 2017. - № 11. - С. 39-50: табл. - ISSN 1608-6422 (Шифр И5/2017/11). - ISSN 1608-6422
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263)
УДК
: 347.77
Предметні рубрики:
Інтелектуальна власність
Интеллектуальная собственность
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): інтелектуальна власність--интеллектуальная собственность--
промисловий дизайн
--постмодернізм--постмодернизи--апелянт--товарні знаки--товарные знаки--апелянти--апеллянты--публичный порядок--публічний порядок--захист суспільної моралі--комбіновані позначення--комбинированные обозначения--словесні елементи--словесные элементы--однорідність товарів--однородность товаров--postmodern--havka--attiva
Анотація:
В статті розглядаються питання щодо реєстрації знаків для товарів і послуг "POSTMODERN", "HAVKA", "ATTIVA".
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)