Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (17)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (22)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=316<.>
Загальна кількість знайдених документів : 273
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головаха Е.
Назва : Социологическое знание: специфика, критерии научности и перспектива развития
Місце публікування : Социол.: теория, методы, маркетинг. - 2004. - N1. - С. 5-14
УДК : 316
ББК : С5
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тарасенко В.
Назва : Удивительная "ненаука" социология
Місце публікування : Социол.: теория, методы, маркетинг. - 2004. - №2. - С. 5-23 (Шифр С2/2004/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 316
ББК : С5
Предметні рубрики: СОЦИОЛОГИЯ-- ТЕОРИЯ
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Степаненко В.
Назва : Социальный капитал в социологической перспективе: теоретико-методологические аспекты исследования
Місце публікування : Социол.: теория, методы, маркетинг. - 2004. - №2. - С. 24-41 (Шифр С2/2004/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 316
ББК : С5
Предметні рубрики: СОЦИОЛОГИЯ-- ТЕОРИЯ
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Кодекс профессиональной этики социолога
Місце публікування : Социол.: теория, методы, маркетинг. - 2004. - №3. - С. 9-21 (Шифр С2/2004/3)
УДК : 316 + 174
ББК : С5 + Ю754
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Резник А., Резник В.
Назва : Украинская социология после 1991 года
Місце публікування : Социол.: теория, методы, маркетинг. - 2004. - №3. - С. 22-46 (Шифр С2/2004/3)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 316
ББК : С5
Предметні рубрики: СОЦИОЛОГИЯ --УКРАИНА
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : ВАК України інформує...
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Науково-теоретичний часопис. - К.: Інститут соціології НАН, 2009. - № 1. - С. 204-206 (Шифр С2/2009/1)
Примітки : На рус. яз.
УДК : 316
ББК : 60.5
Предметні рубрики: Соціологія
Социология, 2008 р.
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: Інформація про затвердження наукових ступенів докторів і кандидатів соціологічних наук у 2008 році.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нікітіна Тетяна (соціолог відділу теорії, історії та методології соціології ІС НАНУ; аспірантка)
Назва : Другі міжнародні соціологічні читання пам'яті Н.В. Паніної "Соціологія і суспільство сьогодні"
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Науково-теоретичний часопис. - К.: Інститут соціології НАН, 2009. - № 1. - С. 207-210 (Шифр С2/2009/1)
Примітки : На рус. яз.
УДК : 316
ББК : 60.5
Предметні рубрики: Соціологія
Социология, 2008 р.
Анотація: 10 грудня 208 р. в Інституті соціології НАНУ (Киїів) відбулися читання (поєднання конференції і семінару) пам'яті видатного українського соціолога Наталії Вікторівни Паніної. Подається огляд доповідей і виступів.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Акімов Дмитро (кандидат соціологічних наук; очільник генеральної дирекції Міжнародної академії "Золота Фортуна")
Назва : Соціальний маркетинг: предмет і основні типи
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Науково-теоретичний часопис. - К.: Інститут соціології НАН, 2009. - № 1. - С. 186-203 (Шифр С2/2009/1)
Примітки : Бібліографія : С.202-203. - На рус. яз.
УДК : 316
ББК : 60.5
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: Соціальний маркетинг розглядається як теорія та практика регулювання соціальних процесів, як технологія організації соціальної сфери суспільства, досліджується соціально відповідальний маркетинг як підгрунтя соціально відповідального бізнесу, маркетин г соціально значимих проблем. Виокремлюються типи соціального маркетингу: політичний маркетинг, державний маркетинг, територіальний маркетинг, соціальний маркетинг. Розглядаються концепції класиків маркетингу.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Отрешко Наталія (кандидат соціологічних наук; завідувач кафедри соціологічних досліджень соціогуманітарного фак-ту)
Назва : Картини соціального світу: концепти суспільства і суб'єкта дії в соціологічній теорії
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Науково-теоретичний часопис. - К.: Інститут соціології НАН, 2009. - № 1. - С. 127-137 (Шифр С2/2009/1)
Примітки : Бібліографія : С.137. - На рус. яз.
УДК : 316
ББК : 60.500
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: Досліджено, як в історії західної соціології формувалися концепти, що відображають опозицію між суспільством та індивідом, як у соціологічній теорії розкриваються такі поняття, як картина світу і спосіб пізнання реальності, суб'єкт дії та соціальна ді я, десакралізація картини світу за Нового часу, концепт суспільства як соціального цілого, соціальна реальність, соціальний простір, соціальний суб'єкт тощо.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Соціологічний центр імені Н.В. Паніної оголошує конкурс "Кращий молодий соціолог 2009 року"
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Науково-теоретичний часопис. - К.: Інститут соціології НАН, 2009. - № 1. - С. 211-212 (Шифр С2/2009/1)
Примітки : На рус. яз.
УДК : 316
ББК : 60.5
Предметні рубрики: Соціологія
Социология, 2009 р.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)