Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (6)Статті, доповіді, тези (27)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=железнодорожные рельсы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
625.033.37:625.42(043.3)
І-75


    Йосифович, Р. М.
    Наукове обґрунтування і практичне вирішення проблеми підвищення експлуатаційного ресурсу рейок Київського метрополітену [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.06 / Р. М. Йосифович ; Держ. екон.-технолог. ун-т трансп. - Електрон. текстові дан. - Київ : ДЕТУТ, 2015. - 890 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
УДК
Рубрики: Рейки
   Рельсы

   Метрополітени

   Метрополитены

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЗАЛІЗНИЧНІ РЕЙКИ -- ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЕ РЕЛЬСЫ -- КОЛІЇ МЕТРОПОЛІТЕНУ -- ПУТИ МЕТРОПОЛИТЕНА -- РЕСУРС ЕКСПЛУАТАЦІЇ -- РЕСУРС ЭКСПЛУАТАЦИИ -- ДЕФЕКТИ РЕЙОК -- ДЕФЕКТЫ РЕЛЬСОВ -- ПОВЕРХНЯ КОЧЕННЯ -- ПОВЕРХНОСТЬ КАТАНИЯ -- КОНТАКТНА ВЗАЄМОДІЯ -- КОНТАКТНОЕ ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ
Анотація: Дисертація присвячена науковому обґрунтуванню і практичному вирішенню проблеми підвищення експлуатаційного ресурсу рейок Київського метрополітену шляхом додаткового використання залишкового ресурсу рейок з дефектами контактно-втомного походження на поверхні кочення голівки. Методами математичної статистики встановлена графо-аналітична залежність вилучення рейок з експлуатації за причиною появи контактно-втомних дефектів виду 11.2-11.1 на поверхні кочення головки рейок, від пропущеного тоннажу. Результати статистичних досліджень вилучених з експлуатації дефектних рейок, в залежності від пропущеного тоннажу, дозволили спрогнозувати терміни служби рейок по дефектності. Теоретичними розрахунками, з використанням різних розрахункових методик, в тому числі метода кінцевих елементів (МКЕ), визначено напружено-деформований стан рейок типу Р50 в зоні контактної взаємодії колеса і рейки на поверхні кочення головки для експлуатаційних умов Київського метрополітену. Проведені стендові експериментальні випробування дослідних зразків дефектних рейок, вилучених з експлуатації, на багатоциклову витривалість з метою визначення їх залишкового ресурсу, а також випробування на злам при дії граничного вертикального навантаження. Результати виконаних стендових лабораторних випробувань дослідних зразків дефектних рейок з дефектами контактно-втомного походження, які були вилучені з експлуатації згідно діючих нормативів, дозволили визначити залишковий ресурс для дефектних рейок типу Р50 для умов експлуатації метрополітену. На основі виконаних досліджень розроблені нові нормативні терміни служби рейок типів Р50 і Р65 для різних категорій колій для умов Київського метрополітену, нові норми збільшено відносно існуючих відповідно на 33,3% для Р50 і 16,7% для Р65. Нові нормативи затверджені Київським метрополітеном і внесені у нову редакцію «Технічних умов на експлуатацію рейок».

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Йосифович, Р. Н.; Державний економіко-технологічний університет транспорту
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)