Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (1)Рідкісні та цінні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2532
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : ЖурналВидання, що продовжується
Шифр видання : .666124
Назва : Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті : науково-технічний журнал
Паралельн. назви :Электромагнитная совместимость и безопасность на железнодорожном транспорте = Electromagnetic Compatibility and Safety on Railway Transport
Вихідні дані : Дніпропетровськ: ДНУЗТ, 2011
ISSN: 2411-1554
Перейти к внешнему ресурсу: сайт журналу,
Перейти к внешнему ресурсу: № 1 (2011),
Перейти к внешнему ресурсу: № 2 (2011),
Перейти к внешнему ресурсу: № 3 (2012),
Перейти к внешнему ресурсу: № 4 (2012),
Перейти к внешнему ресурсу: № 5 (2013),
Перейти к внешнему ресурсу: № 6 (2013),
Перейти к внешнему ресурсу: № 7 (2014),
Перейти к внешнему ресурсу: № 8 (2014),
Перейти к внешнему ресурсу: № 9 (2015),
Перейти к внешнему ресурсу: № 10 (2015),
Перейти к внешнему ресурсу: № 11 (2016),
Перейти к внешнему ресурсу: № 12 (2016),
Перейти к внешнему ресурсу: № 13 (2017),
Перейти к внешнему ресурсу: № 14 (2017),
Перейти к внешнему ресурсу: № 15 (2018),
Перейти к внешнему ресурсу: № 16 (2018),
Перейти к внешнему ресурсу: № 17 (2019)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : Е188160
Назва : Електрифікація транспорту : науковий журнал
Паралельн. назви :Электрификация транспорта = Electrification of Transport
Вихідні дані : Д.: ДНУЗТ, 2011
ISSN: 2307–4221 (Print)2312-6574 (Online)
Перейти к внешнему ресурсу: сайт журналу,
Перейти к внешнему ресурсу: № 1 (2011),
Перейти к внешнему ресурсу: № 2 (2011),
Перейти к внешнему ресурсу: № 3 (2012),
Перейти к внешнему ресурсу: № 4 (2012),
Перейти к внешнему ресурсу: № 5 (2013),
Перейти к внешнему ресурсу: № 6 (2013),
Перейти к внешнему ресурсу: № 7 (2014),
Перейти к внешнему ресурсу: № 8 (2014),
Перейти к внешнему ресурсу: № 9 (2015),
Перейти к внешнему ресурсу: № 10 (2015),
Перейти к внешнему ресурсу: № 11 (2016),
Перейти к внешнему ресурсу: № 12 (2016),
Перейти к внешнему ресурсу: № 13 (2017),
Перейти к внешнему ресурсу: № 14 (2017),
Перейти к внешнему ресурсу: № 15 (2018)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 621.822(043.3)/Г 14
Автор(и) : Гайдамака А. В.
Назва : Методологія підвищення технічного рівня роликових підшипників букс рейкового транспорту [Електронний ресурс] : Авт. дис... д-ра т. н. : 05. 02. 02
Вихідні дані : Б.м., 2017
Кільк.характеристики :41 с ; 2,07 МБ
Колективи : Одеський національний політехнічний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану
ДРНТІ : 55.03
УДК : 621.822(043.3)
Предметні рубрики: Деталі машин
Детали машин
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автореферат--локальні ресурси--локальные ресурсы--букса--роликовий підшипник--роликовый подшипник--системна модель--системная модель--показник технічного рівня--показатель технического уровня--статика--кінематика--кинематика--динаміка--динамика--сепаратор--міцність--прочность--надійність--надежность--випробування--испытания
Анотація: Вперше обґрунтовано номенклатуру показників якості роликових підшипників у складі букс рейкового транспорту (РПБРТ) в єдиному системному базисі внутрішніх (структурних) і зовнішніх (функціональних) службових властивостей виробу. Розроблено системну модель індексу технічного рівня РПБРТ на основі 15 фізично-інформативних показників якості. Розроблено оригінальну аналітичну модель кінематики РПБРТ, обґрунтовано нову гіпотезу передачі руху від роликів до сепаратора, визначено кутову швидкість сепаратора. Розроблено уточнену модель динаміки роликового підшипника, отримано аналітичні залежності для визначення сил взаємодії роликів з сепаратором на вході і виході із зони радіального навантаження, що забезпечило наукове обґрунтування розрахункової моделі сепаратора на утомну міцність. Подальший розвиток отримали аналітичні моделі розподілу радіального і осьового навантажень між тілами кочення з урахуванням кутів контакту і перекосу кілець. Досліджено дотичні сили на доріжках кочення кілець в зоні радіального навантаження, уточнені сили, що діють на тіла кочення. Розроблено методи пришвидшених випробувань сепаратора на циклічну міцність і знос, а також методики призначення параметрів випробувань. Обґрунтовано ефективність удосконалень конструкції сепаратора підвищеної міцності і зносостійкості для циліндричних РПБРТ. Розроблено та практично опрацьовано метод системного відображення якості проектування і модернізації конструкцій РПБРТ, а також метод визначення показників надійності РПБРТ за контактно-втомними пошкодженнями підшипників з урахуванням конструкції сепаратора. За результатами експериментальних досліджень і досвіду проектування та впровадження модернізованих конструкцій РПБРТ в експлуатацію підтверджено ефективність розробленої системної методології.
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: повний текст
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 621.436.1(043.3)/Б 48
Автор(и) : Берестовой І. О.
Назва : Вибір суднового дизеля шляхом синтезу його конструктивних характеристик та енергетичних показників [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.05.03
Вихідні дані : Одеса: Національний університет "Одеська морська академія", 2016
Кільк.характеристики :23 с ; 1,5 МБ
Колективи : Національний університет "Одеська морська академія"
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану
ДРНТІ : 44
УДК : 621.436.1(043.3)
Предметні рубрики: Двигуни та енергетичні установки
Двигатели и энергетические установки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автореферат--локальні ресурси--локальные ресурсы--морське судно--морское судно--вибір дизеля--выбор дизеля--об'ємна швидкість згоряння--объемная скорость сгорания--робочий процес дизеля--рабочий процесс дизеля
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: повний текст
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 656.078(043.3)/Г 52
Автор(и) : Гладка Н. М.
Назва : Cинтез комплексно оптимізованих інноваційних транспортних засобів з врахуванням закономірностей їх розвитку [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.01
Вихідні дані : Б.м., 2014
Кільк.характеристики :22 с ; 1,49 МБ
Колективи : Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану
ДРНТІ : 73
УДК : 656.078(043.3)
Предметні рубрики: Транспортні системи
Транспортные системы
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автореферат--локальні ресурси--локальные ресурсы--розвиток--развитие--технічний рівень--технический уровень--ефективність--эффективность--якість--качество--комплексна оптимізація--комплексная оптимизация
Анотація: У дисертації розв’язана науково-технічна задача забезпечення високого технічного рівня, ефективності і якості інноваційних транспортних засобів за рахунок використання можливостей їх повної комплексної структурно-параметричної оптимізації. Процесом оптимізації охоплюються всі істотні атрибути транспортних засобів, уключаючи сферу застосування, призначення, функції, принципи дії техніки, технології, структури, параметри і стратегії поведінки в процесі виконання основних, допоміжних і управлінських функцій у межах повної множини можливих рішень. Розроблені моделі та метод забезпечення гранично високих показників транспортних засобів орієнтовані на застосування спрямованого синтезу структур та параметрів цих об’єктів з урахуванням виявлених законів і закономірностей їх розвитку.
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: повний текст
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 681.513:519/С 54-681819
Автор(и) : Соболевський Г. Г.
Назва : Моделі та методи інтелектуалізації експлуатації суден в критичних умовах [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20
Вихідні дані : Б.м., 2014
Кільк.характеристики :22 с ; 645 КБ
Колективи : Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану
УДК : 681.513:519(043.3)
Предметні рубрики: Експлуатація та ремонт засобів транспорту
Эксплуатация и ремонт средств транспорта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автореферат--локальні ресурси--локальные ресурсы--експлуатація суден--эксплуатация судов--інтелектуальна транспортна система--интеллектуальная транспортная система--критичні умови--критические условия--нештатна ситуація--нештатная ситуация
Анотація: Дисертацію присвячено питанням підвищення експлуатації суден в критичних умовах шляхом застосування засобів штучного інтелекту та інженерії знань. У роботі розглянуто існуючі методи експлуатації суден в критичних умовах і визначено необхідність інтелектуалізації процесів управління рухом на основі впровадження запропонованих моделей та методів. Вперше розроблена модель формування траєкторії безпечного руху суден в критичних умовах, особливістю якої є використання технології структурного моделювання складних ергатичних систем судноводіння в ситуаціях з підвищеним ризиком. Удосконалена модель гарантованого адаптованого безпечного управління рухом засобів морського та водного транспорту, яка на відміну від існуючих формується як відкрита система. Застосування моделі дозволяє вирішити завдання підвищення рівня безпеки експлуатації суден в критичних умовах. Здійснено порівняльну оцінку систем, побудованих за різними підходами. Отримано чисельні показники оцінки ефективності запропонованих моделей.
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: повний текст
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 625.1/П 99
Назва : XV совѣщательный съѣздъ инженеровъ службы пути русскихъ желѣзныхъ дорогъ 1897 г. : протоколы засѣданій и труды
Вихідні дані : Москва: Тов. Печатня С. П. Яковлева, 1898
Кільк.характеристики :: ил., вкл. л.; 28,8 МБ
Примітки : сканировал Койнаш К. Э. :
ДРНТІ : 73.29.11
Предметні рубрики: Залізниці
Железные дороги
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): локальные ресурсы--локальні ресурси--раритет--железнодорожная украиника--залізнична україніка
Примірники :РЦВ(1)
Вільні : РЦВ(1)
Перейти к внешнему ресурсу: полный текст
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 358.4:656.7(043.3/Ж 51-053745
Автор(и) : Желєзна О. С.
Назва : Синтез методів управління системною ефективністю авіатранспорту на основі багатокритеріальної оцінки [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.13
Вихідні дані : Кіровоград, 2014
Кільк.характеристики :22 с ; 350 КБ
Колективи : Відокремлений структурний підрозділ Національного авіаційного університету "Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету"
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану
ДРНТІ : 73.37
УДК : 358.4:656.7(043.3)
Предметні рубрики: Авіація
Авиация
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автореферат--локальні ресурси--локальные ресурсы--авіатранспорт--авиатранспорт--аеронавігація--аэронавигация--управління повітряним рухом--управления воздушным движением--доцільна результативність--целесообразная результативность--безпека--безопасность--ризик--риск--продуктивність польотів--продуктивность полетов--управління ефективністю--управление эффективностью--глобальні характеристики ефективності--глобальные характеристики эффективности--прийнятні рівні ефективності--приемлемые уровни эффективности
Анотація: Дисертація присвячена розробці науково-методологічних питань оцінки та управління ефективністю авіатранспорту в умовах використання виділеного для польотів повітряного простору та розробленої автором систематизації критеріїв. Перелік основних глобальних характеристик авіатранспорту складається з критеріїв оцінки виробничої і економічної продуктивності авіаперевезень та якості виконання транспортних послуг (безпеки повітряного руху, його своєчасності, доступності для користувачів, економічності, екологічності). Розроблені концепції управління ефективністю авіатранспорту при наявності ресурсних обмежень та забезпеченні доцільних рівнів його основних глобальних характеристик. Внесено ряд пропозицій щодо вдосконалення термінології, яка стосується систематизації критеріїв ефективності (безпеки, ризику та ін.). На базі відомих аналітико-статистичних моделей проаналізований вплив характеристик потоків повітряних суден на основні показники ефективності авіаперевезень. Вперше розглянуті математичні моделі транспортних систем при наявності переривчастих потоків повітряних судів. Розроблені рекомендації щодо оцінки та управління ефективністю авіатранспорту, доцільності участі України у використанні єдиного європейського повітряного простору та ін.
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: повний текст
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 629.083(043.3)/Б 89
Автор(и) : Брусило Ю. В.
Назва : Підвищення ресурсу авіаційної наземної техніки удосконаленням технології відновлення деталей типу вал [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.20
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :23 с ; 710 КБ
Колективи : Національний авіаційний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану
ДРНТІ : 73.37
УДК : 629.083(043.3)
Предметні рубрики: Авіація
Авиация
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): локальные ресурсы--локальні ресурси--автореферат--ремонт--ресурс--електродугове напилення--электродуговое напыление--міцність зчеплення--прочность сцепления--пористість--пористость--триботехнічні характеристики--триботехнические характеристики--сталь--ремонтопридатність--ремонтопригодность--вал--технологія--технология--авіаційна наземна техніка--авиационная наземная техника
Анотація: Дисертація спрямована на удосконалення технології ремонту деталей типу вал авіаційної наземної техніки. Для цих деталей, робочі поверхні яких при виготовленні й ремонті підлягають хіміко-термічній обробці, наплавленню або загартуванню СВЧ, запропонована і науково обґрунто-вана в якості альтернативної технологія електродугового напилення. За допомогою моделей газодинамічних і фізико-хімічних процесів встанов-лено, що збільшення швидкості й температури струменя транспортуючого газу і частинок дозволяє зменшити діаметр розпилюваних крапель, під-вищити щільність та знизити окислювальність відновлених поверхонь, забезпечити їх максимальні експлуатаційні властивості та ресурс. З вико-ристанням методів математичного планування експерименту встановлені оптимальні режими відновлення удосконаленою технологією електроду-гового напилення. Результати досліджень апробовані в лабораторних і виробничих умовах і дозволили встановити, що при застосуванні запро-понованих методів керування технологічним процесом вдається забезпе-чити у порівнянні з аналогами збільшення міцності зчеплення в 2-3 рази, забезпечити пористість сформованих шарів менше 9 %, твердість поверх-ні не менше 40 HRC.
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: повний текст
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 656.13(043.3)/Д 81
Автор(и) : Дульфан С. Б.
Назва : Закономірності впливу «перехоплюючих» парковок на формування транспортних потоків (на прикладі м. Харкова) [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.01
Вихідні дані : Харків, 2016
Кільк.характеристики :630 КБ
Колективи :
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Загол. з титул. екрану
ДРНТІ : 73.31
УДК : 656.13(043.3)
Предметні рубрики: Автомобільний транспорт
Автомобильный транспорт
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): локальные ресурсы--локальні ресурси--автореферат--мережа паркування--парковочная сеть--транспортні потоки--транспортные потоки--«перехоплююча» парковка--«перехватывающая» парковка--транспортна мережа--транспортная сеть--моделювання транспортних потоків--моделирование транспортных потоков--дорожній рух--дорожное движение
Анотація: Питання наукового обґрунтування раціональної ємності «перехоплюючих» парковок, доцільності їх організації залишаються недостатньо вивченими. Зокрема, потребують подальших досліджень закономірності впливу «перехоплюючих» парковок на формування транспортних потоків та їх характеристики. Дисертаційна робота присвячена вирішенню цієї актуальної наукової проблеми. Для вирішення поставлених у роботі задач були проаналізовані сучасні методи транспортних досліджень і розроблено науковий підхід до вивчення закономірностей впливу «перехоплюючих» парковок на формування транспортних потоків. Запропонований підхід заснований на моделюванні транспортний потоків у транспортній мережі міста. За матеріалами анкетного опитування водіїв населених пунктів Харківської області були проведені експериментальні дослідження попиту на «перехоплюючі» парковки. Проведено моделювання розподілу транспортних потоків у м. Харкові при різних значеннях потоку «перехоплення». За результатами моделювання визначені параметри залежностей характеристик транспортних потоків від потоку «перехоплення» на «перехоплюючих» парковках. Отримані розрахункові характеристики руху транспортних потоків за різних умов надання послуг на «перехоплюючих» парковках.
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Перейти к внешнему ресурсу: повний текст
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)